Ben ik ook weer eventjes. Vandaag druk geweest in het huishouden en boodschapjes gedaan. Vincent is nog steeds wat verkouden, maar het is uit te houden. De postbode is inmiddels geweest met andere dingen dan kerstkaarten! Dafje, superbedankt, het is echt een handig ding De foto's van de fotograaf zijn echt super geworden. Helaas moeten jullie nog even wachten, want de CD rom met digitale foto's moet ik nog ophalen en de scanner staat op kantoor. Heb wel bijgelezen, maar weet even specifiek niet meer wie wat heeft gezegd. In ieder geval veel getob met Esmay, Quinn, Ryan en Fenna O ja, Ilse vroeg nog hoe het te doen met voeden. Mijn advies was idd kolven geweest, maar ik las dat je de handkolf net zo vervelend vond in gebruik als ik. Dan zou ik idd proberen vlak voor vertrek nog te voeden en dan als je terug komt. Mocht Angelina in de tussentijd komen en hele erge honger hebben dan kan je eventueel ook een paar cc (60 a 80 ofzo) KV geven voor een keertje. Voor dit soort noodgevallen heb ik altijd kant en klare Nutrilon pakjes van 200 ml in huis. Is slechts 1x voorgekomen hier, toen ik een potje versgekolfte moedermelk omstootte...Het kan absoluut geen kwaad volgens de lactatiekundige.
wil ook weer even pronken met mn mannetje Is hij niet zo om op te vreten, zo ligt hij nu naast me op zn favo plekje de doomoo seat!
is jullie beeb lang wakker overdag en is hij dan rustig? als martijn wakker is dan huilt hij meestal na 5 min al
Het verschilt bij Quinn, hij heeft wel steeds meer zijn wakkere momenten, in de ochtend een uurtje, middag en de avond. Hij kan zichzelf ong een half uurtje vermaken en dan wil hij echt aandacht, moet kunnen. Hoef hem dan ook echt niet naar bed te doen want dan scheeuwt hij de hele straat bij elkaar hihi Quinn is me ook een type, hij heeft 2 verschillende soorten spenen, eentje van avent en eentje gewoon zeg maar. HIj wisseld graag af welke hij wil hebben, zo wil hij iedere keer de avent en nu weer die andere. Nu al een man met voorkeur
nee toen was het eigelijk, slapen, piesen poepen eten en dan weer over nieuw Hij kon ook niet zoveel hebben
Dan kan ik ook niet achterblijven Hier ligt Fenna in haar 'buitenspeel'pak (maatje 62/68 alweer). Ik vind haar net een beertje hihi. De slofjes heeft ze voor sinterklaas gekregen.. vond ze zo lief
hips moet no even mn papieren zoeken voor straks met de belasting Ohw als me kop niet vast zat lag die oko nog ergens waar ik hem niet kon vinden HEbben jullie daar ook zo last van?
pffff ik zit me echt zorgen te maken door het CB, waarom moet martijn perse iet mankeren kan hij niet gewoon een driftige baby zijn met een snelle vetering, en die veel wakker is? ik bedoel snachts slaapt hij goed. hij rinkt 800cc per dag dus ja dan poept hij ook veel. en of ie veel huilt, weet ik veel. pfff ik maak me allemaal zorgen nu
whahaha, lijkt Fenna wel! Ze heeft ook avent spenen en van die I love mama spenen. En ook zij wil steeds de één of de ander haha. En over het wakker blijven ook hetzelfde als bij Quinn. Ze kan zichzelf een tijdje vermaken, in de box of in het wippertje, maar op een gegeven moment wil ze toch echt op schoot en waag het inderdaad niet om haar dan weg te leggen in bed of in de box
ja hij haalt de 3 uur dan niet. ik kan hem wel verdunde voeding tussendoor geven maarja dan ga je meer richting voeden op verzoek. hoeveel drinkt fenna per dag? hij zat al op 100 per fles toen de kramhulp wegging
Fenna drinkt 750 en weegt 4,5 kilo Opzich is 100cc per keer wel waar ze vanuit gaan.. Dat zeiden ze in het ziekenhuis ook, maar dan pas vanaf 10 dagen.. 10 cc per dag erbij zeg maar...