Fenna reageert nu op bijna alles met een glimlach en een giebel en een schaterlach.. echt hilarisch en zo schattig.. ik lig elke keer weer dubbel of sta verwonderd te kijken bij mijn meisje dat in de box ligt te brabbelen tegen d'r speelgoed Echt zo genieten!
Ja gaat hard he? Niet normaal. Sandra: Jij mag ook mijn nvriendje zijn hoor. O, ik zie het al je hebt het filmpje al bekeken.
geen idee of er wat opkomt heb nog niet in de gids gekeken vandaag moet nu misbruik maken van de comp want vanavond is Gerard weer thuis vanuit Belgie hahahahaha maar ben blij dat ik je vriendje mag zijn hihihihi
gaat snel he DAFJE de tijd Tim ook alweer bijna 4 maand wie weet waar je een beetje een goeie fiets kunt kopen niet te duur want hij gaat toch maar 1 jaar mee denk ik. Arend word de 22e 5jaar en we hebben een fiets belooft. meneer heeft in kwartier tijd leren fietsen zonder zijwieltjes
Zo daar is hij snel mee. Hmm misschien mp? Of bij een fietsenzaak, daar willen ze ook nog wel eens 2e handse fietsen hebben.
ja zal daar eens op kijken(mp) maar hij heeft een mooie fiets gezien bij de hema. een zwarte met vlammen erop (jawel een echt jongen) maar ik twijfel een betje of dat wel een beetje stevige fietsen zijn. heb hem zelf niet gezien want hij was daar met paps
VRAAGJE: Is iemand van jullie wel eens naar Malta geweest? Zo ja: wanneer (welke periode) en wat voor weer was het? En hoe beviel het? Wij willen er nml. mss begin mei heengaan, maar ben zo bang voor een weekje regen
bij de hema MURMEL ik meende te hebben begrepen van 129 euries maar ik ga jullie even verlaten er is iemand die een flesje moet hebben tot strakies
Wip ook effe binnen. Rustig geweest hier. Yindi ligt net in haar bed (en ligt nog druk te brabbelen tegen joost-mag-t-weten) en slaapt hoop ik snel. De frietjes (gisteren ook al ) samen met zus, schoonbroer en Erik smaakten erg goed. Was gezellig zo samen, ondanks dat ik me erg zwakjes voel. Man, die keel daar word ik helemaal gek van. Niets dat het schuurpapier-gevoel verzacht. Wencke, wat schattig hoe Thije op Sofia reageert! Goh hee, dus Harmen wil er 4 . En jij? Ruby, Yindi slaapt eigenlijk alleen voor 6 uur in de ochtend en na 18 uur, soms 19 uur. Met een beetje geluk slaapt ze dan in de ochtend nog een half uurtje en in de middag een half uurtje tot een uur. Dit laatste gebeurt echter vaker niet dan wel. Ik kom ook aan weinig toe op die manier, al moet ik zeggen dat ik haar steeds makkelijker even aan haar lot overlaat in de box en dat het speentje een hoop rust geeft. Pfff, blij dat ze dat ding nu accepteert ookal was ik voorheen fel anti Als ik dan lees dat Fenna na iedere voeding wel een uurtje slaapt.... Ach, ik vind het wel eens een probleem en maak me er zorgen over of ze wel genoeg slaap krijgt, aan de andere kant merk ik dat ik er steeds makkelijker in word, dat ik steeds meer erop vertrouw dat ze zelf echt haar slaap wel pakt als ze die nodig heeft. Overdag slaapt Yindi gewoon heeeeeel oppervlakkig. Ze wordt dan eigenlijk standaard - als ze al slaapt - na 30 tot hooguit 40 minuten weer wakker. Heel vreemd, vraag me af waar dat aan ligt.
Kan je helaas niet helpen Muriel, ik ben nooit in Malta geweest. Het weer blijft volgens mij sowieso een onzekere factor, waar je ook naar toe gaat. Naar een 'warm' land gaan geeft tegenwoordig allang geen garantie meer op een zonnige vakantie, helaas
Helaas, ik werk morgen gewoon, maar ik denk dat ik langzaam aan Friso maar ga proberen. Het kan natuurlijk ook komen doordat hij prematuur is, en het gewoon nodig heeft. Misschien willen we wel te snel! @Maria, Debby, dit is niet iets wat mij toevallig een weekje opvalt. Ik merk het al weken (na de ruzie met Jenny, dus nog voor de meeting in Amersfoort), en niet aan iedereen maar juist bij Desirree, ik vroeg me gewoon af of ze het opzettelijk deed. Kreeg namelijk wel dat idee. Of het nut heeft of niet weet ik niet, ik wil het graag weten want op deze manier blijf ik me continue irriteren en neem ik afstand van het topic en dat zou jammer zijn als het meer mijn idee is dan dat het daadwerkelijk gebeurd. @Ilse, ik heb precies zon bed als Maria je aangaf, maar dan van leenbakker. Kost 50 euro geloof ik. Ik heb 2 enkele en 1 2 persoons. Ik zelf zou 2x een enkele nemen voor Willem en jouw, toen ik zwanger was namelijk viel Chris elke keer van het bed zodra ik bewoog haha. Me vader kan er ook makkelijk op slapen, dus ik denk dat het ook wat voor jouw is. (niet vervelend bedoelt hoor, maar me vader heeft ook altijd moeite met dingen en durft veel niet aan omdat hij nogal overgewicht heeft). Vervelend van de ruzie meis, was dat met Willem? Bij ons is het momenteel ook de ene keer hotel de botel en de andere keer geïrriteerd zijn @Claire, nee helaas, was gisteravond te moe. Leuk dat je zusje het heeft verteld, lijkt me wel errug leuk voor je moeder. @Dafje, leuke hyves hoor hihi @Dees, zou je mijn pbtje willen beantwoorden. Ik snap trouwens je reactie niet helemaal, volgens mij ben je een woord vergeten?! @Muriel, me zus is in Malta geweest en vond het niks aan. Ik weet het niet .
Oh nee...had ik een heel stuk tekst getypt, doe ik iets verkeers, alles weg . Ik ga opnieuw beginnen...grrrrrrrrrrrrr
http://s254.photobucket.com/albums/hh87 ... I_3866.flv Ryan heeft vandaag zijn eerste groentehapje gehad .