yep we kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar ik weet dat ik echt heel dom overkom,en dat we het de laatste maanden regelmatig hebben geprobeerd. maar elke keer dat we uit elkaar gingen ging het om hetzelfde:dat wijf. en hij heeft ook wel gelijk dat ik daar niet over door moet blijven gaan.dus ik ga nu proberen mijn scherpe tong wat te minderen. en hij doet meer zijn best om tijd met mij door te brengen.
Ja wie zit er weer te sms'en met Quinn? Pfff is echt veels te vroeg hoor, en nog een kans om me bed in te duiken zit er niet in. Zit hier dan ook met een gezicht met onweer op de bank, aangezien meneer hier ook op de bank zit, maar hij kan straks aan het werk en ik moet nog de hele dag, en vanavond werken aarggggggggg. Hier is het laatste woord nog niet over gezegt natuurlijk. Maar goed, strakjes babt massage, heb er zin in Vanmiddag even relaxen en dan vanavond werken, tussen door ook even avond eten maken. Of te wel druk zat vandaag!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Ikke1891~ 3 maart Baby massage Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Blondie~ 3 maart 10.00 termijnecho 4 maart 14:00 uur minimeeting Apeldoorn: Serafijntje, Ilse, Rachel en ?? (iedereen welkom!) Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Jennie~ 5 maart 08.35 Belafspraak met KNO arts Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Blondie~ 7 maart 9.00 CB 3e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Roelie~28 maart 11.00 Jens 3de prikjes Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= ****** Meeting bij Linda: 5 april: Debby, Roelie, Ilse 12 april: Debby, Ilse 19 april: Debby, Ilse 26 april: Serafijntje, Roelie, Ilse ****** Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2), Blondie (2), Gwendolyne (2) Wie gaat er mee?
mogguh.. ik ben er ook alweer.. dees, als quinn zo vroeg is pak hem dan direct zijn mobiel af.. nu is mika ook weer wakker hier..
Goedemorgen Ik ben er al vanaf 5 uur...gaat niet goed met Jens Hij heeft het behoorlijk benauwd en had een verschrikkelijke hoestbui om 5 uur, we schoten beiden uit bed met het idee: hij blijft erin... Heel moeilijk wat wijsheid is, gelijk in de auto en naar de SEH of huisarts bellen maar omdat het ietsje beter ging hebben we besloten dat ik zometeen om 8 uur de huisarts bel, zo snel mogelijk wil komen en als ze moeilijk gaat doen zet ik Jens alsnog in de auto en rij naar de SEH...dit is géén pseudokroep maar volgens mij heeft hij astma...het lijkt zo ontzettend op de aanvallen die ik van Niels ken! Maar goed, ik bel mijn afspraak voor straks maar af en met een beetje pech kan ik straks alsnog richting hetzelfde ziekenhuis maar dan met Jens...mijn ouders komen zo om Lars en Niels naar school te brengen, ik hou jullie op de hoogte! xxx Roelie
Jeetje Roelie! Dat is schrikken! Dat is niet leuk zeg. Ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid krijgen en dat Jens iets mag krijgen wat helpt voor hem. Sterkte.. En ja, ik kon het niet laten om even te lezen of er nog geschreven was Wat meteen maar goed was, want ik heb gisteren Debby en Jen nog geen succes gewenst! Debby, succes met de tweede keer wennen op het KDV van Ryan! En Jen, succes en veel plezier op je eerste werkdag!
Quinn en Mika! Hou jullie mama's nou niet uit de slaap! Ga slapen! Nu! Dames vervelend om zo vroeg eruit te moeten terwijl je nog een hele dag voor de boeg hebt.. Succes vandaag!
Omdat ik heel erg twijfelde voor wat betreft de allergieen en het eczeem. En ik wilde het niet erger maken dan het al is. Waarschijnlijk ligt die oorzaak ergens anders. Maar dat zijn we nu aan het testen. Gelukkig is trouwens Fenna's buik alweer veel rustiger en niet meer rood en bijna weer gaaf. Wij moesten zaterdag ook zo lachen om Fenna.. We hadden chocomelk en daar hoort natuurlijk een koekje bij. Dus ik pak het pak en geef Jeroen een koekje. Fenna volgt het koekje nauwlettend. Ze keek hem zowat uit mijn handen en daarna uit Jeroen's handen. En tegelijkertijd zat ze te smakken Als die niet toe is aan een vaste hap