November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, dat wilde ik dus ook net schrijven. ;) Als je je zo beroerd voelt, kun je beter thuis goed uitzieken dan dat je je nu groot probeert te houden op je werk. (Moet je horen wie het zegt, haha, ik zou me ook groot houden en pas na werktijd thuis zielig op de bank kruipen. :rolleyes: ) Waarschijnlijk ben je nu toch niet erg productief en dan kun je beter even rustig aan doen, des te eerder ben je weer beter. Maar oh, ik lees net dat je dat toch niet doet. Gelukkig dat je morgen vrij bent. Hopelijk kun je dan een beetje bijkomen...

By the way, erg attent van je dat je aanbood dat ik gebruik mag maken van jouw hyves om in te loggen voor de agenda. Maar dan voel ik me toch wel wat bezwaard, hoor. Houd jouw inlogcode maar lekker privé. Als de agenda ook nog hier blijft staan, is er voor mij geen enkel probleem. Voor degenen die wel hyves hebben, is het dan gewoon extra makkelijk dat ze de agenda even snel kunnen opzoeken, de anderen zullen iets meer moeite moeten doen om de laatste versie van de agenda te vinden. Ik red me dus wel! ;) Maar in elk geval bedankt voor jouw aanbod.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh lekker ik had 3 bruine boterhammen, slankie, rookvlees en leverworst

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Haha, ik ga jullie weer verlaten, 3 uur is hier FLESJESTIJD!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :)

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik wil ECHT niet stoken, maarrrrr.... Wat ik wel denk, is dat het lastig is om twee synchrone agenda's bij te houden, aangezien de Hyves-agenda niet een kopie is van onze huidige agneda, maar de afspraken er handmatig in moeten worden gezet.

Denk wel dat we een keuze moeten maken tussen de ene en de andere, anders raakt er geheid eentje in het slop.

Toch dames? Wahhh... luxeprobleem!

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo lekker bezig geweest Melina :) :)

Roelie: Wat een klote huisarts zeg! Nu maar hopen dat je snel duidelijkheid hebt.

Indigo: Beterschap.

Zo eindelijk even tijd om te forummen. Vanochtend naar het cb. Deniz is 61,5 cm lang en weegt 6880 grammetjes. Hij is maar 580 gram aangekomen in 1 maand terwijl de vorige maand hij 1300 gram was aangekomen. Maar hij groeide goed. Verder mag ik nu pap gaan geven (nutrix) dus heb ik al in huis gehaald. Ben benieuwd. Heb ook maar andere spenen gekocht want dat krijgt hij never nooit niet door een S-speen heen. Heb nu M-spenen en 1-2-3-spenen in huis dus het moet lukken. Ook de prikjes weer gehad. Was weer brullen en krijssen maar gelukkig was hij snel weer stil toen ik hem troostte. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Doet hij eigenlijk al de hele dag. Misschien door de prikjes?

Na het cb snel naar de Praxis gereden (alleen, Ibo was thuis met Deniz) en 16 pakken laminaat gekocht. Man ik was echt helemaal gesloopt toen ik het in de auto had liggen. Af en toe is het toch wel lastig dat Ibo (nog) geen rijbewijs heeft. Thuis aangekomen heeft Ibo het naar 3 hoog gebracht. We moesten allebei wel een half uur uitpuffen op de bank.

Verder nog gestofzuigd en de keuken gesopt. Nu alleen nog een was opvouwen en strijken en dan is het weer gebeurd voor vandaag.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    nou, gezellig hoor ;)

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey Melina, hoor jij niet aan het werk te zijn ipv hier je berichtenaantal op te schroeven?! :evil:

Had vanmiddag Natasja nog even aan de foon.. Sanne gaat nog steeds niet helemaal lekker..
    Vriendin van haar is bevallen dus was ze in het ziekenhuis, en ze maakt dan maar gelijk gebruik van de de situatie om aan het geven dat het écht niet lekker gaat met Sanne.. zo arme meid..
    Vrijdag hebben we een kleine mini-meet.. haar vriendin heeft een klein kindje gekregen en ze vroeg of ik nog wat kleertjes maat 44 in de aanbieding had/heb. Vrijdags gaat Mika met mij mee naar mijn werk en ik werk dus in Nijverdal.. dus komt ze ff koppie leut halen en zien we elkaars kleintjes eindelijk eens! :D

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Stasia, fijn dat het verder goed ging met Deniz! Bijna 7 kilo al.. wow!
    en volgens mij is het toch normaal dat je baby nu wat minder aankomt? Kijk maar naar die groeicurves die buigen nu ook beetje af.. toch?

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ga dan naar huis zodat je er morgen (of overmorgen) "ver-geweldig-ke-levend" uit ziet! :)

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja klopt, ik had zelf zo rond de 7 kilo in gedachte. De vorige kee was hij vel aangekomen. Hij zat toen bovenin op de curve. Maar nu is hij weer netjes naar de middellijn gezakt. Zo zie je maar iedere baby is weer anders.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hmm het is bijna flesjes tijd en meneertje lig nog steeds in coma in zijn bedje. Komt echt door di prikjes. De vorige keer sliep hij ook een gat in de dag, maar toen viel het minder op omdat hij toen natuurlijk meer sliep als nu. Nou, ik laat hem lekker liggen. Als hij om half 5 nog niet wakker is maak ik hem wakker anders kom ik vanavond niet uit.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    pfff Mika heeft vandaag "speenvarken-dag" krijsen.. pfff.. volgens mij begint het volgende sprongetje of zo.. als ie weer even bij mij zit dan is het weer even goed..
    Heb hem nu net in bed gelegd.. op hoop van zegen.. [-o<

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou maar hopen dat hij gaat slapen dan.

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    tis nog steeds stil ;)

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    he.. ben ik eens een dagje vrij.. is er niemand om tegenaan te kleppen..
    zo komt mijn mamsje weer en heb ik ook geen tijd meer.. dus.. iemand nog wat te klagen hier? :)
    of wat leuks meegemaakt?
    of iets anders wat ze kwijt wil?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik neem aan dat deze nog voor mij bedoeld was? Ja, ik heb het toen maar eerlijk gezegd dat ik zwanger was, maar dat het nog heeeel pril was. Ik kon m'n mond niet houden...ze zag het aan mijn gezicht zei ze.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow...ik dacht ik heb vast wel veel bij te lezen, maar neit dus! Wat rustig...iedereen ziek, zwak, misselijk en aan het werk :).

Roelie: hoe is het met Jens afgelopen??

Gwen: wat vervelend zeg dat het nog steeds niet beter gaat met Sanne! Gaan ze haar nog eens nakijken of niet?

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waar is iedereen?

Deel Deze Pagina