November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Sandra: Leuk dat je ineens toch lekker actief meedoet, veel leuker zo, he?

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: prikjes goed gevallen? Knuffel m maar extra!

@Debby:
    wat een mooie lach van jouw eigen womanizer!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vwb mezelf >> ben nog steeds niet de oude :(
    Weer slecht geslapen door spokende H, die steeds even wakker werd, een snerpende huil liet horen en dan weer in slaap viel.
    Zo werd ik zelf steeds wakker en kwam moeilijk in slaap...
    Dus wederom niet bijgeslapen... Zit hier echt als een halve zombie :(

Daarbij komt (vast geen toeval, door verminderde weerstand) dat ik een ontstoken 'nekspier'/pees heb, die ontiegelijk veel pijn doet.
    Ik kan mn hoofd haast niet meer naar links draaien en het straalt lekker uit naar mn hoofd, auwauwauw...

Ik ga proberen er een kort dagje van te maken vandaag, hoop dat dat lukt!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dees: veel plezier op de babymassage! Hoe vaak ga je heen? Of is het éénmalig? En wil je de mobiel van Quinn in het vervolg even afpakken, Ryan was eerst om 4.00 uur wakker en vervolgens om 5.15 uur en wilde per se een fles, grrrr...gelukkig had Arnoud "dienst" :D. Hahah lees dat mika ook al wakker is ge-sms't door Quinn.

Stasia: veel succes met de prikjes! Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Blondie: voor jou vandaag een hele spannende dag! Heel veel succes meis en vooral heel veel plezier! Geniet ervan!

Melanie: succes bij het zkh met Estrella. Ben benieuwd wat er nu uit is gekomen, of ze nu wel of geen last van een deels open ruggetje heeft...

Roelie: jij heel veel succes in het zkh met je hand! Ik hoop dat ze je inderdaad willen tapen!! Enne...ben erg benieuwd naar de foto's van Jens z'n wortelhapje. Ryan knoeide dus wel :), dus ben erg benieuwd hoe Jens niet heeft geknoeid :). Oh jee...lees net het verhaal van Jens, heel veel sterkte met hem! Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Wij zijn eigenlijk ook begonnen met potje omdat Ryan ons altijd erg aankeek als wij aan het eten waren, dus voor ons gevoel was hij er klaar voor. En het schijnt dat het zwaarder op de maag ligt, waardoor hij ook minder last van zijn reflux heeft, vandaar.

Sandra: ja, Delfzijl ken ik wel. Grappig hoor! En Cordis gaat dicht he?! Verhuisd naar Polen. Ik heb zelf ook een blauwe maandag in Roden gewerkt, bij een installatiebedrijf.

Jennie: hoe was je eerste werkdag? Is het een geslaagde dag geweest?

Daphne: jij werkse vandaag (en bedankt voor je lieve berichtje toch nog even op het forum voor je aan het werk ging :D).

Gwen: Ryan gaat a.s. donderdag voor het echie naar het kdv. Hij mocht vorige week maandag eerst een ochtendje wennen en vandaag tot 14.30 uur (hoe ga ik de dag doorkomen...gelukkig heb ik heeeel veel strijkwerk ;)). Nooit gedacht dat ik nog gelukkig zou worden van strijken :).

Ruby: foei, lees nu dat het Rayan geweest is die is gaan sms'en. Wil je hem zijn mobiel even afpakken :)?

Sandra: inderdaad supergezellig dat je meekletst! En zo zie je maar weer, je komt er best tussen :D. En leuke banner en aviator! Zodra ik mijn fotocamera pakte, wilde meneer niet meer lachen. En als ik de camera weglegde, dan kwam er weer een big smile. Dus vanochtend samen met Arnoud gedaan, ike en foto gemaakt en Arnoud hem laten lachen en dat is gelukt, joehoeee :D. Mijn dag kan niet meer stuk. Ryan heeft afgelopen donderdag een flinke poepluier gehad en zaterdag weer harde poep, en daarna niets meer. En die harde poep was ook maar een klein beetje...helaas weet ik ook hoe een clysma voelt, bah! Ik zal nog even op google earth kijken waar het gehucht van jullie ligt :D.

Maria: wat leuk en niet duur zeg een mobiel van Woezel en Pip. Maak je even een foto als hij binnen is ?

Zo, ik ben weer bijgelezen, ga zo even lekker boodschappen doen met Arnoud, en dan even naar het oude raadhuis (waar we in oktober gaan trouwen) even kijken en dan strijken en dan hopelijk is het snel 14.30 uur en kunnen we RYan weer ophalen :).

5. Niet meer actief

hoi meiden,

kom effe melden dat ik - zoals het er nu naar uitziet - vandaag niet meer online zal komen.
    Voel me echt ontzettend slecht en aangezien het mijn laatste verlofdag is wil ik ieder minuutje dat het kan op de bank gaan liggen uit-zieken :(
    Heb bijna geen stem meer en blaf nu ook als een hond :D
    Vanochtend tijdens het voeden liet Yindi ineens verschrikt los toen ik hoestte en - ik kan me vergissen, maar denk het niet - maakte zelf ook twee hoestgeluidjes en gaf me toen een big smile.
    Het lieve kleine spookje :)

Allemaal een hele fijne dag en tot later!
    (zal misschien toch wel een keertje binnenwippen...)

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ennh... ohja!

Hester heeft haar "don't mess with Hes!"-shirt aan vandaag!

Pics volgen nog.

Ze konden er wel om lachen op het KDV :)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Muriel...gadver! dat is niet fijn...kan je Hester niet een nachtje wegbrengen, zodat Wim en jij eens even lekker een nachtje kunnen slapen? Ik snap dat dat niet leuk is en zo...maar dit is natuurlijk ook niet fijn! Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meis, heeeel veel beterschap! Hopelijk kan je vandaag voldoende uitzieken om morgen weer met frisse moed aan het werk te gaan!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    He Indigo en Muriel, das nie fijn dat jullie nog zo sukkelen.
    Grappig trouwens, hier schrikt Eva zich helemaal rot van 'lichaamsgeluiden' zoals niezen.

Debby, eerst zien dan geloven. (die mobiel dus) 14,95 is wel erg goedkoop....

Muriel, de pagina is nu afgeschermd. Ik persoonlijk heb er geen problemen mee als die openbaar zou zijn. Dan kan Serafijntje er nl ook op. Maar dan zouden we even moeten peilen hoe de rest erover denkt natuurlijk. Dit forum is net zo openbaar. En ik verwacht echt geen hordes mensen op de novemberhyve. hahaha zo populair zijn onze babies nóg niet!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :):):):):):):):):):)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow Debby spannend he! AL die dingen die met trouwen te maken hebben.
    Wordt het een small/medium of large feest?

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er echt vandoor, tot later!

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden

Nou even snel want ik kan zo de auto weer in richting ziekenhuis :(
    De huisarts wist precies wat het volgens hem allemaal NIET was, geen pseudokroep, geen rs (maar wil het wel laten testen voor de zekerheid), geen gewoon verkoudheidsgeluidje...maar wat het dan WEL is wist hij ook niet, misschien toch astma...
    Ik mocht kiezen, of gewoon gaan puffen of naar de kinderarts...nah ja dat laatste natuurlijk ik ga niet zomaar aan de pufjes beginnen :confused:
    Hij bellen naar het ziekenhuis en ik weet niet wat er aan de hand was, maar hij had nogal een pittig gesprek met de kinderarts, ik had het gevoel dat hij op zijn donder kreeg omdat hij me instuurde en dat vind ik vreemd want ze kennen mij en Niels daar erg goed (de kinderarts vroeg ook nog of het om Niels ging) dus ik ga straks wel vragen wat er aan de hand is (de huisarts gaf ontwijkend antwoord) want hun ruzies worden niet over de rug van Jens uitgeknokt.
    Maar ga er wel met een vreemd gevoel heen...de huisarts deed het ook wat overkomen alsof hij me alleen instuurde omdat ik bezorgd was ja duh natuurlijk ben ik bezorgd, het leek vanmorgen alsof hij aan het stikken was en ik ben heus wel wat gewend qua astma aanvallen maar bij een baby is het echt geen leuk gezicht :(
    Nou ja we zullen zien heb voor de zekerheid het nodige bij me mochten ze hem toch willen opnemen, opvang geregeld voor Lars en Niels en daar gaan we weer.... :cry:

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Een heel small feest :D. We hebben de ringen besteld en die waren zooo duur dat er geen feest meer vanaf kan :). Nee hoor, we hadden al besloten om het klein te houden, dus alleen naar het gemeentehuis met ouders en de getuigen (alle broers) en aanhang etc. En er zijn al wel wat vrienden/collega's die hebben aangegeven graag naar het gemeentehuis te willen komen, dus dat moeten we t.z.t. even navragen wie er komen en of dat kan daar :D. En 's avonds gaan we uit eten met de ouders en broers en aanhang en kids. We hebben een superleuke locatie gevonden, dus zijn daar erg tevreden over en de kinderen kunnen dan ook mee. Drie kinderen maar hoor, maar toch! Kortom: een klein bescheiden feest(je).

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Roelie, dat is wel heel vervelend, zo ga je zeker niet met een lekker gevoel naar het zkh! Heel veel sterkte meis! Hopelijk krijg je van de ka wel een gemotiveerd antwoord en nog beter: weethij wel wat Jens heeft! Nogmaals sterkte meis!

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Klinkt top Debby!

Jemig Roelie. Wat heftig. Nu maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen.
    Wel goed dat de HA je doorstuurt. Al doet hij nu even vaag...
    Succes en hou ons op de hoogte. Ik ben eventueel bereikbaar via SMS.

17. stiekel

stiekel Bekend lid

tjonge ROELIE
    wat een schrik ja.
    heel veel sterkte met Rens en laten ze maar eens goed kijken wat er aan de hand is.
    en net als wat je zegt geen ruzie over Jens zijn rug uitknokken

hier zit eentje in de wipstoel tv te kijken hahaha

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goeiemorgen,

Wat een dramanachtjes bij jullie, hier ging het juist erg goed voor zijn doen, 21:30 laatste fles toen kwam hij om 3:00, speentje erin en naast me gelegd heeft hij volgehouden tot 5! Maja toen een flesje, dus ben al vanaf 5 op, wel de vaatwasser gedaan en gestreken en uitgebreid gedoucht hahaha
    pfff ben nu dus uitgeput aan het werk :)

@Debby, lief Ryan’s filmpje, ik herken wel veel van hoe ik het met Vangelis doe, alleen begint Vangelis te schreeuwen als ik niet snel genoeg een volgend hapje geef haha :confused:

@Ilse, mijn papa is 170 kg en kan er een week goed op liggen (dan wel alleen op een 1 of 2 persoons maar niet met iemand er naast) , enige nadeel is dat je elke avond een klein beetje bij moet pompen, gelukkig gaat dat erg makkelijk door de stekker in het stopcontact te doen hihi
    Misschien kan je de onenigheid met Willem oplossen door zelf een ander patroon aan te houden? Of door te accepteren dat hij is zoals hij is en daar ook negatieve kanten aan zitten?

@Maria, ik weet t eigenlijk niet. Het is al een tijdje aan de gang, maar het is ook heel apart, zo’n oei ik groei kan ik niet bij hem toepassen omdat hij met sommige dingen voorloopt, achterloopt of gelijk loopt. Hij is wel al groot en zwaar, maar soms merk ik dat hij bepaalde dingen nog niet kan. Rollen bijvoorbeeld…

Hyves, mij maakt het niet uit vergeet tig keer om onze afspraken te vermelden dusss hahaha

@Sandra, dat is niet niks wat je mee heb gemaakt, helaas heb ik ook al een heel verleden. Wow, hoe gaan je zusjes er mee om? Of heb je geen contact met ze?

@Melanie, moest wel lachen om de taferelen van je kindjes hahaha wat staat ons wel niet allemaal nog te wachten….

@Jen, hoe is je eerste werkdag verlopen?

Babymassage, wat is dit eigenlijk? Ja ik weet wel wat het is, maar waarvoor doe je dit?

@Roelie, wat vervelend dat Jens misschien Astma heeft, het is wel alles te gelijk bij jullie hé! Dat je het nog red EN zo vrolijk blijft, petje af hoor!

@Dafje, Vangelis volgt ook al het eten. Ook boterhammen en hij ziet ze dan echt je mond in verdwijnen hahaha lekker kwijl erbij

@Debby, wat een lieve foto van Ryan, eindelijk met een lach hahaha

@Muriel, ben erg benieuwd naar de foto’s hahaha

@Roelie wat raar dat die artsen dan vechten aan de telefoon. Je betaald toch ziektekosten, laat ze lekker 10x checken!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik kon natuurlijk niet achter blijven

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12