Dat had ik met een vriendin. We gingen samen lunchen en ineens zegt ze "ben je zwanger?". Ik was toen nog geen eens 12 weken
Meis, ik ga je ook weer verlaten, gaan Ryan zo lekker ophalen en dan nog even naar de Hema (slaapzakje scoren voor op het kdv ) en daarna naar de ha (clysma halen voor dat arme mannetje) en daarna eten en daarna...mmm...misschien vanavond weer online . Werkse nog even!
muriel? ben jij nog op het werk of ben je inmiddels al naar huis? iemand nog wat van Natasja gehoord en Sanne?
had iemand nou laatst van die doeken gekocht voor aan de muur, fotodoeken? was dat duurder dan hier www.herrineringenoplinnen.nl of goedkoper? ik wil er 3 bestellen, zwart wit, lijkt me wel tof!
zo gaat het lekker snel voor je MISSYM als je tegen je zelf praat. alleen zo stil dan of niet?haha ik heb alle kleren van Arend nog in tassen zitten dus veel hoef ik niet te kopen. snap alleen niet waar ik die kleine maatjes heb gelaten 62/68 dus tja toch nieuwe dingen kopen heb voor de zomer een leuke broek gezien wilde voor de beide jongens zo'n broek kopen alleen nu is hij er niet in Arend zijn maat boehooooooooe
ik heb nog geen nieuws over het ventje van mijn vriendin. het enige wat ik weet dat hij eerst volledig word onderzocht voordat hij weer naar huis komt. gatver moet er toch niet aan denken dat je kindje geen adem haalt. stel je voor jij zit beneden en hij ligt boven in zijn bedje. nee dank je alleen de gedachten al brrrrrrrrrrr
Je bent lekker bezig geweest, Melina! Hahahaha! Ik zit nog wel op mn werk, maar alleen fysiek eigenlijk. Mentaal lig ik al een paar uur in mn bedje. Mijn baas zei net al tegen me dat ik er zo 'ver-schrik-ke-lijk energiek' uitzag, haha!
Je hebt gelijk hoor, maar heb nogal een hoog arbeidsethos, dus wil mn tijd even uitzitten. Morgen ben ik gelukkig vrij. Mss vraag ik dan mn moeder even om op H te passen, zodat ik overdag bij kan slapen. Ik heb overigens net bij de lunch een patatje oorlog gegeten, dat heeft me wel een beetje aangesterkt.