goeiemorgen allemaal! Zooooooo, ik dacht vannacht dat ons slaapkamerraam er ieder moment uit zou kunnen denderen door de 'steenslagen' van regen of hagel wat een weer....bah, zou lekker in bad willen liggen. Vitalizeegangers, GENIET lekker van jullie dagje Voel me niet zo lekker, iedere dag meer verkouden. Mijn kop zit vol snot zeg maar Lekker rustig aan doen dus.
hé claire,rustig aan hoor, volgens mij heerst het een btje weet jij trouwens een goedkoop hotelletje in maastricht? (voor vanavond?) Daphne, ik heb naar je geluisterd! Hij heeft net 180+ 6 leeg gedronken, nou maar hopen dat hij het binnen houd! Thanks nogmaals
Veel he, vandaar ook hun gigantische record-aantal pagina's! Ze hebben ons echt van het bord geveegd, haha. Maar nu moeten ze ons nog maar eens in zien te halen
Tjongejonge, Wim en ik werden vannacht tegelijk wakker van een gigantisch lawaai: storm met hagel en onweer. We schrokken ons helemaal kapot, zo hard. De babyfoon sloeg ook tot het uiterste uit! Wim ging boven kijken, het dak ging ongeveer heen en weer... maar madammeke.... lag lekker te slapen met haar duim in haar mond
Overigens werd zij wakker toen de storm weer wat was gaan liggen en het stil werd, grappig is dat. Minder grappig voor ons, want ze had dus een flesje nodig, haha. Maar ze heeft mooi geslapen van 18 uur tot 04 uur, dus als we dat nou nog een beetje zien op te schuiven...
Mogge! Vincent heeft weer als een roosje geslapen van 18.45 uur tot 7.00 uur. Dwars door alle storm en hagel heen. De babyfoon sloeg hier ook op tilt, ik rechtop in bed van de schrik en V lag net als H lekker te pitten! Met de boobs gaat het prima. De eerste paar keer stonden ze echt op springen en zat ik V echt wakker te kijken. Toen heb ik ook een paar keer gekolft, want ik geloofde echt niet dat het blijvend zou zijn. Maar na een paar nachten ben ik toch gestopt met kolven tussendoor en na 2 a 3 keer waren de boobies eraan gewend. Vitalizee meisjes, veel plezier. Ik zal af en toe jaloers aan jullie denken
BV'ers: zijn jullie borsten al zindelijk? Ik lek echt nooit meer, dus dat pak met pads staat er maar doelloos.
Overdag gebruik ik ze ook niet meer, 's nachts nog wel. Vooral ook tijdens de 1e voeding, als ze dan aan de ene borst ligt, begint de andere alvast mee te doen, dus dan heb ik 'm wel nodig
Melina, wat gezellig...jullie overnachten dus in Maastricht vannacht? Een goedkoop hotelletje...mmm, weet eigenlijk niet wat de prijzen zo'n beetje zijn hier. Weet wel een aantal mooie hotels, zoals Bergère. Misschien gewoon eens op google-en of zo? Als me nog iets te binnen schiet laat ik het je wel weten. (het is dat ik zelf zo klein behuisd ben, anders wist ik wel een goedkoop hotel ) Muriel, wow...Hester houd het dus mooi 10 uur vol. Alleen begint ze al heel vroeg aan de nacht. Kun je haar niet om een uur of 10 wakker maken voor een laatste fles ipv haar laten liggen? Misschien schuift ze dan wat op qua uren en hoef je er s'nachts niet meer uit. Is hier de reden dat ik haar s'avonds dus wakker maak om 11, Yindi houdt het maar een uur of 6/7 uit zonder voeding. Esther, mijn borsten zijn absoluut niet zindelijk helaas. Betwijfel of dat nog gaat gebeuren. Ik loop dus nog steeds standaard met pads in mijn beha. De keren dat ze echt doorweekt zijn komen gelukkig minder voor dan de eerste weken, maar toch nog altijd een paar keer per week dat ik ze uit kan wringen Ik hoef maar aan borstvoeden te denken of ik voel het alweer spritzen
Yindi ligt nu in de box, voor het eerst te sabbelen op een speentje en ze kijkt er intens tevreden bij. Hoop dat ik die nu wat vaker kan gebruiken na het voeden, zodat ik haar eerder van de borst kan halen (zodra de eerste golven melk weer terug komen) en toch mijn handen vrij heb. Whahahahaaaaaa, De kat ligt hier naast me en vanuit de box klonk ineens een hevig gepruttel - broekhoest Ranger sprong nog net niet op, haar oren stonden helemaal stijf en ze keek gealarmeerd naar de box. Je zou toch denken dat het gestorm buiten meer indruk maakt
Hier ook nog niet hoor! Vooral s'nachts niet, lig regelmatig in een plasje. Overdags eigenlijk niet meer (heel enkele keer) C heeft de neigeing om een beetje door te gaan slapen (Vannacht van 20-03) En heb m echt wakker zitten staren idd. Ik stond zowat op ontploffen. Heb m maar gewoon wakker gemaakt anders kon ik ook niet slapen.
Tja... helaas werkt dat wakker maken juist helemaal niet... Want dat ze lange halen kon maken, wisten we al, maar ze doet het op de verkeerde momenten Normaal gesproken maken we haar namelijk altijd wakker voor de laatste voeding om 23 uur. Maar dan wordt ze OOK om 4 uur wakker. Dus dan maar liever lekker een rustig avondje en vroeg naar bed, haha. Maar we moeten dus eigenlijk die een-na-laatste voeding naar achteren zien te krijgen, dan slaapt ze precies goed door. en dan zou t 1 flesje minder worden op een gegeven moment... nouja... we zien wel...
Hier is Maria net weer vertrokken met Rob & Eva, leuk dat ze er waren! Uiteraard hebben wij een foto-sessie gehouden , de resultaten daarvan staan in het fotoalbum ('bezoek' en 'maand 4') van Hesters site. Ze zijn nu weer op de terugweg naar het verre zuiden door weer & wind, haha! En Eva zal wel in diepe slaap achterin liggen, na al haar geklets in huize Hester.