Oh Sandra...wilde niets oprakelen, krijg gewoon kippenvel van je verhaal! Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk mee zit!
Jemig Sandra, dat is wel erg heftig. En het is natuurlijk niet jouw schuld. Je moeder is zelf met hem getrouwd natuurlijk. En wat erg van je zusjes. Debby moet ik jouw afspraken eruit halen?
Ja graag Maria, als ik er ooit weer bij wil, geef ik wel een gil. Dank je wel en sorry voor je moeite!
Jemig Sandra, wat een toestand. Het is absoluut NOWAY jouw schuld hoor! Knufffff Maria, ik ben zelfs wel s een week weggeweest (toch handig zo'n zomerhuisje) en toen beloofde hij uiteraard alle mogelijke verbeteringen. Maar dat hield ie een week ofzo vol en toen was t weer pet. Grmbl ik wou dat ik niet zoveel van m hield en t gewoon een rotzak was, dat zou t een stuk makkelijker maken
Maria.. ik heb Rob een bericht op hyves gestuurd dat ik ook lid wil worden van de nov mama's hyves.. Ik vind het een goed plan!
Ik heb mijn beheerschap van de november-mama's 2007 Hyves opgegeven. Da's echt niets voor mij om me daarmee bezig te houden...
tja meiden het zij zo maar weten jullie wat het aller moeilijkste is ,ik zie die meiden haast niet meer. het mag niet van mijn moeder. ze zijn nu 18 en 15 jaar. en de oudste heeft een nier afwijking en moet alles van mijn zusje in amsterdam horen hoe het met haar gaat. wat dat betreft is het mijn moeder ook niet meer maar de vrouw die mij op de wereld heeft gezet (klinkt hard maar zo denk ik er over) ze is nog wel 5 min in het zh geweest toen Tim is geboren maar nog niks weer van haar gehoord na die tijd. Arend vroeg toen ook in het zh na die tijd aan mij van mama wie was die mevrouw. ik zei dat is je oma. nee hoor zei hij ik heb al een oma zo hoezo met beide voeten weer op de grond klinkt raar maar dit lucht wel weer op om er over te hebben
Goeieavond, Zo was er weer eens. Heb een paar dagen met mezelf in de clinche gelegen en vrijdag erg druk geweest, schoonmaken, visite (oude school vriendin en haar zoontje) en toen nog puinruimen van de kids. Sudocreme op de ramen, bedden afgehaald door ze etc. NEE DEBBY NIET GAAN LACHEN! Maria, ik heb toch besloten om wel naar de begravenis te gaan als ze het niet in een besloten kring doen, vooral om aan mijn nichtje te laten zien dat ik er voor haar ben en hun steun. Heb het een plekje kunnen geven, maar denk dan toch niet dat ik het droog hou hoor. Maar goed dat moet mogen toch?! Melina, balen joh dat Vangelis weer wakker is 's nachts. Erg vermoeiend inderdaad. Maar ja hij is nog erg klein dus het mag nog wel hoor. Maar ik snap het wel, jammer genoeg maar al te goed. (ff pauze, word vervolgd)
Het is vaak ook hoe vaker je erover praat, hoe beter je het verwerkt. Althans dat werkt bij mij altijd zo Sandra...
Maria kunnen we misschien ook iets doen met de evt planningen voor meetings? bijv. die van de dierentuin? Stond ook bij de agenda nl.
Oh Melanie, fijn dat je weer even iets van je laat horen! Wilde je anders morgen al even bellen....En de sudocreme op de ramen kwam ook niet toevallig door jou . Enne...sorry, ik moest toch even lachen . Ik kan me goed voorstellen dat je toch naar de begrafenis wilt, het is ook goed om het te verwerken. Althans voor de één wel en de ander niet, dat werkt toch bij iedereen anders. Ik ben "blij" dat ik toen ook naar de begrafenis ben geweest van mijn vriendin haar doodgeboren dochtertje. En ik heb ook zitten huilen (als een gek!) en dat is heel natuurlijk, niks om je voor te schamen!
Ja zowel samen als hij alleen, maar ook daar doet hij z'n mond niet open. Hij kán t gewoon niet, tis geen onwil ofzo, dat is juist t probleem. Daarom vind ik t ook moeilijk om boos op 'm te blijven. Hij wíl t wel, maar hij kán t niet. Dan doet ie zn mond open en komt er gewoon geen geluid uit, klinkt stom, maar zo gaat t dus echt, net een stomme film zeg maar. Soms moet ik er stiekum wel om lachen, omdat het er dus gewoon zo stom uit ziet, maar tis gewoon rot, zowel voor hem als voor mij.
Ik hoop toch niet dat ik iemand tegen het verkeerde been heb geschopt door te zeggen dat ik niet in de agenda wil...dat is gewoon mijn gevoel.
ja DEB dat is ook zo maar niet iedereen begrijpt het altijd want het is AL zolang geleden. en dan krijg je de opmerking van je moet het verleden achter je laten yeh right alsof je zo even een duer dicht gooit. ik vind het knap van je TARI dat je zo voor je nichtje klaar staat. het is niet niks hoor heeeeeeeeeel veel sterkte
Moeilijk hoor Ilse, en hem laten schrijven? Dat kan een stuk makkelijker zijn, weet ik uit eigen ervaringen