He Serafijntje das lastig.. ik heb ook alleen eigenlijk me aangemeld voor de agenda.. mooi meegenomen is dat ik nog eens wat mensen spreek die ik een tijd niet gesproken heb, maar verder gebruik ik het niet.. voor bloggen heb ik een eigen blog en Fenna ook. En de foto's komen ook gewoon op Fenna's blog. Dus heel hoogdravend wordt het toch niet.. daarbij vind ik de hyves pagina's erg chaotisch opgebouwd.. maar dat is mijn persoonlijke mening..
ehm ja het staat nu ingesteld dat het alleen voor leden is ja. Niet iedereen vindt het namelijk prettig dat die gegevens openbaar staan. We kunnen er natuurlijk altijd nog over stemmen. Of je maakt een hyveaccount aan, dat kan natuurlijk ook..
daarnaast blijft de agenda hier ook staan natuurlijk, voor de genen die hem niet op hyves hebben staan..
oooooooooooooooooh wat kan dat heerlijk zijn zo'n bad. maar dat moet je niet te lang doen want voor je het weet loop je weer kweet niet hoeveel pagina's achter hahahaha
Hallo! Ik loop weer zo'n 50 pagina's achter Morgen moet ik om 8.40 al in het ziekenhuis zijn om het gips eraf te laten halen (hihi), nieuwe foto's en dan denken ze dat ik me opnieuw laat gipsen Tape-je maar dacht ik zo Verder hier alles goed, beetje pijnlijke hand maar tis te doen. Jens heeft gisteren worteltjes gehad en het was een groot succes, hij vind het zo lekker hij knoeit niet eens Foto's volgen nog! Als jullie het nou ff kalm aan doen kan ik morgen bijlezen en reageren? xxx Roelie
Eerlijk gezegd vind ik het dan wel heel jammer dat jullie ervoor gekozen hebben om de agenda op een hyves pagina te zetten. Niet iedereen is toch lid van hyves? Ik begrijp wel dat ik me dan alsnog kan aanmelden, maar dat ben ik eigenlijk niet van plan. Het wordt me gewoon te veel (ik kan het forum al amper bijhouden en ik ken mezelf: als ik me op hyves ga aanmelden, zal ik daar ook veel te veel tijd gaan doorbrengen - het is een soort zelfbescherming). Ik hoop dus dat de agenda OOK op het forum blijft staan. Mijn gegevens mogen trouwens wel op de hyves pagina hoor, daar heb ik geen problemen mee. Ik vind het alleen erg jammer dat ik hem zelf dus niet kan bekijken. Maargoed, dat is een keuze die ik zelf maak natuurlijk. In ieder geval bedankt voor jullie uitleg.
joldeg is ilse ruby enne hier ook geen hapje voor 6 maanden.. een keer geprobeerd, maar toch maar vanaf gezien.. nu alleen nutrix hier de m-speen op de optifles Gwen,... gek genoeg gaat hij op de s-fles harder.. uit de S speen krijgt Fenna niets meer.. nog met moeite de gewone melk, maar met nutrix lukt het echt niet meer..