Ach...ooit raken we (degene die nog wat willen afvallen) de laatste kilo's ook wel kwijt. En anders maar niet.... Enne Esther, krijgt Vincent 1 tand of direct meer?
ik ga jullie ook even verlaten lekker een uurtje in bad liggen voor diegene die intussen op bed gaat weltrusten en tot morgen als ik de kans krijg om achter de comp te komen hahahaha want dan is hubbie weer thuis
Badderse Sandra! waar woon je trouwens in Groningen? Ik kom oorspronkelijk uit Leek, mijn ouders wonen er nog steeds
hey ladies! hier volgens mij een buikgriepje.. maar verder niets te klagen druk weekend gehad dus lig nu lekker lui in bed.. nog spannende dingen gebeurd hier?
Weinig spannends hier te melden Gwen. Behalve dat Ryan zijn eerste fruithapje heeft gehad . Filmpje op mijn Hyves .
ow wat leuk debby! ik wil er ook over een weekje of 3 mee gaan beginnen als ie lekker aan de rijstebloem gewend is en hij bijna een half jaar is. Filmpje kijk ik nog ff niet, want zit nu op de laptop en die is zó traag met filmpjes..
Had je gehoord dat het zoontje, Milan, is overleden? En de man van haar nichtje was geloof ik ook nog in kritieke toestand.