November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    bah wat een vies weer wou nog wel in de pauze naar de etos

2. Niet meer actief

Oh op die fiets...ik snapte 'm al niet.

Hier draagt Angelina gewoon dezelfde kleertjes of we nou op visite gaan of thuis blijven. Ik heb geen thuisblijfkleren of uitgaankleren.

En je schamen voor dat broekje? Waarom zou je, als jij het geld er voor hebt en het er voor over hebt, moet je dat gewoon doen hoor, wat kan jou t nou schelen wat een ander ervan vindt. Ik zou het er niet voor over hebben, maar daar mag jij rustig schijt aan hebben hoor ;)

3. Niet meer actief

Ik wou ook nog ff naar de Gardo, maar met dit weer ga ik er echt niet uit, dan zijn we al kletsnat voor ik bij de auto ben. Bleh!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gardo wil ik ook graag een x naar toe, meebie voor een kinderstoeltje ofzo maar het is zo ver van mij, prenetal is in almere en in ons dorp heb je een bimbello (ofzo)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik moet naar de bank, heb een afsrpaak. Alleen heb ik nu 2 problemen.
    1 het regent.
    2 die afspraak valt precies in mn bv tijd. Dus nu kan ik daar gaan zitten voeden wss. Of ze gewoon laten huilen daar.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    kun je niet ietjes eerder geven?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja zomteen om half ga ik proberen haar aan te leggen.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  9. Niet meer actief

Gardo is voor mij juist de handigste optie, ik woon daar 4 minuten rijden vandaan zo'n beetje. Prenatal zit in de binnenstad en daar kom ik dus bijna nooit. Verder hebben we hier niet echt babyzaken.

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Help help, ik hou jullie niet meer bij 8)

Ik snapte hem wel en inderdaad hier ook zo. Onvoorstelbaar dat dat uit zo'n klein neusje kan komen.

Ilse: da's een gave Iejoor

Maria: superfoto

Debby: ook een superfoto

Dafje: gefeliciteerd met je 4000 berichten

Melina: Da's zeker niet leuk dat je schoonouders er zo vaak zijn. Zoals al gezegd probeer er toch over te praten en eruit te komen. Succes (en je klaagt niet hoor meid)

Reese gaat ook al mee naar t CB in badjas

En sinds vandaag heb ik de kleertjes maat 62 maar weer opgeruimd, het is nu tijd voor 68. Wel jammer want ik had echt een heleboel leuke kleertjes in 62 en nu is hij er al weer uit :( Het gaat te snel zo ;)

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Waarom rij je niet eens naar Utrecht (kanaleneiland, woonboulevard) dat is vlakbij A'foort en je hebt er een stuk of 5 babywinkels

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Morrighan, idd kanaleneiland is erg leuk woonboulevard, kom er zelf ook geregeld.

@Linda, jij kan ze binnenkort alweer uit de doos halen hoor :) :)

13. Niet meer actief

Ben ik paar weken geleden ook nog geweest hoor, toen heb ik daar bij Prenatal een buikdrager gekocht.

Als ik echt iets speciaals nodig heb, rij ik er wel voor naar Utrecht, maar voor zomaar ff iets, kan ik eigenlijk altijd bij Gardo terecht en vind ik dat veel makkelijker dan naar Utrecht toe te rijden. Ik heb ook al vaak geconstateerd dat Gardo met veel dingen een stuk goedkoper is dan andere zaken, dus komt helemaal goed uit ;)

14. Niet meer actief

Ben trouwens nu flink aan t rondkijken voor accomodaties tijdens de vakantie. De vluchten en de auto zijn gereserveerd, maar nu nog overnachtingen natuurlijk.

Tis echt weird hoeveel prijsverschillen er zijn tussen de verschillende hotels/bb's enzo. Ik had net een heel simpel motel voor 30 euro per nacht en ff later een luxe versie voor 300 per nacht! En alles er tussenin. Dat wordt nog lekker puzzelen dus (vind ik gelukkig leuk om te doen, dus komt goed uit haha)

15. Niet meer actief

Overigens, als deze provincie echt onze eindbestemming gaat worden, dan moet ik toch maar eens op franse les. Dit is namelijk de enige provincie in Canada die officieel 2talig is en je raadt het al....dat zijn wij dus niet haha. Officieel is de voertaal natuurlijk Engels, dus dat is geen probleem, maar tis toch best handig als je ook een beetje frans beheerst. Dus dat wordt nog lessen nemen tegen die tijd..oef, daar ben ik te oud voor haha

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Best Western hotels zijn heel fijn Ilse.
    Daar hebben wij iedere keer overnacht toen we in Canada waren
    (en dan iedere keer 's ochtends op laten bellen naar het volgende hotel :D )

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ilse, Tu parle un peu Français? 8)

18. Niet meer actief

De regio die wij bezoeken heeft niet echt van die grote hotels en persoonlijk houden we daar ook niet echt van. Daarnaast zoeken we dus specifiek iets dat family-rooms heeft, of suites of een apartement etc. Omdat Angelina tegen die tijd (neem ik aan) overdag nog wel zal slapen, is het wel zo fijn als er ook een aparte kamer is zeg maar. Dat zij in bed ligt en wij niet verplicht ook samen op ons bed of op de vloer hoeven te zitten :)
    En een magnetron op de kamer is ook wel erg prettig, aangezien ik hier van de week leerder dat je groentepotjes moet opwarmen :)
    Maar bedankt voor de tip :)

19. Niet meer actief

Et non, je ne parle pas français (of zoiets)

20. Niet meer actief

Ah dr ligt er weer eentje te kletsen, dus volgens mij is ze wakker ;)
    Toedels!

Deel Deze Pagina