November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gelukkig.... de buuf is thuis en vind t geen probleem om even op te passen...

Overigens wel superfijn... zij is KA en als er dus eens urgent iets is... woont ze 2 meter verderop... heeeeel fijn idee!

2. Wow das een lekker gevoel Muriel! En succes bij de fysio en ik hoop ook voor je dat het na deze sessie gewoon klaar is! Succes ook met de prikjes voor H. En ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft.

Jen, ook hier snertweer... regen, regen, regen. Tjonge is de microgynon? Uit de handel. Ik zal eens navragen want zowel mijn moeder als mijn zus hebben die. es kijken wat die hebben nu?

Ik denk dat Maria nog steeds wel bv geeft, maar dat ze zich wel gebonden voelt en voelde.. want ja het is en was dus zo..

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Jen microgynnon 30 is niet uit de handel genomen hoor. Het heeft alleen een andere naam. Het heeft de naam van het werkzame stofje. Het het is onzin dat het lichter werkt. Dat staat ook op de farmaseutische site.

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Muriel succes met Hester haar prikjes ik hoop niet dat ze er koorts van krijgt. En sterkte bij de fysio.

5. Linda, hoe is het? Vind het echt leuk dat je af en toe komt binnenwippen :)

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hier verder een hele drukke dag voor mezelf gemaakt. Ik ben al vanaf 8 uur bezig. Heb de vaatwasser al uitgeruimd, stof gezogen en gedweild. Nu moest ik even wachten tot de vloer droog was en ga nu de badkamer doen. Wilde vandaag ook eigenlijk de ramen buiten doen maar met dit klote weer heeft dat dus echt geen zin he;). Maar goed er ligt nog genoeg op me te wachten en aangezien ik morgen een lekker verwendagje heb moet ik even aan de bak en dan morgen relaxen.

Iedereen een fijne dag toegewenst. En ookal ben ik niet veel op het forum jullie zijn wel in mijn gedachten

7. Niet meer actief

Ik bel dus net de HA en krijg inderdaad te horen dat de microgynon niet uit de handel is genomen....

Toch raar, want in een ander topic op het forum vertelden verschillende meiden dat hen verteld is dat de microgynon is vervangen door een andere pil en 1 van hen is zelfs zwanger geraakt door die pil heen.... :(

Maar goed, ik kan dus straks gewoon naar de apotheek wandelen voor een herhalingsrecept...

8. Dat scheelt weer Jen!

9. Heerlijk Linda, lekker genieten morgen dan! Tjongen je maakt er zeker werk van vandaag. :)

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi Dafje,

Het gaat redelijk met me. Met Patrick iets minder. Maar goed daar wordt aangewerkt. Verder wel veel spanningen hier in huis en dat komt door zijn moeder. Patrick en ik kunnen er niet meer tegen en praten helpt absoluut niet. Wij en in het bijzonder ik zijn toch de boosdoender. Verder lekker druk met allerlei dingen. Ik merk dat ik steeds meer energie krijg om dingen te gaan doen. afzondelijk van de dingen die gedaan moeten worden. Dus dat is top. Verder niks meer gehoord van mijn sollicitatie maar wil voorzichtig opzoek naar iets anders. We zien wel hoe het allemaal loopt.

Hoe is het nu met jou? Ik las dat het met Fenna gelukkig weer wat beter gaat.

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden ik ga er weer vandoor. Weer aan de schoonmaak en als ik te lang blijf zitten gaat mijn zin weg en dat moeten we vandaag niet hebben.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hup Linda, van je luie kont af en aan de slag :D

Je bent goed bezig meis en LEUK dat je je neus weer laat zien!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe ik ben me toch een partij MOE.... ben blij dat ik vandaag vrij ben zeg!

Deze week voor de eerste kee 4 dagen werken, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen...

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Okeeeee, ik ben er vandoor! Tot later!

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee lieverds! Sorry dat ik er niet meer ben (hoewel dat misschien wel een enorme opluchting is ;) ), onze computer heeft het weer af laten weten. Ik ben nu even snel bij mijn ouders om de kindjes af te leveren, wil even snel laten weten dat alles hier hartstikke goed gaat; met mij, Harmen, baby's en opleiding. Hopelijk is bij jullie ook alles goed! Waarschijnlijk wordt de computer deze week gerepareerd, dus dan 'zie' ik jullie snel weer. Dikke kus van Wencke.

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Muriel, ik heb jullie slabje niet gezien...

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goeiemorgen,

Hier niet zo geweldig, heb ontzettende hoofdpijn. Gister een aardige discussie gehad met Chris…………………….zeg maar vette ruzie.
    Ben er nog steeds helemaal van in de war. Het is dus zo dat zijn ouders ineens heel vaak op bezoek komen, wel om dingen te regen (voor de zaak, of de tuin, of de auto, of iets anders) maar ik vind het nogal wat als ik thuis kom en hun er 4/5 keer per week zijn.
    Bovendien stoor ik me aan bepaalde dingen, hij mag niet mopperen want dan pakt ze hem op, ze eet zelf niet zodat ze met hem in de armen kan zitten, als ik thuis kom en hem even knuffel staat ze na 4 min naast me geef hem maar weer aan mij, dan kan jij dit of dat of zus of zo doen………
    Ik trek het gewoon niet en Chris kan niet begrijpen dat ik het als een belasting zie dat ze langs komen, want ze kopen veel voor ons, doen veel voor ons, staan altijd voor je klaar en als hij dat dan zo zegt voel ik me ook erg ondankbaar, maar ik kan het gewoon niet. Ik heb het gevoel nog “thuis” te wonen en geen privacy meer te hebben. Ik kan niet hangen op de bank als ik thuis kom, sowieso als ik nu thuis kom is het, heej melina, wat heb je gedaan, wat ben je laat, wat heb je in je handen, je zoon heeft dit dit dit dit dit dit dit dit en dat gedaan…….
    De bom barsten gister omdat ik met de trein terug ging van me werk (wat ik dus echt nooit doe, maar vooruit 1x) en hij me zou oppikken van het station. Dus ik bel om 5 over 5, ik zit in de trein. Om 15 over 5, weer bellen ik ben er bijna. Dus hij zegt we komen er aan, bel ik om half 6, zegt hij ja kan je met de bus komen, terwijl ik dus al 15 min buiten stond te wachten. Owkee hij was met zijn broers auto en ze waren ergens mee bezig, begrijp het wel, maar zeg dan dat het niet gaat! Dus ik was kwaad, gaan zijn ouders zich ermee bemoeien….whaaa ik word weer woest als ik er aan denk, dat doe je toch niet? Ze vader, ja owkee melina 20 min wachten maar daar hoef je toch geen wereld probleem van te maken. Naja hallo ik heb geen relatie met ze vader……………………….

We gaan denk ik vanaf het weekend beginnen met vast voedsel, Vangelis blijft honger houden. Gister in totaal 1300 cc gedronken en nog niet verzadigd

Emem hahahaha wat leuk een verassingsei , meer kan ik er gewoon niet over zeggen…

@Dafje, komt heus wel weer goed met 4 flessen met Fenna hoor, gewoon volhouden! Wij gebruiken ook nog de S speen, de M gaat erg hard hoor! Ik denk dat we die pas gaan gebruiken bij echte bambix ofzo.

@Maria, haha Pietjes, maar Vangelis heeft er inderdaad ook last van, bij de hema of etos heb je speciale wattestaafjes daar haal ik het mee weg en met zo’n neusreiniger.

@debby, je was goed op dreef hahaha

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zit er echt even doorheen, de kleine slaapt ook niet door ben gewoon doodop!

als ik niet op me werk was ging ik echt een potje janken en dat zou ik normaal dus noooit doen! :cry:

19. Jeetje Melina, nee ik snap je helemaal. Ik vind dat Chris eens even goed moet luisteren naar je. Het zijn zijn ouders en misschien vindt hij het daarom minder ernstig dat ze over de vloer zijn en okee, ze doen nuttige dingen. Maar ze hebben zich niet te bemoeien met jullie gezinsleven, zeker niet als jij dat niet wilt. En als jij thuiskomt dan mag jij met Vangelis spelen, hem eten geven, want JIJ bent zijn moeder, niet ZIJ. Dus Melina, ik zou nog een keer op mijn strepen gaan staan en zeggen dat jij het heel belangrijk vind dat jij je tijd met Vangelis door kan brengen en dat het ook goed is voor Vangelis dat hij met zijn moeder tijd door brengt. Daarbij is het niet zo netjes van Chris dat hij je laat wachten, maar ik zou me nu even focussen op één ding tegelijk. Eerst je gezinsleven terug en dan verder op de andere dingen. Dan kun je ook meer hebben en dan komt het niet allemaal als een bom op Chris terecht als je al die dingen over hem uitstort. Iets waar ik veel aan heb gehad is om vooral uit je gevoel te praten. Dus ik voel, ik vind, ik ervaar. En dan te vragen of Chris snapt wat je bedoeld en wat kunnen we daar nu aan doen? Probeer de oplossing samen te bedenken, want anders ervaart hij het als iets wat hem wordt opgelegd. En daar gaan de mannen (en ook vrouwen hoor ;) ) meestal van steigeren. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, want dit is niet leuk. Succes meid!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ..

Deel Deze Pagina