November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    En ik voel me ook wel wat beter, dus ik ga vandaag wel naar het onderzoek.

Wij grapten al 'Hesters eerste dag naar de Universiteit'!

Ze heeft vandaag ook al voor het eerst zelf gezeten op de TRippTrapp, dus het is een dag vol mijlpalen :)

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjonge, Melanie, wat knap van die zoons van jou, dat ze al zo vroeg zindelijk worden, en wat een geluk voor jullie!

@Roelie: Bah, wat zielig voor Jens, dat hij nu moet puffen, ik hoop maar niet dat het iedere keer een bezoeking gaat worden om dat te doen!
    Enneh.... laat die hand van je nou even goed intapen/verzorgen! Straks loop je er nog veel langer mee rond dan nodig is ... eigenwijssie!

@Sammie: leuk dat je er weer even bent! Wat zielig voor je mannetje dat hij ziek is, maar gelukkig heeft er haast geen last van (zijn papa en mama meer :))
    En al gevlogen met Timo, spannend zeg! Wij gaan begin mei voor het eerst, ben benieuwd...

Wij willen zo graag de wagen meenemen, maar volgens mij wordt dat een enorm geregel...

Hoe doen anderen dat/hebben jullie dat gedaan?
    Want ik denk dat ze dan nog te klein is voor een kleine buggy?

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ruby: tjonge, volle bak daar bij jullie, het is daar echt Huize De Zoete Inval? Gezellig, maar zou er zelf wel even geeeeeek van worden, haha :)

@Peetje: he nee, he, irritante sprong/tanddoorbraak van Martijntje.... en meteen het leven zijn mama zuur maken, wat een gemenerik... maarja, knuffelen wil je dan toch nog, he, hoe gemeen hij ook is ;) Sterkte met al die heisa en het gehuil xx

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik moet er al weer vantussen, dus klets vanmiddag verder, DOEI!

*edit, anders is het weer weg: mooi # berichten: 4444! *

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Pffff ik ben gebroken.......
    Gisteren 23.00 uur thuis van die studieavond, na een hele dag werken. Kon niet gelijk slapen, dus rond 00.30 viel ik pas in slaap. Maar Vincent besloot om 4.30uur dat hij mama wel weer eens wilde zien. En helaassssss daarna kon ik niet meer slapen :(

Deb, leuke foto van je kanjertje :D

Muriel, jakkes van je ontstoken nekspier-pees. Is dat iets dat vaker terugkeert bij je? Maw: hoe kom je daaaaar nou aan? ;)

Indigo, sterkte vandaag met je 1ste werkdag! Hoe gaat het met je hoestje?

Melina, babymassage kan helpen tegen darmkrampjes (alhoewel de meesten van onze beebs daar wel overheen gegroeid zullen zijn nu) en is goed voor de algemene ontwikkeling. Een massage prikkelt en stimuleert de zintuigen van je kindje. Daarnaast is het gewoon lekker om te doen (vind ik).

Linda, phiew wat een opluchting altijd weer als het hartje blijkt te kloppen! :D

Stasia, wanneer gaat het laminaat gelegd worden?

Roelie, gelukkig dat het 'maar' een lichte vorm van RS is. Beterschap voor Jensje.

Ik ga nu ff douchen en dan door naar babymassage. Ga strakjes weer verder met bijlezen en reageren vanaf 1279 ;)

xxx

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Muriel hoe bedoel je de wagen meenemen? met de auto of met het openbaar vervoer?

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    pffff er is nergens echt duidelijke info over emigreren naar België

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo weer terug van school brengen, en ik heb denk ik de keuze gemaakt door Angelus naar een andere school te doen. Sinds hij weer naar school is slaapt hij slecht en hij staat met zijn ziel onder zijn armen op school en huilt (bijna) als ik weg ga.
    Tevens is er dus geen juf om hem of andere kindjes op te vangen en dat stoort mij enorm. Straks even die andere school bellen en het even voorleggen, en vragen of hij een paar keer mee mag draaien.
    Heb er vannacht wakker van gelegen.

*Sorry voor het ego berichtje maar wilde het even kwijt*

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel
    Ik meld me ff en meld me ook meteen weer af, ik heb de griep :(
    Bonkend hoofd, zere keel, spierpijn.... :cry: Wanneer wordt er nou eens een ziektewet voor mama's uitgevonden?
    Ga in ieder geval zo Jens eens even uitgebreid badderen en wat ompielen hier maar zal niet zoveel online zijn, als Jens slaapt ga ik ook liggen.
    Fijne dag allemaal!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    beterschap Roelie

11. stiekel

stiekel Bekend lid

he hoi

alles weer bijgelezen maar waren gelukkig maar 7 pagina's

ROELIE gelukkig is het te "erg" alhoewel een ziek kindje niet leuk is.
    misschien een tip! Arend legde wij op de bank daar waar de zitting over gaat in de ruggedeelte en Gerard hield het hoofdje vast.
    ik weet niet of dit opgaat bij Jens want Arend was toen 8 maanden.

MURMEL misschien de buggy helemaal plat leggen als dat kan.
    duurt bij ons niet lang meer dan moeten wij ook de bak omruilen voor de buggy.
    want meneertje schiet me toch de lucht in(en volgens mij verbeeld ik me dat niet)

PEETJE willen jullie naar belgie verhuizen ? spannend

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melanie: hoezo is er geen juf om de kindjes op te vangen? ik begroijp het niet helemaal

13. stiekel

stiekel Bekend lid

he gatver TARI
    dat is ook niet leuk als het ventje geen plezier heeft op die school
    en een slechte zaak dat er geen juf is die hem even opvangt en gerust stelt.
    dat je daar dan wakker van ligt kan ik me voorstellen.
    valt mij sowieso op dat ze op scholen (kleuter) haast geen tijd meer hebben voor kinderen.

14. stiekel

stiekel Bekend lid

ROELIE beterschap

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Als ik Angelus naar school breng is er geen juf in het klaslokaal aanwezig. Terwijl ze binnen gebracht mogen worden vanaf 8.15 uur. De 2 juffen zitten dan nog koffie te drinken, zelfs zoals gister er 2 nieuwe kindjes kwamen, de ouder moeten het maar uitzoeken. Vind dat toch te gek voor woorden, vooral in den kleuterklas. Waar kindjes voor het eerst naar school gaan en alles vreemd en nieuw is.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sandra hoe is dat bij Arend op school?

17. stiekel

stiekel Bekend lid

hihihihi
    Tim is 3-3-3 vandaag

18. stiekel

stiekel Bekend lid

Arend moet om 8.15uur op school zijn.
    dan gaat de deur open ,kind naar binnen en wegwezen.
    maar zoals misschien je weet zit Arend al 2 jaar aan de laxeer middelen.
    en heb al een dikke rel gehad met de juf want Arend moest van de luiers af.
    want daar hebben ze geen TIJD voor.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    aaah zo, nou dat is inderdaad echt belachelijk! Veel kleine kinderen zijn toch onzeker. Stel dat er nu iets gebeurt op het schoolplein dan zijn de juffen er ook niet om iemand op te vangen.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nouja zeg!

Deel Deze Pagina