Wat schattig Debby! Volgens mij vindt hij het wel lekker Wat voor groenten waren het? Melina, kun je niet even van je werk bellen naar het cb? Even overleggen met je baas of zo, is misschien wel prettig even van gedachten te wisselen met de 'deskundigen'. Meiden, ik ben er vandoor. Laat morgen mijn gezicht nog wel even zien. laatste dag van mijn verlof morgen Fijne avond allemaal!
Melina, ligt zo'n luchtbed nog een beetje oke? Lig je daar elke nacht op of af en toe een keertje? En ik snap dat je t niet vervelend bedoelt hoor, vind t juist lief dat je daar aan denkt, want dat is juist elke keer waar ik rekening mee moet houden, dus ben blij dat je t snapt. En ja, de ruzie is met Willem, de zoveelste en ik ben t gewoon helemaal zat. We hebben al 6 jaar dezelfde ruzies en elke keer belooft ie beterschap en intussen verandert er nooit wat. Ben nog steeds boos, verdrietig, agressief en gekwetst. Tis dus niet bepaald gezellig hier in huis. Ik ben vanmiddag met Angelina in bed gekropen, heerlijk zitten knuffelen, gevoed en ze heeft nog 3kwartier op me liggen slapen, zo schattig. Ik zet dan wel mn hoofdeinde rechtop en de tv aan, om te voorkomen dat ik zelf ook in slaap dut en ze van me af valt. Lachen alle beebs hier al 'met geluid'? Angelina lacht veel, met dr hele gezichtje, maar dr komt geen geluid uit hoor.
Het waren worteltjes en wij hadden inderdaad ook de indruk dat hij het wel lekker vond . Heerlijk zo'n lekkere oranje mond, oké, 1 foto dan
Ilse, oh wat vervelend meis een ruzie! Vooral dat het altijd dezelfde onderwerpen zijn...ik hoop voor je dat jullie het straks lekker kunnen uitpraten!
Melina: kan Chris morgen het cb niet even bellen? En anders misschien inderdaad Friso proberen, wie weet gaat dat beter...het blijft toch altijd lastig met zo'n kleintje, denk je het eindelijk gevonden te hebben, en dan gaan ze ineens anders doen of zo...
Meestal ben ik dan een paar dagen boos en verdrietig en probeer er op terug te komen, maar hij zegt gewoon niks. En na een paar dagen geef ik het maar op en gaan we dus gewoon weer 'verder'. Tot na een paar dagen, weken of weet ik veel hoelang de emmer weer vol zit en de boel dus weer ontploft. En dan begint het hele riedeltje weer van voor af aan. En dat ben ik nu dus ff helemaaaaaaal zat, ik loop al de hele dag te janken. Maar ja, wat kan ik er aan veranderen? Helemaal niks...helaas..
Pfff...dat is wel lastig Ilse. Zou ook niet weten hoe je dat kan veranderen of hoe je ervoor kan zorgen dat hij gaat praten...
dat is idd lastig ja. gebeurt hier ook wel eens maar dan ben ik diegene die zich afsluit. en er dan niet over wil praten of wat dan ook maar moet er aan toevoegen dat dat met mijn verleden te maken heeft waar ik NU dus nog last van heb
Melina, hoe oud zou Vangelis zijn geweest als hij niet te vroeg was geboren? Weekje of 12/13? Ik zat namelijk net bij vrienden door oei ik groei te bladeren... een veel van die dingen die ik jou zie schrijven horen bij het 12wk sprongetje. 'S nachts wakker. Minder willen eten of juist vaker. Ik heb het niet zo heel aandachtig gelezen, kun je niet maken als je op bezoek bent. Maar ik meende wel het een en ander te herkennen.
Pff heb me toch een avond zitten stoeien met de printe, argggg, heb dat ding maar weer in de hoek gezet, stom ding. OP Quinn zijn hyves staat weer een nieuw filmpje met een klein duim momentje. Ilse jeetje balen zeg, lijkt me zo erg vermoeiend en moeilijk als hij geen prater is. Word je daar dan niet helemaal opgefokt van dan? Deb geweldige foto! en een paar mooie kijkers zeg!
Ik ben alle afspraken op hyves aan het zetten. Bij de novembermama's Dan staat daar de agenda en kunnen we die makkelijker terugvinden. Ik zal nu alle afspraken erin zetten, maar het is makkelijker als iedereen zn eigen afspraak er tussen zet natuurlijk.
Thanks Dees, ik ben ook dol op die mooie blauwe ogen! En Arnoud zegt altijd dat het een echte verleider is, want soms lacht hij met een kant van zijn lipje omhoog zeg maar, echt heel verleidelijk