November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou gelukkig valt het mee.. wel vreemd dat de ha het af wilde schuiven (zo komt het bij mij over tenminste) op jouw bezorgdheid en niet gewoon de klachten beschreef. Raar... Nou ja. gelukkig ben je nu erachter waar het aan ligt en kun je er wat aan doen. Hopelijk werken de pufjes genoeg en kan Jens weer wat beter gaan ademen

2. ja roelie, je was toch vandaag ook bij het zh voor jezelf?

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi Ladies

ik spring er ff in vanaf 1270 sorry. Ik ben werkelijk gesloopt, zelfs mijn moeder die hier de hele dag was, is helemaal dol. Martijn was echt ontzettend uit zijn doen, huilen, huilen, huilen. Niet slapen, niet eten, alleen maar op de arm willen als je loopt, zodra je gaat zitten is het weer niet goed. krijsen pfffff echt schreeuwen.

Maar goed, Jons zit weer in Zürich en komt donderdag thuis. Zaterdag gaan we bij een huis kijken in België. spannend.

Ik ga in badje en dan slapen.

Roelie: schrikken zeg met Jens!

Melina: scheelt het als je zijn voeding om 23.00 geeft?

Blondie: goed nieuws meid!

maatje: Martijn heeft broeken maat 56 en shirts maat 62

4. truste Peetje, rust maar lekker uit, dat heb je wel verdiend! Stomme sprongetjes ook!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Peetje wat erg zeg! Is het een sprongetje of heeft hij ergens last van?

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik denk van wel

hij krijgt trouwens ook een tand

7. pff daar kan het ook van komen peetje... succes!

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    :) ik moest eigenlijk om 8.40 bij de gipsmeester zijn maar dat heb ik afgebeld...Jens ging ff voor en ach het gips is er toch al af :)
    Zal morgen ff bellen, maar op zich gaat het vrij goed dus ik denk niet dat er verder nog wat aan hoeft te gebeuren maar ik zal het overleggen morgen ;) Ben het ziekenhuis eigenlijk wel ff zat, eerst een maandag erheen met Niels voor de buisjes, een week later ik zelf op de SEH en weer een week later naar de ka met Jens...de receptionistes zwaaien al naar me: hee Roel ben je er weer :D
    (hihi maar dat komt omdat ik haar goed ken)

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Peetje...sterkte met Martijn, kan me voorstellen dat je gebroken bent nu!

(kan iemand me ff het goede nieuws van Blondie vertellen?)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, wie weet moet je straks nog extra ziektekosten betalen, pas maar op :)

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Roelie: haar echo was goed, en doe nou es wat aan je hand!! eigenwijsje

12. Niet meer actief

Hey meiden....

Even een snel berichtje en dan ga ik nog even lekker op de bank hangen!
    Vandaag een behoorlijk saaie introductiedag gehad. Allemaal praatjes door mensen van verschillende afdelingen waarmee ik straks helemaal niets te maken heb....

Vervolgens een speurtocht (voelde me net een padvinder) door het gebouw waar ik niet kom te werken...

Al met al een rare, saaie en vermoeiende dag...

Morgen lekker vrij en dan vanaf woensdag als het meezit echt aan de slag! Als ik tenminste dan wel een personeelsnummer heb, anders kan ik niet eens inloggen op de computer... :(

Ben gesloopt van het vele zitten en luisteren en de lange treinreis dus ik plof nu lekker op de bank!

Probeer morgen weer wat te reageren!
    Heb wel alles gelezen en voor de meiden die het nodig hebben;
    DIKKE KNUFFEL !

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel lastig he Peetje, zeker als Jons in het buitenland zit voor z'n werk en jij vanwege je ouderschapsverlof nog niet werkt, dus ook nog geen andere afleiding hebt dan Martijn...hoe was het trouwens met Maria en Eva?

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wazig dagje Jen

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    OOH dat vergeet ik helemaal te zeggen, het was hartstikke leuk! Eva is echt een lieverd! echt eeen rustig mooi meisje, erg gezellig!

zal morgen een foto plaatsen

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel balen Jen...hopelijk bevalt je eerste echte werkdag wel goed! Enne...lekker relaxen!

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tjee Roelie, gelukkig valt het mee met Jens en hoefde hij in ieder geval niet opgenomen te worden in het ziekenhuis. Maar al met al was het voor jou dus wel een zenuwslopende dag. Pfoe! Wel sneu dat hij nu moet gaan puffen met ventolin, maar als daarmee de problemen worden opgelost ben je natuurlijk al lang blij. Hoe gaat het verder met jou? Heb je vandaag weer nieuw gips gekregen of hebben ze een andere oplossing voor je bedacht? (Of heb je dat al geschreven en heb ik daar overheen gelezen? :oops: )

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh leuk! Ben dol op foto's :D.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Serafijntje: hoe gaat het met jou? Alweer een beetje opgeknapt? En morgen je eerste werkdag toch ?

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Zo Peetje, dat was een zware dag voor jou. :cry: Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal gesloopt bent. Hopelijk is Martijn vanaf nu weer lief voor je en kun je vanavond lekker bijkomen...

Deel Deze Pagina