November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb je voeding voor honrige baby's Peetje?
    Misschien dat je het al gezegt hebt hoor, maar mn hoofd is een gatenkaas

2. En het cb en de ka zeggen dat ze al teveel krijgt, maar als ik haar minder geeft is het brullen.. :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ze kunnen zoveel zeggen vind ik altijd maar, maar jij kent je kind beter dan wie dan ook.
    Als jij ziet dat ze meer nodig heeft moet je dat gewoon doen

Wij kregen ook op onze lazer dat Quinn 130cc kreeg, ja hallo ik zie dat ons kind dat nodig heeft dus niet zeuren

We deden dan wel 130cc water met 4 voeding ipv 120cc met 4 voeding
    Ach ze leren alles uit een boekje he :S

4. Dees, hier ook een vergiet hoor.. was van de week een afspraak vergeten en vanmorgen met de afspraak van de kft was ik ook vergeten dat jeroen had gezegd dat de uitvaart ws dinsdag was.. kwam ik ook later pas weer achter.. en als ik niet aan de was denk.. heb nu al twee keer een dag lang de was in de machine laten zitten :oops: en stinken! Moest dus extra draaien... om de lucht er weer uit te krijgen...

5. 4 voedingen?

6. Ja dat had ik ook hoor.. Fenna krijgt nu 5x 150cc water

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja Piet lacht zich suf, nou ik niet hoor.
    Ik was altijd de lopende agenda thuis en ook op werk. Maar nu, ik schrijf dingen op en raak zelfs het briefje kwijt, echt hoe stom kan je zijn

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    jaik durf niet zomaar iets anders te gaan geven, dinsdag bellen ze me weer en dan zal ik het eens navragen. misschien krijgen zijn darmen gewoon teveel te verwerken.

9. ja ik ook.. nu ook briefjes die overal zwerven en jeroen moet ook steeds dingen opschrijven voor me omdat ik het anders vergeet :(

oh ik snap het al 4 schepjes.. :) lekker dom!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    4 schepjes voeding, quinn krijgt 7 a 8 voedingen op een dag

Zo dan krijg even een speen tegen me rug aan whahah daar word hij ook steeds beter in, vanmorgen vond ik de speen ook naast het bedje hihi

11. op hoeveel voedingen zit Quinn Dees?

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maar als de K?H weggaat zit je toch op 90 of 100 per fles? dat geef ik nog steeds, dus snap niet hoe het teveel kan zijn

13. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

hoi dames,

Hier alles goed.

Hoe krijgen jullie hier foto's geplaatst. Ik weet niet hoe het moet en krijg het dus ook niet voor mekaar.

Dafje, ikke, debby, jen en peet sterkte met julie kleintjes

Fayenne krijgt hier nu 630cc op een dag. 4 voedingen van 120cc en 1 voeding van 150cc en ze heeft daar voldoening aan. die voeding van 150cc krijgt ze om 19u anders redt ze het niet tot 23u en om 23u krijgt ze 120cc en daarmee gaat ze door tot 7u daar heeft ze dan wel weer voldoening aan maar geef ik haar om 19u 120cc dan weer niet. Snap er niks van. raar kind! haha!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja dat was aw ik nog wou vragen
    Quinn komt steeds vaker om de 4 uur, op zich heel fijn hoor!
    Maar.... dan komt hij toch voeding te kort, of geeft het lichaam van hem aan dat hij dus minder nodig heeft en daarom om de 4 uur komt. Of moet je dan de hoeveelheid voeding over 6 flessen verdelen?

Ik ben even de draad kwijt namelijk

15. okee, je was me voor hihi...
    Das wel veel idd.

Fenna slaat ook de speen soms door de kamer heen haha.. Soms wel lastig, maar wel grappig :)heb ook zo'n koordje met een knijpertje eraan gekocht en die doe ik dan aan haar kleren, dan hoef ik hem tenminste niet steeds af te spoelen. Maar nu ligt het koordje weer boven te nixen.. en loop ik weer steeds de spenen van de grond af te rapen :D

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dees gewoon 1 voeding minder denk ik, als hij het rmee redt

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou hoef echt niet minder te geven aan hem want anders is het huis te klein.De flesjes gaan tot de laatste druppel op.
    Daarom dat hij ook op de hongerige baby's zit.
    Pff is een heel gedoe hoor zijn voeding klaar maken

2schepjes kruidvat+2hongerige baby+3 jhp

Maar zet tegen woordig alles klaar in van die voedings bakjes,

18. Als hij met dezelfde hoeveelheid voeding die hij nu per fles krijgt en een voeding minder nog steeds tevreden is en hij genoeg blijft plassen en blijft groeien en hij nog niet te weinig krijgt voor zijn gewicht (150cc water x aantal kilo's) dan geloof ik niet dat je je druk hoeft te maken over de hoeveelheid hoor Dees.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    misschien is die hongerige baby voeding ook wel iets voor ons, en komen zijn darmkrampen gewoon door teveel voedsel

20. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

ikke lastig als je 3 verschillende soorten hebt.

maken jullie de flesje per x klaar of per 24uur ik maak hier dus voeding voor 24uur klaar?

Deel Deze Pagina