zo, ben ik weer. Fris en fruitig en klaar om te voeden. Dat is inderdaad wel lang ja Esther. Houd Vincent dat zo lang vol? En jouw borsten ook? Jee, die staan hier na 6 uur toch al echt op knappen. Na zo'n lange tijd heb ik echt stuwing en begint mijn boezem weer formaat Lola aan te nemen Maria, dacht ook wel dat je het gewoon mooi aan elkaar had ingetypt hoor. Just to make sure dat je niet denkt dat ik die mooie - gegooglede - blondine ben Maria, hoe doe jij het met Eva qua voeden s'avonds?
Ik heb de fotos van de laatste meeting bij Ilse ook via de mail ontvangen, ik wist dus al dat jij dat niet was... Ja de avond is hier een beetje bout. Eva eet meestal rond 6 uur. Maar dan houdt ze het niet meer vol tot 9 uur. Dus zo rond 8 - 8.30 komt ze weer. En vervolgens nog een keer om 9.30-10.00 Ik krijg dit niet veranderend, maargoed, ze slaapt dan wel tot de volgende ochtend tussen 6.00 en 8.00 komt ze dan weer voor de 1e keer. Dat verschilt.
Oh, oke. Maar ze meldt zich dan dus wel zelf? Ik heb het hier eigenlijk nog niet geprobeerd wat er gebeurt als ik haar gewoon laat liggen na de laatste middagvoeding (meestal tussen 5 en 6). Toch maar eens doen... Ik ga haar nu in ieder geval wel voeden op mijn verzoek. Slap ben ik toch he? (ik wil gewoon mijn nest niet uit vannacht, terwijl dat qua tijd eigenlijk wel scheelt, s'nachts doet ze er minder lang over dan s'avonds)
Ja ze komt vanzelf ja. Die van halftien is halfhalf, ze is huilerig dus drinkt goed en ik heb het gerpobeerd te rekken tot half elf maar dat wil mevrouw niet. Dus ik leg haar gewoon aan om half tien. Ik begrijp dat je van die nachtvoeding afwilt, ik zou het gewoon proberen. Al moet ik zeggen dat Eva dat allemaal zelf geregeld heeft. Overigens slaapt Eva overdag bijna niet. Dus ik vind het niks geks dat ze de hele nacht slaapt.
Snachts is jouw voeding ook optimaal en zitten er de meeste voedingsstoffen in. Vandaar dat ze er zo kort over doet. Dat is bij mijn 1e voeding ook, dan is ze met een klein kwartier klaar. Overdag ben jij actief en gaan er voedingsstoffen verloren. Als jij heb liggen slapen, en jouw lichaam heeft rust gehad, is de melk helemaal optimaal en zitten alle goede stoffen er nog in. Yindi is dan sneller voldaan.
Yindi slaapt overdag tussen 6 en 6 amper een uurtje, maar daarna begint ze dus aan haar nacht heb ik het idee. Alleen, als ik haar niet voed s'avonds komt ze doodleuk om 2 uur en daar heb ik niet zoveel zin in want na die voeding komt ze dan 3 of 4 uur later weer. Wat dat sneller drinken betreft gaat hier niet helemaal op. s'ochtend ligt ze makkelijk drie kwartier te lurken hoor
anyway, bedankt voor het effe meedenken. ik ga haar nu toch voorzichtig wekken. Als dat moeilijk gaat laat ik haar liggen, anders voed ik haar. tot later!
Drínkt ze dan ook echt 3 kwartier of vind ze t gewoon lekker om na zo'n lange nacht, lekker lang bij mama te liggen? Dat heb ik bij Angelina namelijk vaak, dan ligt ze gewoon lekker te knuffelen met mn borsten bij wijze van spreken, maar drinkt niet echt meer...heel schattig gezicht.
nee ze drinkt echt hoor! Ik vraag me vaak af waarom ze zo lang en veel drinkt. Niet vreemd natuurlijk dat de helft er dan ook weer uitkomt
Hmm dan weet ik het ook niet... dat is het rare van borstvoeding Misschien dat je toch moet proberen te 'spelen' met de voedingen. Kijken hoe lang je het kunt rekken. Ik wou dat ik ook voor jou een pasklaar antwoord had, maar helaas. Ik duik in ieder geval mn bedje, morgen vroeg naar Amsterdam. Stomme paspoortgedoe voor Eva regelen. Ik voel nou al diverse buien hangen bij dat stomme consulaat. Dus ik wil dr op tijd zijn. Ze doen altijd moeilijk daar.
Dankje. Trusten. Kunnen wij ook niet zoiets maken? En allemaal in ons onderschrift zetten? http://www.webklik.nl/februarimamas
Yindi was gewoon al half-wakker toen ik de kamer binnen kwam. Net klaar met voeden, haar met een intens tevreden snoetje in bed gelegd. Nu zoek ik zelf ook mijn nestje op. Welterusten allemaal! Tot morgen. En succes morgen Maria! *moet ook nog steeds een paspoort regelen voor Yindi *
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik had inderdaad een uur voor zijn gewone voeding een groentehapje gegeven, maar het lukt niet met het lepelte (niet snel genoeg) waardoor ik het heb gecombineerd met een flesje. Gister heb ik eerst de halve pot groente gegeven en daarna dronk meneer nog 150 cc! We bieden hem 150 + 5 aan, gewoon weg omdat hij vaak laat staan van de 150. Ik ga vanaf vandaag wel proberen meer per fles aan te bieden en te rekken en rekken, maar ja hij wil gewoon kleine beetjes in meerdere flesjes. Gister 20:00, 00:00 en toen 5:30, dus er komt nu wel enigszin een beter ritme in.
goeiemorgen, wilde op iedereen reageren maar heb geen tijd meer. Sorry! Het stormt hier vreselijk, ga me huis snel opruimen want we krijgen bezoek! Gr.