Met mij gaat het prima. Ik denk dat je me verwart met Indigo, want die was (is) ziek en heeft morgen haar eerste werkdag.
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA 4 maart 14:00 uur minimeeting Apeldoorn: Serafijntje, Ilse, Rachel en ?? (iedereen welkom!) Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Jennie~ 5 maart 08.35 Belafspraak met KNO arts Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Blondie~ 7 maart 9.00 CB 3e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Roelie~28 maart 11.00 Jens 3de prikjes Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= ****** Meeting bij Linda: 5 april: Debby, Roelie, Ilse 12 april: Debby, Ilse 19 april: Debby, Ilse 26 april: Serafijntje, Roelie, Ilse ****** Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2), Blondie (2), Gwendolyne (2) Wie gaat er mee? Zo, na een half uurtje zoeken de agenda weer gevonden . Hahah Serafijntje, zie dat het niet jouw eerste werkdag is, maar die van Indigo...dus Indigo: veel succes en vooral veel plezier op je eerste werkdag! En Muriel: succes bij het onderzoek.
Zo hier ligt er een op bed. Voor de eerste keer een fles met pap gehad. Ging op zich goed alleen vond ik hem erg dik. Eerst een M-speen erop. Nou daar kreeg hij niets uit. Toen de 1-2-3-speen en dan op stand 3 toen ging het goed maar af en toe toch een verstopping. Morgen maar eens een schepje minder proberen. Stond toch op het pak 2 tot 3 eetlepels voor de fles en 4 tot 6 eetlepels voor een bord. Nou, ik had 4 kleine (van die schepjes van de friso) schepjes gedaan. Morgen er maar 3 denk ik. Deniz deed 35 minuten over de fles. Of hoort dat zo?
Dikke knuff voor iedereen die het nodig heeft. Ik zal een beetje energie wapperen naar alle novembermama's, want zo te lezen kunnen velen van jullie dat wel gebruiken. ** Serafijntje wappert met haar armen door de lucht. **
Goeieavond allemaal, Linda, super dat je echo goed was, hoe was het om het weer te zien. Weer net zo spannend denk ik alleen kon je er nu misschien meer van genieten, wannner ben je precies uitgerekend? Roelie jemig meid, heftig met Jens, nu puffen met hem, hopelijk gaat het snel werken voor hem. Lekkere duidelijke HA heb jij dan zeg. Kan me voorstellen dat je het ziekenhuis wel even zat bent. Melina, lieve foto's van Vangelis. smelt. Ook al van die lekker bolle wangen. Maar eh jij hebt je prima vermaakt vanmiddag in je uppie. Gezellig hoor. Muriel lekker al op bedje uitzieken? Leuk dat onderzoek zeg. Jen, vermoeiend zo'n eerste dag met allemaal saaie info. Hopelijk woensdag meer succes. Peetje, arme Martijn, maar ook al zo's snelle jongen met tandjes. Debby, Ryan aan de fruit/groente hap. Wat gaat het snel zeg en een lieve foto van zijn glimlach. Schattig!
Vandaag met Estrella naar de KA geweest. Ze was nu 66 cm en 7535 gram, ze groed goed dus. Maar helaas was het niet het laatste bezoek zoals wij gehoopt hadden. Ze moet voor een mri-scan. Er blijkt van uit de dimple wel een verbinding te zitten, maar de vraag is naar waar en hoe verder. Ze hopen met een mri scan meer duidelijkheid te krijgen. Dit was toch wel een bijzonder geval zei hij, want hij haalde er zelfs nog een ka bij. Ze moet dan naar de dag opname. Voor de scan moet/mag ik haar eerst voeden en we mogen haar dan inbakeren (adriaan vertelde dat we dit thuis dus ook deden en dat ze hier rustig van werd) dan krijgt een roesje of gaat ze onder narcose, we hopen zelf het eerste. Dan na een week een afspraak maken weer met hem en dan horen we weer. Moet ook nog besproken worden met een chirurg. Dus nog niet klaar. Maar er is pas eind april weer plaats op de dagopname. Dus duurt nog even. Wel balen dus. Had ik niet verwacht. Ze doet het namelijk verder harstikke goed. Ze gebruikt haar beentjes goed en haar reflexen onder haar voetjes waren ook goed. Eigenlijk geen klagen, maar ja we weten natuurlijk niet hoe het op langer termijn gaat als ze ouder word. Heel verhaal, maar helaas nog steeds geen duidelijkheid. Tja het zit in ieder geval niet zoals het hoort.
stasian hoe heb jij die link van hyves als onder tekste gekregen? Vind die agenda wel overzichtelijker hoor. Goed gedaan Maria.
Hee Melanie, dat was in zekere zin dus wel een teleurstelling vandaag. Ook balen dat jullie nog zo lang moeten wachten voordat er plaats is. Zo blijf je toch al die tijd in onzekerheid zitten. Gelukkig bleek uit de rest van de testen dus dat ze het hartstikke goed doet. Dat is toch alvast een stukje geruststeling. En wat is Estrella al een forsde meid,zeg. Ze doet het erg goed op jouw melk!
Stasia, ik zou sowieso even rustig opbouwen ivm krampjes, je weet maar nooit.. wij hadden eerst een halve eetlepel en nu een wat vollere... En ook hier de M-speen.. en goed schudden bij de nutrix is wel nodig vm klonten ja...
haha ja ze doet het zeker goed, maar ja wat er in gaat moet er ook weer uit. Hihihi ze had verdorrie's 4 keer achter elkaar een poepbroek. Zonde van al die luiers. Maar ja Zefanja is nu zindelijk (bijna) dus ach ja maakt het weer goed.
Wow doet Zefanja goed Melanie! Zeker een tegenvaller bij het zh.. hopelijk is het verder niets ernstigs... En beter goed uitgezocht dan dat je er later achterkomt dat het niet goed zit toch?