November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    misschien laat ik me veel te veel gek maken door het CB, ik denk zelf eigenlijk niet echt dat Martijn iets mankeert. Ik hoor overal dat krampjes er gewoon bij horen en dat het na een maand of 2 a 3 gewoon overgaat. Hij slaapt redelijk, drinkt goed en komt goed aan. Misschien heeft ie gewoon gevoelige darmen en een snelle vertering. dat kan toch ook?

2. Niet meer actief

Zo, ben ik weer...

Nou veel bijzonders was het dus niet volgens de KA, RS virus waarschijnlijk, maar zelfs dit kan ze niet met zekerheid zeggen.
    Ze vond het echter niet nodig om verdere onderzoeken te doen, omdat Esmay verder heel vrolijk en gezond oogt... :(

Heb wel zetpilletjes meegekregen,zodat ze zich wat minder beroerd zal voelen...maar verder dus nog geen r**t verder gekomen!

Wat een gekloot allemaal zeg....ben helemaal op van alle hectiek. Tot overmaat van ramp ging manlief niet mee naar ZH, want die voelt zich niet lekker....(lees; verkouden) WATJE!

3. Peetje, dat kan ook heel goed hoor. Het schijnt heel veel te verschillen qua poepluiers.

Jen.. hmm lekker dan.. schiet je inderdaad niet echt iets mee op. Wat doet het RS virus eigenlijk?
    Die mannen he! :( Succes iig!

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik hoorde vandaag bijCB ook een vrouwtje over het RS virus, haar kindje kreeg er injecties tegen. maar wat het is? geen idee!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    tis errug rustig hier

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik kom zo reageren zit quinn te voeden

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    die link is over het rs virus

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
  9. Maria, ik ga een pakketje posten.. het is een tosti-ijzer geworden :)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    HUH?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het geld is overgemaakt Dafje. Bedankt voor het tosti-ijzer.

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    huh?

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    2 daagjes:

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    8 weken:

wat een verschil hé

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sjonge jonge wij treffen het wel qua ziekenhuisen en artsen he :(

Mannen en verkouden zijn :rolleyes: 3x niezen en ze zijn ziek/verkouden pff
    Je hebt hem toch wel een schop onder zn kont gegeven he?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gaat hard he met die kleintje, je ziet ze bijna per dag veranderen!

17. Inderdaad gaat reuzehard!

Hier net een spuugdrama gehad :cry: Fenna even mee naar het postkantoor genomen en nog voordat we de deur uit zijn spuugt ze haar hele jasje onder :( dus in een doek gewikkeld en in de kinderwagen. In het postkantoor spuugt ze haar doek onder, dus hydrofiel onder haar hoofdje gelegd. Thuis voor de voordeur gekomen spuugt ze nog een keer en zit ook haar shirt helemaal onder :( Dus hup naar boven schoon shirt aan en alle andere zooi in de was. Kom ik bij haar kamertje gooit ze een mega boog eruit! Hele vloer zeik en de klamboe en haar bedje.. Dus gedweild en nu ligt ze naast me in het wipstoeltje.. zover mogelijk omhoog, want ze is nog steeds aan het gillen, dus er zit haar nog steeds wat dwars.. :cry: Houdt het dan nooit op? Ik dacht juist dat het beter ging. Maar dit lijkt weer nergens op...

18. Graag gedaan Maria, ik hoop dat je maar veel tosti's mag bakken :)

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he dafje wat klote om het even op zn hollands te zeggen. Je was er zo vol van dat het goed ging. Waar ooh waar is die gebruiks aanwijzing :(

Konden onze uks maar 5 min praten en dat ze dan vertellen wat ze hadden, zucht...

Ik zeg ht zachtjes heeeeeeel zacht Quinn is nog steeds rustig sstttttttttttt

20. wipstoeltje is niet genoeg.. alleen mijn schoot is troost genoeg voor ons meisje... ach dan gaan we maar lekker knuffelen..

Dees, tnx, konden ze inderdaad maar even praten.. dat zeg ik ook heel vaak.
    Dan ook heeeeeel zachtjes, fijn dat Quinn nu rustig is... :)

Deel Deze Pagina