T-shirtje met de mess-tekst is nu gewassen en hangt te drogen, bijna klaar voor 'the attack' van morgen
zo dbby ryan is echt niet zo heel groot.maat 62 ligt hier niet eens meer in de kast.is allemaal al naar mijn schoonzusje toe gegaan.
Hmm lekker een broodje hamburger. Ik ga straks maar eens een zak chippies verorberen. Sandra: Gezellig dat je de laatste dagen lekker meekletst. Muriel: slaapse.
ik kijk uit naar donderdag want dan moet Tim weer naar cb. maar meneertje weegt er behoorlijk in hoor. maar heeft gewoon maatje 62 kijken of ik moppers krijg van hun
hahahahaha ja dat kan nu want mijn hubbie zit in belgie. dus niemand kan mij achter de comp wegsturen maaaaaaaaaaaaaar van de week komt er een 2e comp bij voor mij ALLEEN ALLEEN
Nou, de gezichten van mijn ouders waren absoluut de moeite waard om erbij te zijn toen mijn jongste zusje het grote nieuws vertelde. Hahahaha, geweldig. Mijn moeder helemaal in tranen en je zag haar groeien joh. Oma aller oma's 8) Welke oma doet haar dat nu na, om op amper 2 jaar tijd ineens 5 kleinkinderen te krijgen uit 3 dochters? Ik ben wel blij dat ik er nu openlijk over kan spreken met mijn ouders en andere zus. En heb als ervaringsdeskundige wat tips kunnen geven tegen de zwangerschapsmisselijkheid van mijn zusje Gelijk maar de Emesafenetabletten meegegeven waar ik geen zak aan heb gehad. Ik voel me vandaag ook weer hondsberoerd, man mijn keel doet zeer! Nog steeds koppijn ook. Pffff, de laatste weken is het echt wel belabberd gesteld met mijn gezondheid. Zie ook in dat opzicht wel op tegen het weer moeten werken. Als het aan Erik zou liggen zou ik me ziek melden, maar dat doe ik dus niet. Zometeen Yindi weer eens voeden en straks komt mijn zusje nog op bezoek met haar twins. Weer effe genieten van mijn mooie neefjes....
Muriel,ik had eerst verkeerd gekeken, heb de foto's van Hesje en Eefa nu ontdekt. Mooie meiden hoor! Hoe was de kaasfondue? Mjammie, lekker hoor! Balen meid dat je je in de nacht weer tot dit soort verderfelijke praktijken als tv-kijken moet wenden, alleen maar omdat dat muppie van je een beetje raar doet met haar tijden Wat voor advies geven ze daar eigenlijk op het cb over? Slaap lekker zometeen enne....wel effe een fotootje posten van het shirtje he?! Ben maar blij allemaal dat ik Yindi niet heb ingeschreven voor de baby-van-de-maand-verkiezing, want dan werd iedereen van de kaart geveegd Het Vitalizeedagje is zo te lezen goed bevallen. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad meiden! Goh, ik had trouwens gedacht dat het een stuk verder zou zijn naar Rotterdam, Blijdorp, is maar een dikke twee uur rijden. Nog steeds Erik er niet over gesproken Melina, nog in Maastricht geweest? Snoezige foto van Vangelis! Ik zou willen dat ik je kon helpen met de voedingen van Vangelis. Geen idee wat je zou kunnen veranderen. Voed je hem op verzoek? Anders zou je kunnen overwegen toch iedere keer eenzelfde tijd tussen de voedingen te laten, ik zie dat hij nu vaak 'tussendoor' voor een klein flesje komt. Dus bijvoorbeeld om de 3 of 4 uur een fles en dan een uur later nog wat bijvoeding (groentehap). De hoeveelheden lijken me op zich wel oke, alleen is het wat lastig dat hij de ene keer zoveel en de andere keer weinig drinkt, toch? Dafje, al een stoelverkleiner gekocht? Joh, wat gaat het toch allemaal snel he?! Jee zeg, jouw Fenna geeft ook lekker veel tijd/rust tussen de laatste en eerste fles. Ben effe jaloers Stiekel, wat een klotenieuws zeg. Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk voor je vriendin. Je moet er toch niet aan denken..... Chips? mmm, lekker, daar kun je mij ten alle tijden voor wakker maken. Ik ben een echt chipsmonster. Gaat geen dag voorbij zonder dat ik in mijn eentje een hele zak heb leeggevreten. Vrij ernstige verslaving hoor, hoewel ik af en toe lui kan zijn zie je mij toch echt wel naar de winkel rennen om 5 voor 6 als er geen chips meer in huis is (wat ik daarom ook serieus probeer te voorkomen) Debby, er is 1 broekje maat 56 dat Yindi nog past. Maar moet eerlijk bekennen dat haar kruis dan wel op haar knieën hangt Waar heb je precies last van met je vingers Debby? Waarom denk je dat het vocht is? Ik heb namelijk ook enorm veel pijn aan mijn vingers/handen/polsen, maar dat heeft niets met vocht te maken, er wordt nu nog eens gecheckt op reuma. Wat duimen betreft... Yindi sabbelt alleen op haar vingertjes. Duimpje doet ze vooralsnog niets mee. Dees, foto of filmpje! Ilse, hoe is het nu verder met jou? Hoe sta je nu tegenover het hele weer-gaan-werken-gebeuren?
Grmbl, hier net ff knallende ruzie gehad, ben t ff helemaal zat en duik m'n bed in. Wilde vandaag ff lekker gaan bijlezen en kletsen, maar zit nu alleen maar te jaken. Sorry...tot later misschien...
volgens mij kan ik zo dweilen in de keuken! Arend is op zijn manier aan het afwassen eeeeh INDIGO chipszak is nu dicht want anders is hij zo leeg ja. en dan zitten de kilo's er weer aan trouwens wie zit al weer op zijn oude gewicht? ikzelf ben lichter dan voor de bevalling was ook maar net 6 kilo aangekomen
Jeetje Ilse, wat SHIT zeg! Meid, dikke knuffel. Hoop dat je effe lekker tot rust kunt komen. Stiekel, ik zit momenteel een halve kilo onder mijn startgewicht. Wilde bijna geboortegewicht opschrijven Ben dus bijna 21 kilo kwijtgeraakt op 3 maanden tijd. Zonder dat ik er ook maar iets voor heb hoeven laten, integendeel. Vreet gewoon lekker alles waar ik zin in heb. Desalniettemin wil ik nog 10 kilo kwijt om op mijn ideale gewicht uit te komen (waar ik vroeger, paar jaar geleden) altijd op zat. Duurt natuurlijk nog effe voor die ook verdwenen zijn. Jee zeg, maar 6 kilo aangekomen?! hoe heb je dat klaargespeeld? Ik was gelijk na de bevalling al 7 kilo kwijt denk ik.
Hee das grappig Sandra Ik was ook maar 6 kilo aangekomen. Ik weeg nu 4 kilo minder als voor de zwangerschap. Ik kon ook een week na de bevalling mijn eigen kleding weer aan.
tja hoe heb ik dat gedaan?kweet niet nee echt ben in het begin ook heel onzeker geweest of Tim wel goed groeide want ik viel alleen maar af. heb ook verschillende groei echo's gehad. maar heel geleidelijk aan was ik dus net 6 kilo gegroeid maar ik ga jullie even verlaten want Timmetje is wakker geworden hebben jullie dat ook lange namen verkorten en korte namen verlengen betrap me er zel op dat ik Tim Timmetje noem
Zooo boodschapjes zijn in huis, huis is opgeruimd, Quinn ligt op bed. Forum tijd enzo Ohq Quinn kan na veel oefenen zelf op zijn zij draaien nog trotser en hij danst door de hel box heen geweldig. Melina: ik ga hier niet eens op jou bericht zo reageren, sorry Ilse, meis hopelijk niks ernstig de ruzie, hopelijk klaart het snel weer op. stiekel: spannende tijden dus, hopelijk knapt de kleine snel weerop, wel goed dat ze hem helemaal onderzoeken. Friso: Quinn reageerd ook beter op voeding van Friso, van nutrilon krijgt hij enorme krampen. Deb: jij hebt nog ff lekker nagebadderd dus met Ryan, lekker hoor. Mis soms wel een bad Muriel ik ben erg benieuwd hoe ze morgen op het kdv reageren op het t-shirtje. Hopelijk knap je nog een beetje op! Indigo ik sta vandaag helemaal paraat met me camera om het op zijn zij rollen te filmen en zijn duimpje heb ik al op film, zal hem straks eens op zijn hyves zetten Gewicht: uhhh nee zit nog lang niet op mn oude gewicht, kan mijn oude kleren ook nog steeds niet aan. Merk wel dat het er langzaam vanaf gaat. Dit jaar komt sonja bakker aan te pas Zo en nu verder met mn chippies, was een goed idee toen ik het hier las
Ik zet hem eerst op you tube en dan kan je de code kopieren naar hyves Hoips wilde dus een filmpje van Quinn op zn hyves zetten, maar de camera ligt nog in zijn kamertje
Maar moet hij dan op youtube blijven staan? Ik zet niet graag filmpjes van Deniz in het openbaar erop snappie?