Kunnen we het niet op een andere manier dan op Hyves doen? Op die manier moet je EN het forum openen EN Hyves.
Hey Ladies... Ben weer terug van het dansen. Was weer erg geslaagd! Samba en Jive gedaan vandaag...helemaal geweldig! Volgende week is de cha cha cha aan de beurt en gaan we de Jive nog verder uitbreiden....
er was een tijd geleden toch al geopperd om een extra site te openen, maar toen wilde niemand het, toch?
Nee. Niet als je alles op een andere pagina zet. Wat wel makkelijker terug te vinden. Althans dachten ik en Muriel en Ilse. JE weet nu dat de afspraken op de hyvespagina staan. Die zetten we allemaal in onze ondertitel. Hoef je alleen maar daar op te klikken en hoef je ook niet meer te zoeken. Sim-pel! ?
Hyves lijkt mij persoonlijk ook niet zo'n succes... Ik geloof zelfs dat we dat al eens eerder besproken hebben, net als die aparte site zeg maar die van de week door iemand (kweet niet meer wie ) genoemd werd... Maar dat er toen is gezegd het niet te doen en gewoon lekker op het forum te houden..
Oh leuk Jen! Ik ben vandaag ook weer gaan dansen (afgelopen vrijdag kon mijn broer niet). We hebben de rechtse draai geleerd in de salsa, erg gaaf! En volgende week zondag gaan we met nog een paar vrienden/collega's van mijn broer naar een salsa/zoukparty in Alkmaar. Erg benieuwd!
Dit zou de link dan zijn. http://november-mamas-2007.hyves.nl/events/ Ik wil hem desnoods zelf wel in mn ondertitel zetten. Lijkt mij echt stukken makkelijker.
Ow en hier niet bedoel je? Juist hier kan iedereen kijken en elke hyve kun je onzichtbaar maken voor NIET leden.
Ach ja...dat is weer waar....nou ja, het maakt mij ook niet uit. Het wordt schijnbaar toch niet even met iedereen overlegt, maar gewoon beslist.
Het is een service die ik nu maak. Wil je er geen gebruik van maken even goede vrienden. Dan kun je dus elke keer tig pagina's aflopen om de agenda te vinden. Tis maar net wat je handiger vindt. Als er mensen zijn die niet willen dat hun afspraken ertussen komen te staan, gewoon even melden en dan laat ik die er uit.
Sorry, maar ik haal mijn afspraken eruit..... Ik vind Hyves een iets te makkelijk medium om daar openbaar mijn afspraken neer te zetten... Op het forum komen toch een hoop minder mensen, Hyves is echt een belachelijk groot netwerk en daar heb ik dus geen zin in...
Maria; wellicht kan je dan in ieder geval de status bij Inhoud zichtbaar veranderen in alleen voor leden.... Die staat nu op; voor iedereen....
DEBBY nee dan word er ook niet meer over gesproken ben wat dat betreft een echte binnenvetter. het is allemaal in mijn jeugd begonnen ,mijn ouders zijn gescheiden. ben op mijn 15e bij mijn vader gaan wonen want bij mijn moeder was het voor mij niet meer te doen. helemaal niet meer nadat ze toen voor de 2e keer ging trouwen met een man die mij niet moest. maar mijn moeder had haar besluit genomen en mijn mening telde niet mee. nadat ze getrouwd zijn heeft mijn moeder een herstel operatie gehad waardoor ik nog 2 zusjes heb gekregen, maar ook dit huwelijk strande. mijn zusje waren op dat moment 5 en 2 jaar oud. nu is gebleken nadat de jongste is gaan praten op 4 jarige leeftijd dat ze zijn sesueel misbruik door hun eigen vader. echt wat er toen allemaal is gebeurt is te lang om op te schrijven. wel vroeg mijn moeder toen der tijd waarom ik bij mijn vader ben gaan wonen. en heb haar toen vertel dat ik die vent niet moest. maarja zij wel. en schrik niet wat ik nu vertel hoor maar ik kreeg van mijn moeder te horen dat als ik toen mijn mond open had gedaan dan was ze nooit met die man getrouwd en waren mijn zusjes niet geboren en niet misbruik. oftewel het was allemaal MIJN schuld. vanaf toen ben ik mij stil gaan houden en ben daardoor ook bij het riagg komen te lopen wat 4 jaar heeft geduurd. sorry voor dit lang verhaal maar heb het er nog altijd moeilijk mee gatver nu jank ik ook al weer