November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bon, ben... c'est completement autre choaoaoase la-bah, le francais canadieeeeen...

Ofwel: die rare Canadezen hebben hun eigen maffe versie van het frans :)
    Heb een poosje in Montreal en contreien vertoefd en had in het begin echt vreselijke moeite om ze te verstaan, terwijl ik wel redelijk frans sprak, haha!

Wel superstoer taaltje overigens, ik vond daarna het 'echte' Frans zo soft klinken, haha.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, Hessie is ook de 60 cm (krap-aan) gepasseerd, haha en ze tikt de 5,5 kilo aan. Uitermate gemiddeld wederom :) :)

De prikjes waren geen succes, om het zacht uit te drukken, ze heeft wel 5 minuten loppen brullen, arm kind :(

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    aaaa, arme Hester.
    Verwen ze maar extra vandaag dan :D

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    NOG meer verwennen ? ;)

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pfoe... zie net dat ik nog een flinke inhaalslag moet maken, wil ik nog een plaatsje kunnen stijgen in de posters-top-14.783. Nog iets van ca. 65 berichten om de volgende te snaaien... zucht, dat wordt echt steeds moeilijker...

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nouja, dan geef ik het maar gewoon bij voorbaat op... go with the flow... en ineens streef ik dan gewoon Dees voorbij, hahaha

7. Niet meer actief

Inderdaad, dat canadese frans is heel anders dan t échte frans. Das ook zo met mexicaans spaans bijvoorbeeld. Ik heb dus toen ik in Amerika op school zat, Spaans geleerd, maar das toch wel ff omschakelen als je dan in Spanje bent hoor ;)

8. Niet meer actief

Ik heb de strijd uberhaupt al opgegeven hoor ;)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    blablabla francais bladiebla c'est tres facile Ilse!
    Ma fille doît manger.
    Au revoir.

10. Niet meer actief

Ik heb overigens even een sokken-vraagje..wat voor sokken dragen jullie kkleintejs? Wat voor maatje?

Angelina draagt nu sokjes voor 6-12 maanden, de 3-6 is te klein en de 0-3 heeft nooit gepast. Maf toch, ze is pas 3 maanden, dus die sokken zóuden nog veel te groot moeten zijn. Hoe groot zijn jullie kleintjes' voetjes?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    de sokken die ze heeft gekregen, weet niet welke maat, babysokken zijn te klein iig

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester heeft ook de grote maat van de Hema (6-12 maanden), die zijn dan wel te groot, maar die blijven tenminste zitten.
    Gewoon over haar knieen heen trekken. Ze heeft er nog net geen jarretelles bij :)

Volgens mij kunnen alleen mini-babies die kleine sokjes aan, die slaan vaak echt nergens op.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier ook 6-12 maanden, die andere daar knellen de randjes van!

14. wel heel knap van Hester! :)

15. Hier ook grote, die kleine passen allang niet meer, maar we hebben drie maten, maar momenteel zakt alles af :(

16. Muriel, hoe is Hester er verder onder?

17. Niet meer actief

Hier zakken ze ook af, of knellen of ze weet ze gewoon zo uit te werken. Nou is t hier gelukkig nooit zo koud, dus dan maar met blote voetjes hoor, houdt ze vast niks aan over ;)

18. Niet meer actief

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee dankje Ilse

Bij de blokker trouwens een videocamera/fotocamera voor 80 euro

20. Wij hebben zo'n zelfde.. zonder lenzen welliswaar, maar meer zoom 10x

Deel Deze Pagina