Gwen hier werkt de rijstebloem top Alleen Fenna krijgt door elke fles nu een klein beetje. Straks gaan we de ochtend en de avondfles opbouwen tot papfles. Hoeveel geef jij mika in de laatste fles?
Ik ben er ook half (of nog minder) ... Ik ben namelijk aan het teruglezen wat jullie vandaag allemaal heben geschreven én ik probeer me ondertussen ook aan te melden voor de agenda op hyves. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik toestemming probeer te vragen aan Maria. Ik heb het al zeker 20 keer geprobeerd. Helaas geeft de foutmelding niet aan waarom het mis gaat. Of werkt dat soms alleen maar als je lid bent van hyves? Ik ben namelijk niet lid en wil dat in principe ook niet worden. Ik zou het erg jammer vinden als ik daardoor de agenda niet zou kunnen inzien.
we zijn wel stereotype vrouwen hier he.. meerdere dingen tegelijk haha.. ik ga zo ook mijn oogjes van binnen bekijken als mijn buik me een goede nachtrust wenst tenminste...
3 mrt Dees- Baby Massage 3 mrt Stasia - CB 3de prikjes 3 mrt Blondie - Termijnecho 3 mrt Tari - Estrella KA Dees heb jij morgen de eerste babymassage? Weet het ff niet meer Veel plezier iig! Stasia, succes met de prikjes.. hoop dat ze deze keer meevallen. Blondie, superspannend morgen! Veel succes en plezier! Melanie, ga je nog voor de controle van Estrélla's billen? Succes iig! Doe het nu maar vast, want morgenochtend ben ik er ws niet om jullie succes en veel plezier te wensen.. morgen weer werken..