Ik heb er zelf totaal geen verstand van hoor, deze is van mn schoonvader. Ik heb zelf zo'n miniding, handig voor in mn tas En we hebben nu zo'n reusachtige spiegel-reflex, te leen van mn schoonvader. Hij is nogal fotogek, koopt minstens elk jaar een nieuwe camera, elke keer weer een stapje groter en beter. En dit is dus gewoon een van zn 'vorige'
Meiden toch...ik moet 55 pagina's bijlezen Doe ik vanavond 'ff' mijn eten staat op. Het gaat hier redelijk, beetje pijn en vooral moe, gefrustreerd en chagerijnig...ben het gips nu al spuug- en spuugzat en het is nog lang geen maandag
Eva slaapt overdag dus helemaal niet meer Wordt er zelf moe van. Als ze uitgespeeld is wil ze alleen maar in mn armen. En dan nog gaat ze soms huilen. Kan dit een sprongetje zijn? Wordt onderhand een beetje simpel van die sprongetjes. Als ze geen sprongetje heeft dan zijn het wel de regeldagen. Waarom heb ik daar nooit iemand over gehoord? (voordat ik zwanger raakte bedoel ik hoorde ik daar nooit iemand over) Ze is doodmoe maar slapen ho maar, en ik kan niks doen want zodra ik de kamer uitloop begint ze te huilen. Pffff
Hihi, nou, na haar 5 minuten 'lopen' was ze vooral erg moe. Helaas had ze daarnet alweer verhoging, dus hoop dat dat niet al te veel doorzet. En ze is snip- en snip-verkouden, groen snot komt er zelfs uit haar oogjes, zo zielig
Overigens profileerde zichzelf erg goed bij het CB: ze draaide zich zo goed als helemaal om van haar rug naar haar buik, terwijl ze de vrouw van het CB volgde die de prikjes ging pakken. *Mama was trots*
Heeee Roelie... ik kan me je frustratie heel goed voorstellen, je bent natuurlijk figuurlijk EN letterlijk onthand Maandag zou het gips er af gaan? En kun je dan al snel weer een beetje je hand gebruiken? Hebben de kids er al mooie tekeningen op gemaakt? Of heb je een mooie kleur gips?
Whaaa Morrighan, gezellig zo'n bannercheck....zou je vaker moeten doen Ducky Beau is echt leuk spul he?! Wow Muriel, heeft H LOPEN brullen vanmiddag?! Aaaaah ik lees net dat Dafje ook al zo wakker en bijdehant was Ach arm schaapje Roelie, HUGGGGG Vandaag superdrukke dag gehad, maar erg leuk. Eerst koffie en lunch met een paar meiden van de yoga en hun beebjes. Een ware baby-invasie daar en daarna kreeg ik thuis nog een oude vriendin op visite met haar zoontje van 5,5 maanden, We hadden elkaar al 10 jaar niet gezien en kwamen elkaar op Hyves weer tegen. Zo grappig.....
Zo weer gegeten.. was lekkerrr.. rijst met snijbonen en pepersaus en lekkere kippenbouten. Heerlijk! Heb weer genoten. Fenna heeft zojuist weer laten zien hoe ze vroeger spuugde.. ach ja.. beter dan op de manier toen ze ziek was. Alleen was het nu 5 keer een straaltje, dus je bent wel vijf keer aan het poetsen op je kleren en die van haar uiteraard ook. Maar ja, beter dan de bank, de vloer, de tafel, de laptop haha. Ze doet het overigens wel erg goed. Want ze drinkt nu steeds flessen van 150+5. Dus we zijn weer net zover als 4 weken terug. We komen er wel Maria.. klinkt als een sprongetje inderdaad. Hier ook.. Fenna kan ik niet alleen laten in de box, dan begint ze meteen te miepen, maar als ik met haar speel dat vind ze het goed.. bijna altijd dan.. en met haar zitten vind ze ook prima, maar zelfs dan kan ze gaan miepen. Dus wat dat betreft klinkt het erg bekend. Inderdaad niemand die je waarschuwt voor de sprongetjes.. regeldagen heb ik nog wel eens wat van gehoord, tijdens mijn zwangerschap iig.. maar sprongetjes moest ik zelf achterkomen via zw. pag. wist ik dat het sprongetjes waren.
Roelie, lastig hoor.. lijkt me ook ontzettend vervelend en tuurlijk ben je het spuugzat.. je kan niet doen wat je normaal lekker zou doen.. Knuff!
Hallo meiden pff dagje werken zit er weer op! Heb me de krampen gelopen. Maar lekker weer thuis, Quinn slaapt, joepie! Ook op het kdv is het slapen ook een ramp, ze wist niet wat ze hoorde van Quinn, zo kennen ze hem niet,maar hun zeggen ook, is een fase. Quinn zit nu trouwens op de 210+7 voeding en gaat op tot op de druppel! Kreeg trouwens ook nog een compliment over Quinn, ze vond hem al ver in de ontwikkeling. Er was nog een kindje die een maand ouder was als Quinn en die dee lang niet zoveel als Quinn, Quinn kijkt heel veel ook naar plafonds en kan echt "observeren" Alleen is hij met buikliggen wel lui hihihi maar daar zijn ze druk mee bezig met oefenen Quinn zijn speel kleed is binnen, hij is leuk! Quinn vind hem ook leuk maar vond het nog wel even zwaar voor zijn nekje. Dus weer een geslaagd speelgoed Even denken hoor heb alles vluchtig door gelezen Sokjes: ik koop ze bij de kruidvat van bambino, dat zijn de enigste sokjes die Quinn past, wel de kleinte nog eigelijk. Ze zakken niet af en knellen niet. Ideaal dus. Kleding: Quinn heeft niet echt kleding voor buiten de deur zeg maar, ik wil eigelijk dat hij er altijd leuk uit ziet, vind ik zelf erg leuk namelijk om te zien. Roelie balen meis dat je het nu zo tegen zit, hoplijk ben je snel van je gips af Muriel: geeg hester maar een dikke knuff, hopelijk heeft ze er niet teveel last van de prikjes! Dafje super dat Fenna weer opknapt uihhhh en de rest ben ik vergeten sorryyyy Heb trouwens van me werk een kladblokje gekregen, want ik vergeet dus echt alles en zo kan dingen opschrijven, hihihi moest er wel erg om lachen
Esther klinkt als een babydagje Leuk zeg! Lijkt me ontzettend leuk om een oude vriendin weer te spreken. Was het ook gezellig en als vanouds?
Muriel, ik hoop dat Hester weer snel de oude is, want dat gezeur met verhoging en snotteren wordt jij vast ook wel beu en anders Hester wel.
Ja, dat was zo apart....we hadden onwijs veel informatie uit te wisselen, maar de klik was er gewoon nog. We begrepen eigenlijk niet zo goed waarom we elkaar uit het oog zijn verloren. Zeker omdat we dus maar een paar km bij elkaar vandaan wonen en beiden niet zijn verhuisd oid sindsdien. Zelfs onze toenmalige vriendjes zijn nu onze echtgenoten.
Ik ben he-le-maal bijgelezen vanaf 1120 heb alleen ff niet de puf, laat staan de mogelijkheid met die stomme gipsarm, om overal op te reageren...paar dingetjes: Alle zieke kindjes: heel veel beterschap! Gwen: alsnog gefeliciteerd met Patrick! Was vast moeilijk zo zonder zijn moeder? Melanie: Milan en zijn familie zijn niet uit mijn gedachten geweest de laatste dagen,ben er zo verdrietig en ontdaan van...dikke knuffel voor jou en je familie! Ohhhhh hard krijsen hoort dus bij het 15-18 weken sprongetje Dafje? (heb oei ik groei alweer naar de bieb gebracht...) Ah nu snap ik het, mijn moeder dacht ook al dat Jens vermoord werd zo ging hij tekeer (ze kwam gewoon niet snel genoeg met die fles aanzetten ) En oh hoe herkenbaar ook hier brullen ná de fles, boeren alleen nog op de knie willen...haha grappig om te lezen dat ze zich zo gelijk ontwikkelen Linda: heel veel plezier op je verwendagje morgen geniet ervan! Melina: ik sluit me helemaal aan bij wat Dafje zegt over de ruzie met Chris, zou graag uitgebreid advies voor je typen maar anders bel je me gewoon als je ff je hart wilt luchten! Ik ga Jens proberen in zijn pyjama te hijsen te voeden, ben vanavond heerlijk zalig alleen thuis...tis zo gek als je gewend bent alleen thuis te zijn ineens de hele dag iemand (en niet zomaar iemand...nee mijn moeder )om je heen te hebben...word er helemaal kriebelig van Morgenochtend is mijn moeder er weer, morgenmiddag mijn voormalig kraamhulp (gezellie!) en zo ploeter ik mijn dagen door Alles kan met 1 hand (op een paar dingen na dan) dus ik red me uiteindelijk prima! (hihi van wie hebben de jongens toch dat: zelluf doen) Tot laters!
Hee Roelie, ik kan me goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt dat je in het gips zit. Wel moedig van je dat je toch probeert om zoveel mogelijk zelf te doen. En het is natuurlijk geweldig dat je op het forum blijft komen en zelfs blijft SCHRIJVEN! Hoezo verslaafd? Geniet lekker van je avondje 'alleen'.