Hoe laat is Quinn's laatste fles Dees? Wij hebben net Fenna de fles om kwart voor 8 gegeven en daarna in bad.. dus ik denk dat we het daarbij laten tot morgenochten. Dan heeft ze nu weer 4 flessen gehad.. mocht ze nou eerder komen kunnen we altijd nog een fles geven.
nu had hij zijn laatse fles om een uur of 8, maar kan wel eens verschillen aangezien we nog steeds op verzoek voeden eigelijk
Oke, en dan slaapt hij 12 uur? Debby, Fayenne d'r heupjes worden nagekeken met een echo vanwege heupdysplasie Succes morgen Rachel, hopelijk valt het allemaal mee. Jen, succes morgen bij de ostepaat! Meiden morgen bij het Sanadome, veel plezier!
Hier ook maximaal 5 uur, maar dat alleen 's avonds, overdag maximaal 4 uur. Ah wat een schattige foto's! Lief hoor! Volgens mij ligt hij echt te genieten of niet? Enne rolt hij er nu snel af, of valt dat mee?
Quinn rolt nog niet dus dat kan ik niet beoordelen! Ja hij vind hem erg leuk voor al het spiegeltje, die is op het kdv ook erg favo bij hem
maar ja kan het dus niet goed beoordelen of hij eraf kan rollen, omdat hij dus nog niet rolt Maar over het algemeen is het stevig
opzich ook wel logisch, anders is het natuurlijk niet echt een verantwoord speeltje Wat zegt je man d'r van eigenlijk als je nieuw speelgoed voor Quinn koopt? Ik hoor hier steeds.. is toch helemaal niet nodig of, dat is hartstikke duur..
Doe alles in overleg, en als wij bijde zoiets hebben oke dan koop ik het pas Dit speeltje is dan ook echt training voor zijn nekje gekocht, om het voor ons allemaal makkelijker en leuker te maken
Dees mag ik vragen waar jij dat speeltje van dan hebt, want Estrella wil dus ook niet graag op haar buik liggen, ze moet het wel van het CB.