November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedenavond lady's !

Ook hier een rozige dame.....oh wat was dat lekker zeg!

Datgeen dat Dees uitlegt wordt een Aufguss genoemd...oftewel opgieten!
    En wat was dat heerlijk zeg! Wel heeeeeeel heeeeeeel warm, maar heerlijk! Daarna dus op het buitenterras afgekoeld onder het genot van vers fruit....

Dit is zeker voor herhaling vatbaar, dus over een maandje of 3 nog maar eens doen....?

Ga vanavond lekker bankhangen en niks doen, ben er helemaal gaar van.
    Vannacht ook al een klote nacht gehad...Eerst begon ons (rotte) raamkozijn vreselijk te kraken door de storm...dan lig je toch niet echt op je gemak in bed kan ik je vertellen....en om 04.00 brak ook hier de hel los met hagel, regen en onweer.....Na dit alles werd Esmay wakker, gelukkig was ze met een speentje tevreden, althans voor een uurtje, toen weer speentje erin en vervolgens werd ze rond 07.00 / 07.30 uur wakker.

Erwin heeft haar een flesje gegeven en ik ben me klaar gaan maken voor mijn relaxdagje...Lopend naar het station, komt tot overmaat van ramp de stoptrein niet, moets ik de intercity naar A'dam CS hebben en overstappen op Den Haag HS.....maar goed ik ben er gekomen en nog op tijd ook!

Morgen ben ik er misschien in de middag nog even anders 's avonds na mijn dansles....

Fijne avond allemaal!

2. Melina hoe is het verder gegaan vandaag?

3. Muriel op de foto's zie je nix van de calendula..

Leuke foto's trouwens! Enne wie zegt dat fleskinderen dikker worden dan bv-kinderen ;)

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva lijkt op die bezoek foto gewoon een reus, maar ze scheelde echt niks met Hester hoor.
    Toch Muriel?

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    goed steeds flesjes van 200 cc, 1x 1/4 fruit en 1x 1/4 groente....maak hem om 22:00 wakker voor een laatste fles met hongerige baby voeding (hij is net in slaap gevallen) en dan zullen we zien wat de nacht ons brengt :)

De visite is net de deur uit...pff vanaf 12:00, wel vermoeiend haha

We zouden eigenlijk vanavond richting maastricht gaan, maar denk niet dat ik het kan opbrengen :confused:

Super foto's van Eva en Hester! Leuk, ik heb geprobeerd een opmerking bij de foto te plaatsen op de site van hester, maar weer niet of het is geluk!

vandaag een hele mooie foto gemaakt een een filmpje waarop hij keihard zit te lachen zoooo lieff

hier de foto alvast :)

6. Fenna was vandaag ook aan het lachen.. echt zo schattig. Ik was met de doek bezig om d'r schoon te vegen en tegelijk zei ik: kggggg... En ze moest daar echt hard om lachen haha. En dat een paar keer achter elkaar. Helaas is het niet gelukt om het op een filmpje te zetten.. Maar dat komt vast nog wel een keer :) Ik ben benieuwd naar je filmpje Melina!

7. Fijn dat het zo goed gaat Melina! Zijn alle flesjes helemaal leeggegaan?! En hoeveel tijd heeft hij nu tussen de flessen gelaten?

Wel weer druk dan visite he? Nu weer even tijd voor jezelf :)

Wij hadden vanmorgen nog kraamvisite :) Was wel erg gezellig. Hebben nog leuke kleertjes gehad.

Maria, vertekend beeld dus?

We zijn vandaag nog even naar de prenatal geweest. Hebben een stoelverkleiner gekocht en een hoes voor de maxicosi. Zo'n badstof hoes voor in de zomer en twee broekjes. Ze is uit d'r broekjes maat 62 gegroeid, op één na, en die van 68 kan ze nog niet aan (te breed elastiek) dus moesten we twee ruimvallende maatjes 62 zoeken. En dat is hoop ik gelukt.. Moeilijk om te zien.. Gisteren ook al shirtjes en pyamaatje gekocht en slabbetjes, want om de een of andere manier komen we die altijd te kort, terwijl we er toch 8 hebben. Maar nu drie erbij dus.. Blijft leuk shoppen voor je kindje :)

8. stiekel

stiekel Bekend lid

argggggggggggg ik zou vanavond op verjaardag gaan.
    krijg ik net een telefoontje dat de verjaardag is afgeblazen.
    hun zoontje is met spoed opgenomen.
    ik hoop snel weer wat van hun te horen van hoe of wat.
    vind dit echt klote want het kereltje is 10 weken te vroeg om de hoek komen kijken.
    en heeft al een adem stilstand gehad.
    waardoor hij een hersen beschadiging heeft opgelopen.

sorry maar moest dit even kwijt

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahhaa, ik heb echt een moeilijke geboortedatum gekozen :). Op Lilypily staat wel 4 maanden en 1 dag (dus gisteren 4 maanden) en op deze zwangerschapspagina staat 4 maanden en 6 dagen :confused:.

Ik hou het maar even op deze banner, vind deze het mooiste :D.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo hallo :), ik ben weer helemaal relaxed :). Vitalizee is echt een aanrader voor iedereen, heerlijk!

Muriel: jammer dat je niet meekon, maar de volgende keer zeker! Wat een lieve foto's van Eva en Hester! En Hester wordt ook alweer groot :confused:. Ik ben erg benieuwd naar het shirt van Hester (net als vast wel meer meiden ;)).

Indigo: was ik helemaal vergeten, maar nog gefeliciteerd met de 2-ling van je zusje! Superleuk, maar wel erg druk lijkt me. Ben erg benieuwd hoe je ouders reageren! Hadden ze er helemaal niet op gerekend of gewoon niet op weer een tweeling?

Maria: ik vind die foto van eva ook heel bijzonder, het is alleen jammer dat jullie foto's er niet bijstaan van jou en Elina. Dan wordt het een nog mooiere foto, door de achterliggende gedachte zeg maar.

Enne...die baby van de maand met zoveel stemmen staat pal naast Ryan, dus de mensen hebben gewoon de verkeerde stem uitgebracht ;). Maar het verbaast me toch altijd hoe ze aan zoveel stemmen komen hoor!

Melina: goed om te horen dat het weer goed met het ritme van Vangelis gaat. Wie weet was het toch gewoone ven tijdelijk!

Daphne: leuk he dat lachen met geluid! Heerlijk vind ik dat. Ben benieuwd naar het filmpje van Fenna (als dat straks lukt :D).

Sandra: oei...dat klinkt wel ernstig! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen straks.

Roelie: hoe gaat het met jou en je hand? Maandag weer heen toch? En een nieuwe datum...zal even met melanie overleggen ;).

Melanie: hoe gaat het met je meis? Trek je het allemaal ngo een beetje? Doe je het wel rustig aan en denk je aan jezelf?!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Is Ryan de enige die nog broekjes 56 past? Qua lengte mag hij trouwens wel 62 hebben vind ik (maar de meeste 62 zijn nog te lang en vooral te ruim bij de taille...). Volgens mij heb ik echt een klein iel mannetje (net als zijn vader :))

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melina...ik wacht met spanning op het filmpje van Vangelis :)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En volgens mij ben ik weer alleen...

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, die dames waren echt ongeveer hetzelfde geproportioneerd.
    Alleen heeft Eva meer een 'horizontaal' en Hester meer een 'verticaal' koppie. Maar allebei ronde, rode wangetjes, haha!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester heeft ook nog maar net maatje 62 aan, hoor, Debby, maar inderdaad worden de broekjes maat 56 nu wel wat te klein. Vooral rond de 'taille'.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, gelukkig is het vandaag alleen nog een lichtgroene waas. Ik heb telkens bij het badderen enzo er voorzichtig een beetje schoongemaakt, dat heeft wel geholpen.
    Groen staat immers niet zo mooi bij al haar roze outfits :)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik duik mn bedje in, welterusten alvast dames!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    NOVEMBERMAMA'S 2007

AGENDA

Ikke1891~ 3 maart Baby massage
    Jennie~ 3 maart eerste werkdag
    Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties
    Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA
    Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV
    Blondie~ 3 maart 10.00 termijnecho
    4 maart 14:00 uur minimeeting Apeldoorn: Serafijntje, Ilse, Rachel en ?? (iedereen welkom!)
    Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag :(
    Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies
    Jennie~ 5 maart 08.35 Belafspraak met KNO arts
    Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi :D
    Indigo~ 5 maart echo heupjes Yindi
    Indigo~ 5 maart röntgenfoto's handen en voeten Indigo en extra bloedonderzoek op reumafactoren
    Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes
    Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding
    Dafje~6 maart - 9:15 uur CB
    Blondie~ 7 maart 9.00 CB 3e prikjes
    Debby~ 8 maart Debby Jarig :({|=
    IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB
    Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande
    Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB
    amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins
    Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB
    Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH
    Jennie~ 19 maart Jennie Jarig :({|=
    Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA
    Indigo~ 21 maart Erik jarig :({|=
    Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB
    Debby~22 maart Arnoud Jarig :({|=
    Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar :({|=
    amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur
    Roelie~28 maart 11.00 Jens 3de prikjes
    Stasia~ 30 maart Stasia Jarig :({|=

Meeting bij Linda:

5 april: Debby, Roelie, Ilse
    12 april: Debby, Ilse
    19 april: Debby, Ilse
    26 april: Serafijntje, Roelie, Ilse

Blijdorp, Rotterdam:
    Voor mama's, papa's en kinderen

zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2), Blondie (2), Gwendolyne (2)

Wie gaat er mee?

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Je kunt even tijdelijk 'm op weken ipv maanden zetten?!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bannercheck :)

Deel Deze Pagina