Truste alvast en ik hoop echt dat je nu dan lekker kan slapen en niet meer wakker wordt, voordat je wekken afgaat!
Heel toevallig is trouwens de zus van een van oud-klasgenootjes daar een van de onderzoekers, zo klein is de wereld dan weer, haha. Ben benieuwd of zij mij nog (her)kent, haha.
Haha wel grappig Muriel! En ik kan me voorstellen dat als je je zo voelt, dat je het dan afzegt...dan heb je daar geen energie voor. Wel lief dat Wim op zolder wil gaan slapen.
Zijn er hier nog mensen die een nieuwe stokke tripptrapp willen aanschaffen? Heb namelijk een pagina ontdekt. Die versturen ze vanuit Duitsland. Inclusief de stoelverkleiner voor 154,97 De verzendkosten zijn maar 10 euro! Dus totaal 164,97 en dan heb je een tripptrap en de verkleiner. Waar je normaal alleen al 165 kwijt bent voor de stoel. http://www.skandic.de/index.php?cat=TRI ... 84e90f4f1d Muriel, ben benieuwd naar het onderzoek, lijkt me echt heel erg leuk!
whaha muriel, leuk hoor! Nu moet je nog even een GRRRR blik erbij op de foto zetten haha.. dan issie helemaal compleet
Heeee Maria, en bedankt he, heb m net gekocht Maarja, had prenatalbonnen, dus daar wilde ik ze wel voor gebruiken.
Hoe lang kan je eigenlijk het beste een groentesoort geven? Is dat 2, 3 of 4 dagen? Ik gebruik nu 1 potje zeg maar 2 dagen en dan moet ik het weggooien i.v.m. de houdbaarheid. Maar ik vind 3 dagen dan zonde (dat kost 2 potjes) en 4 dagen is misschien wel veel van het goede...Hellup!
ik zou toch voor 4 gaan, ik vind 2 te kort, dan kunnen ze niet echt wennen. en 3 is inderdaad zonde van het potje...
Daarbij, ik denk niet dat Ryan het erg vind al je hem 4 dagen hetzelfde voorschoteld.. het is denk ik meer je gevoel en je eigen geduld dat graag verder wil. Maar Ryan drinkt vanaf zijn geboorte alleen nog maar melk.. en heb je hem horen klagen? Dus 4 dagen een zelfde groentehapje zal hij vast niet erg vinden
Ik ben op 1221 blijven hangen ik spring er vanaf hier weer in In ieder geval, het valt dus mee met Jens hij was gelukkig niet benauwd genoeg om opgenomen te worden. Zijn benauwdheid wordt waarschijnlijk door hyperactieve luchtwegen (dus veel slijmproductie) in combinatie met een virus, waarschijnlijk RS. Testen daarop maakte niet zoveel uit, de behandeling was toch hetzelfde, namelijk puffen met ventolin (een luchtwegverwijderaar).Dit 3 weken en dan kijken hoe het gaat en eventueel weer een nieuwe afspraak. Ik weet nu ook wat er was tussen de ha en de ka, lang verhaal maar het komt er op neer dat hij het zo draaide dat hij Jens instuurde omdat de ouders bezorgd waren en de ka had zoiets van daar heb ik geen boodschap aan, ik wil de exacte klachten weten en daar was de ha niet duidelijk in. Pas toen ze de naam hoorde ging een belletje rinkelen en wist ze wel dat er dus serieus iets aan de hand was omdat ze Niels en zijn geschiedenis kent. Eerste keer puffen is inmiddels een feit, dat valt nog niet mee trouwens Jens draait alle kanten op...ff oefenen nog... Ruby pufte jij Fabian al als baby en hoe deed je dat?
Dat is inderdaad waar...het is meer mijn eigen gevoel 4 dagen dezelfde groente te moeten eten. En het is niet zozeer dat ik verder wil hoor, want ik wil het rustig opbouwen en hem rustig laten wennen aan alle smaken. Er gebeurt al genoeg in zo'n klein leventje
Fijn om te horen Roelie dat dat misverstand ook weer uit de weg is (tussen de ha en ka). En hoe gaat het met jou en de hand?