ik heb ook bar weinig te vertellen.... behalve dat me h&m bestelling nog niet binnen is....duurt dat lang zeg :x
oh ja en zaterdag zouden w enaar een vriendin gaan die 3 maanden zwanger is...belde ze vrijdag om 23:00 dat ze uit elkaar zijn
Jolger chatte hier toch eerst ook mee, waarom eigenlijk ineens niet meer? Vraag me dit af omdat Ruby zo verbaasd reageerde op der naam....
oh ja vandaag op me werk zei iemand dat ze met de mei 2004 mama's chatte, heb maar niet gezegd dat ik dat nu ook doe hahaha ze had zelfs een paar x een meeting gehad ermee
leuk zo me kleintje steeds zien.... whaaa hou zoveel van hem, bijzonder hé vorige jaar wist ik nog niet eens dat ik zwanger was
ik geloof dat ik rond 14 maart een positieve test had, heb het eigenlijk niet opgeschreven ofzo jammer.
maar ik was toen nog niet echt blij, uit zelf bescherming, dacht dat het misschien fout zou gaan. was pas blij na de echo
vermaak je je missy? Apart dat je vriendin uit elkaar is, wat is er mis gegaan? Ik teste 5 mrt positief. Het was een maandag, vandaag dus eigenlijk. Jolger idd, die kletste ook mee.. nu niet meer.. Ik ga nu naar de tandarts en daarna naar peetje. Werkze! :*
Ik vind in het echt winkelen toch vaak leuker! Maar inderdaad...online is soms wel handig . En ik had op 17 maart een positieve test, helemaal verrast, want we waren er nog niet echt mee bezig. En die dag vierden we onze verjaardagen, dus het zal dit jaar wel vreemd zijn als we onze verjaardagen weer vieren. Alhoewel het dit jaar de 22e i.
oh gezellig doe peetje de groetjes hahahaha ze zijn uit elkaar omdat ze elkaar pas 7 maanden kennen ofzo, zij was met ifv bezig en is gewoon van "donor" gewisseld. Naja ze had dus wat met iemand dat ging voorbij begon wat met een ander, direct samenwonen en direct erna zwanger, trouwen. Tja ik denk dat je toch wat tijd in elkaar moet investeren, zij is niet echt vriendelijk nu ze zwanger is en dat breekt op
ja wij rond 14/15 maart, weet het niet precies meer. Weet wel dat ik het 17 maart wist omdat we toen gingen we naar een verjaardag en zei me neef tegen chris ze is zwanger hé zomaar uit het niets
Ach...ik weet wel dat hormonen inderdaad een hoop met je kunnen doen en dat die mannen een hoop moeten pikken dan