Jeetje...gecondoleerd. Het blijft toch altijd vervelend, hoe oud of dement ze ook zijn natuurlijk. En ik denk dat je schoonmoeder het toch wel begrijpt dat je graag wilt weten wanneer ze wordt begraven? Je kunt ook al snel terecht bij de kft, dus ik zou dat ook eerst afwachten voordat je direct een afspraak bij de osteopaat maakt.
hoi dames, hier iets waar jullie misschien ook iets aan hebben. Het CB denkt dat Martijn misschien een koemelkallergie heeft. omdat hij veel poept, 6 a 8 luiers per dag, en veel krampjes heeft. hij borrelt de hele dag. van scheten laten wordt hij zelfs wakker omdat het zeer doet. zijn lichaam krimpt vaak ineen en hj slaapt onrusige korte slaapjes. zijn kontje is kapot doo het vele poepen en hij heeft constant luieruitslag. volgende week nemen ze contact met me op om evt over te stappen op pepti. manueel therapeut: martijns bekken zat een beetje vast en is gekraakt. Blondie: fijn dat ze nu weten wat het is! Roelie: mij hebben ze gewaarschuwd dat de haren uit kunnen vallen, het schijnt normaal te zijn.
Hoi Peetje, Wat fijn dat jullie (hopelijk) eindelijk weten wat het is. Ik moet zeggen dat Ryan zijn kontje momenteel ook helemaal stuk is en dat hij ook veel poept. De ha belde net voor zijn reflux, krijgen nu ook Zantac erbij in plaats van Gaviscon. En ik wilde vragen voor die kapotte billetjes, maar ben dat vergeten te vragen. Misschien moet ik het cb ook weer even bellen?! Hij is nu ook weer vreselijk aan het huilen en heel veel wakker overdag, ook hazeslaapjes...
het klinkt wel veel hetzelfde, ze vroegen me of Martijn veel huilt maarja wat is veel? ik kan niet vergelijken ik heb maar 1 kindje. Martijn heeft wel veel last van de darmen, veel poepen, winderig, borrelen. Je kunt het altijd navragen bij het CB
En huilt Martijn ook als je hem oppakt? OF alleen in zijn bedje of in de box of zo? En Ryan is inderdaad ook heel winderig.
martijn huilt bijna altijd als hij wakker is eigenlijk. niet specifiek als je hem oppakt. ik merk dat hij ontzettend veel buikpijn heeft. hj poept ook zoveel, ik ruik constant poepluier aan hem Kan ryan in alle houdingen liggen? hoofd beide kanten op en benen plat? huilen bij oppakken klinkt wel als iets voor de osteopaat
Ik ben nu aan het bellen met cb. Volgens mij kan Ryan wel in alle houdingen liggen en zijn hoofd beide kanten op bewegen. Hij ligt wel vaak met zijn beentjes opgetrokken. En als ik hem dus oppak, is hij (soms maar even trouwens) stil.
Nee, ik geloof niet dathet een huilbaby is. Maar het cb zei ook al dat Ryan dus ook teveel poepluiers heeft en eigenlijk ook nog te weinig is gegroeid. En nog veel meer...maar dat komt straks allemaal. Ik zit nu even lekker een potje te huilen, want ik word van hot naar her gestuurd...net de ka gesproken en moet nu weer de ha bellen!
sorry ik las er even overheen, CB vind het ook teveel poepluiers. en wat hadden ze als oplossing/ tip? voel met je mee debby! klote als je niet weet wat er precies met je ventje is
ahw meis toch, balen dat het allemaal zo moet zeg! Dikke knuff hoor want volgens mij kan je die wel gebruiken
Jemig Debby, wat een gedoe dan he? Je voelt je dan echt zo radeloos. Van wat moet ik nu? Wat wordt je van hot naar her geslingerd inderdaad! Kan je niet gewoon bij één persoon je verhaal doen! GRRR.. stomme instanties ook allemaal! Ik wordt er ook helemaal kriegel van. Dan weer naar die, dan weer naar die.. Pff... Ik heb net inderdaad te horen gekregen dat de uitvaart om half 1 is. Dus de afspraak bij de kft heb ik maar even afgezegd.. ik hoor vandaag of maandag of ik dinsdagmorgen nog terecht kan en anders donderdag. Is alsnog wel snel. Dus ik mag denk ik nog niet klagen. Wat een gedoe...
Peetje, pff laat het dan die allergie zijn zeg, dan kan je tenminste weer normaal verder. Is ook niet helemaal makkelijk, maar toch. Ik vind het toch wel fijn om te weten wat het is, want dan kan je er toch wat aan doen. Succes iig als je straks misschien over gaat op Pepti. Oja...voor de reflux kinderen: nutrilon heeft ook een AR 1 versie van voeding. Fenna krijgt Enfamil AR 1 en dat is dikker en dikt in in de maag. Alleen is deze zonder jbpm en die van nutrilon is weer met jbpm en dikt niet extra in in de maag, maar is wel voor bij hevig spugen. Deze is verkrijgbaar bij de apotheek. Dus als Omneo niet (goed) (genoeg) werkt... misschien iets om te overleggen met het cb/ha/ka? Of je moet zelf zoiets hebben van: proberen... De Enfamil werkt hier wel aardig voor zover we nu bezig zijn. Fenna moet wel wennen aan de voeding qua darmpjes, maar dat is normaal bij nieuwe voeding. Ze spuugt nu niet meer in bogen, niet meer grote hoeveelheden, maar moet nog wel vaak slikken, helaas. Ze kan nu ook hele grote boeren laten Ook ineens tussen de voedingen door Hoor je ineens een hele harde boer uit de box komen hihi. Moest er wel om lachen net. Nou ga een flesje warmen en dametje verschonen en eten geven tot straks!
Het gaat hier toch weer hard! Denk ik er bijna te zijn, wordt ik even afgeleid en ja hoor, weer een aantal paginas erbij Haaruitval: ik heb gehoord dat het zomaar kan zijn dat al het geboortehaar uitvalt, daar moest ik niet van schrikken. Zowel de VK (bij de bevalling) als de KH heeft dat gezegd. Het is hier (nog) niet gebeurd, maar zou dat het geweest kunnen zijn? En dan inderdaad door de wrijving dat het ineens gebeurt (en anders in de loop van een nacht, dan ligt het in het bedje). Back in Shape: het was weer heftig, veel buik- en bovenarmspieroefeningen! Heb sinds gister wat last van mijn schouder, waarschijnlijk een keer onhandig gevoed. En nu voel ik dat, zeker na die oefeningen. Timo was voorbeeldig, heeft lekker om zich heen liggen kijken naar de puf-juf, de andere kindjes en de springende, bouncende mamas! Jen: ojee, ben benieuwd wat de KA zegt, sterkte! Nachten: hier de derde achtereenvolgende nacht doorgeslapen. Hij had om 23 uur zijn laatste flesje gekregen van papa (mama was de stad in, drinken met collegas) en hij werd om half zeven wakker. Een beetje uit zichzelf en een beetje door mij, want vanwege mijn cursus, moest ik hem om kwart over 10 weer voeden! Lachen: lachen al jullie beebjes al? De mijne nog niet hoor. Heb wel het idee dat hij af en toe een poging doet, maar echt lachen, nee, nog niet! Dafje: gecondoleerd met Jeroen zijn oma. Ookal was ze oud en is het goed zo, het is toch altijd even emotioneel, sterkte ermee! Debby: jeetje, dat schiet ook niet op. Ben benieuwd wat de HA nu weer zei, stom als je heen en weer geslingerd wordt! Volgens mij ruik ik hier ook weer poep, het zou moeten kunnen, het is tenslotte weer een even dag en hij poept maar 1x per 2 dagen, halverwege de middag een ideaal kind, kun je de klok op gelijk zetten! Ach, hij brult nu ook (en ligt naast me op mijn bureau), dus ga hem even troosten!
Ik ga afsluiten, mijn schoonmoeder is er, Arnoud is onderweg naar huis we kunnen om 16.20 uur bij de ha terecht...hopelijk vinden we eindelijk een oplossing!
Gisteren ben ik met mijn moeder voor het eerst weer wzen sporten. De bedoeling was zwemmen en dan baantjes trekken, maar we kwamen maar tot 5 baantjes. Want daarna werden we afgeleid door gezellige muziek uit het bad ernaast. Daar waren ze aan het aquarobiccen Dus we gingen even kijken. Bleek het gratis te zijn, dus we gingen meteen maar meedoen hihi. Een half uur hebben we fanatiek staan doen...pff best vermoeiend, maar alle spieren werden aangedaan, ook de slappe buikspieren hihi. Dus ik ben blij dat we lekker mee konden doen Maar wat krijg je het daar warm van zeg. Gelukkig zit je in het water We hebben ons voorgenomen om dit elke week te gaan doen. Ben benieuwd of we het volhouden hihi. Jeroen had het gisteren over zijn oma: Ze heeft Fenna niet eens gezien... We stonden elke keer op het punt om te gaan, maar het kwam er elke keer niet van. Ze zat ook in een verzorgingstehuis, dus dat doe je dan ook minder snel dan even langs huis gaan, maar dat is natuurlijk geen excuus. Maar ik voel wel erg met hem mee wat dat betreft, want ik had ook graag dat mijn opa Fenna nog had gezien, hij zou zo trots geweest zijn! Hij is vorig jaar overleden...