afpakken die mobiel! en wel fijn dat jullie weer bij elkaar zijn! ik zou dat echt niet kunnen.. mijn vertrouwen zal nooit meer volledig terugkomen! Dus vind het wel logisch hoor dat je dat continue weer naar voren brengt.. ik zou Pat het continue inpeperen.. En je zegt dat het continue om "dat wijf" gaat, maar zij wist toch niet dat hij al een relatie had? maar respect voor jou dat je het nóg een kans geeft!
zullen we afspreken dat we vanavond alle mobieltjes afpakken, even goed e kamertjes door zoeken, want je weet maar nooit of ze er meerdere hebben
Hips ik ben mn oude mobiel kwijt, die zal Quinn wel hebben de doerak. Hij dacht zeker mama heeft een nieuwe, pik ik snel die oude in
kijk, daar heb je t al... maarre.. mika heeft de strijd opgegeven en ligt nu te pitten. dus ik ga mezelf even nuttig maken hier.. doeiii
Toedels, ik ga er zo eentje wakker maken en zijn flesje geven. en dan zo naar de baby massage Gwen fijne dag
mogge dames goh wat een drama met de kleintjes en hun mobiel Tim die krijgt om 23.00uur zijn laatste fles en slaapt dan tot 7.00/7.30 door. moet hem wel wakker maken trouwens om 23.00uur en ja ik vind het ook heel gezzelie om hier mee te kletsen. maar de oorzaak dat ik niet altijd kan is morgen opgelost want dan komt er hier een 2e comp. veel succes met je infuus IKKE ik ga ook even een bakkie doen Tim ligt alweer lekker te knorren op bed
joehoe een nieuwe banner ook gelijk eentje waar Arend bij op kon nu nog kijken hoe ik een avatar maak
Goedemorgen, Even spammen , we hebben Ryan eindelijk lachen op de foto staan . EINDE SPAM . Ga even teruglezen en reageren. We hebben Ryan vanochtend samen naar het KDV gebracht EN de ha weer gebeld, Ryan kan weer niet poepen..arm kind. We hebben nu wel het gevoel dat het komt door de grotere flessen van laatst (waar we weer mee gestopt zijn omdat hij meer ging spugen) en volgens ons was dat vorige keer hetzelfde geval. Dus waarschijnlijk een clysma en meneer is weer opgelucht. Hoop ik...de ha zal vanmiddag terugbellen, dus nog even afwachten.
joehoe ik leer het nog wel wilde eigenlijk een andere foto maar dat wil niet zal wel wat verkeerd doen DEBBY wat een leuke foto.kreeg je hem nier lachend op een foto dan? dat is hier geen probleem. of lachend of met hele grote ogen hoelang poept hij al niet dan en gatver klysma's ik ken die dingen en Arend ook heb je al kunnen ontdekken waar mijn huis staat?
Ikke veel plezier bij de baby massage Jennie nogmaals succes op je eerste werkdag Stasia, deniz zal zn prikjes al wel hebben gehad, hopelijk heeft hij er geen last van Tari succes bij de KA Debby, mooie glimlach! Ik zou ook lachen in zo'n vrolijke box Blondie, SPANNEND! Ik heb trouwens via een site een woezel en pip mobiel besteld voor maar 15 euro. Ben benieuwd. Als het goed is wordt hij vandaag of morgen bezorgd. Stiekel een avatar maken is niet zo moeilijk volgens mij. Gwen, die mika is alweer bijna 6 maanden, wat gaat het hard!
ik heb het al voor elkaar maar wilde een andere foto uit photobucket maar weet dan niet welke link ik daar moet pakken woezel en wip is leuk
@Roelie >> Jemig, schrikken meid, die benauwdheid van Jens Echt niet leuk, ik ben benieuwd wat de oorzaak is en hoop dat het meevalt xx @Blondie >> Waaah.... spannend, je termijinecho al weer... mijn duimen draaien dat alles er tiptop uitziet! @Melanie >> Wat een boeven zeg, die koters van jou... owww.... ik ben zo benieuwd hoe mijn 'geduld' zal zijn op zo'n moment als H later ook zo stout wordt @Gwen >> ongelooflijk he, dat Mika al weer naar de 1/2 jaar toekruipt, wauw! Ik weet niet meer wie het vroeg/noemde, maar wij wachten ook tot de 6 maanden trouwens met de eerste hapjes!
@Jen: succes op je eerste wekdag vandaag! @Indigo: GENIET van je laatste officiele verlofdagje, meid! Snif.... wat gaat de tijd snel dan, he?
@Maria: Wauw, mooie agenda op Hyves! Lijkt mij een fijne oplossing voor het telkens zoeken naar de agenda. En als ie niet toegankelijk is voor anderen > perfect toch? Dank voor het in elkaar zetten! Oh, zie dat niet iedereen er voor is Hmmz, jammer! Misschien eerst even wennen of het werkt? @Serafijntje >> Kan me voorstellen dat een nieuwe Hyves aanmaken voor de agenda wat ver gaat. Op zich vertrouw ik je wel , dus als je zou willen, kun je je wel aanloggen als mij of bv. als Wim (die doet er verder niks mee)? En dan natuurlijk alleen om de agenda in te kunnen Laat dan maar weten, dan kunnen we kijken of dat kunnen oplossen!