Nou...wij blijven gewoon lekker in Nederland . Tenzij Arnoud een topbaan kan krijgen in Londen en een huis kan krijgen bij Regent's Park. Dan wil ik wel verhuizen
Het verschil zit hem natuurlijk ook in de taal stiekel. In Belgie krijgen kinderen les in het Nederlands. Debby, wat fijn dan Ryan gewoon gepoept heeft. Engoed van je dat die klysma achter de hand houdt. Stiekel, ik begrijp je probleem hoor. Ik wilde het alleen ook even vanuit de juf belichten.
DEBBY gelukkig maar, volgens mij is nu Tim aan de beurt want die heeft gister ook geen ontlasting gehad en nu nog niet. terwijl hij het anders bij de 1e fles doet. PEETJE dat heb ik dus met mijn schoonmoeder,die woont bij ons in de straat. en schoonzus woont naast ons en het is net zoals je zegt je kiest toch voor jezelf,en het is ook niet aan de andere kant van de wereld
AMARANTA je heb helemaal gelijk hoor dat geef ik toe. de juffen hebben het al zwaar genoeg dat weet ik heb ik toen wel gehoord op de ouderavond.
hier ook wel eens gedacht om in duitsland een huis te kopen, maar het land spreekt mijn niet aan en ik wil en kan niet zo ver van mijn familie vandaan wonen. Ga ik ze te erg missen. Mijn vriendin heeft een huis in duitsland gekocht en zijn nu bezig met opknappnen. Vanmorgen die andere school gebeld en we hebben donderdag een afpsraak hoe we het verder aan gaan pakken, en ze gaf me dus wel gelijk toen ze het verhaal hoorde. Toch wel een teken..... Denk dus ook dat ik angelus morgen thuis hou, want hij word er alleen maar dwazer van. Maria ik ben inderdaad niet zo moeder die uren rond blijft hangen, heel even en dan ga ik weer, hou er dus niet van om voor het raam te blijven staan kwijlen. Vreselijk. Maar geen juf aanwezig? Je kan nooit vragen hoe het gaat of iets doorgeven. Nou weet ik wel elke school heeft wel wat, maar ik weet niet het zit niet goed.
dames ik ga jullie even verlaten flesje tijd en dan Arend van school halen laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
@Melanie: jeetje, wat vervelend dat er nu nog steeds geen zekerheid/duidelijkheid is over de dimple van Estrella... daar zullen jullie toch wel even flink van zijn geschrokken, want je wilt toch dat er niks is met je kindje Gelukkig zijn alle reacties en bewegingen etc. wel allemaal goed, dat geeft hoop dat het niet echt iets ernstigs zou kunnen zijn. Maar rottig blijft het wel, dat ze nou voor nog meer onderzoek moet. Wat duurt dat nog lang dan zeg!
@Peetje: goh, wonen in Belgie, ik weet niet of ik dat zou durven. Maar idd is de stap voor jullie veel minder groot, omdat jullie er al in de buurt zitten. En de huizenprijzen zijn daar absoluut veeeeel billijker. Heb je een linkje van de huizen waar jullie gaan kijken? Ben wel benieuwd!
@Roelie: BETERSCHAP! ((((KnuFFel)))) @Esther: nu jij een doorwaakte nacht? Bah, nou moeten niet de mama's ook nog eens een estafettestokje door gaan geven, he? Moeten we de mama's ook nog eens de mobieltjes af laten pakken door de papa's Rustig aan vandaag dus xx
Gisteren zijn we even bij Ryan z'n neefje geweest (Sem, 3 dagen ouder) en ik was verbaasd hoe hard Ryan is gegroeid! De foto staat op Ryan z'n website, voordat ik jullie weer helemaal platspam
Nou, het onderzoek was grappig. Ik heb moeten dansen op K3 met Hester in een lege ruimte met allemaal camera's . Whahaha, in gedachten zag ik Wim dat morgen ook al doen, whohoehoehaha, die DURFT straks niet meer, als ik het hem vertel Ze kreeg daarnaast allerlei flikkerende speeltjes te zien, er kwamen vreemde mensen binnen die haar oppakten, ze kreeg geurtjes op een wattenstaafje onder haar neus en we moesten samen voor de spiegel een paar opdrachtjes doen. Wel grappig hoor! Maar ook erg vermoeiend, ze ligt nu nog te pitten in de maxicosi, ik laat haar maar even liggen. En ze presteerde het zelfs om voor de camera live om te rollen Mama was TROTS!
Jeuj goedzo Hester. Klinkt erg leuk, enneh Muriel, nks tegen Wim zegggen. Jij wist tenslotte ook niet wat je te wachten stond.
oke dan! Zoiets durf ik dus ook niet snel hoor. Maar evengoed niets tegen Wim zeggen, net wat maria zegt. Jij wist het ook niet. Maar wat een kanjer die hester, ze onderging het allemaal prima. Super hoor. Debby, wat is Ryan dan al groot zeg. Jemig. Leuke foto.
Ja.. je hebt helemaal gelijk! Was alleen net zo dom om me te verspreken en nu weet ie t en hij zegt dat ie gaat weigeren te dansen, hahahaha, zal m wel een slapeloze nacht opleveren...
***Debby denkt even na hoe Wim zal gaan dansen met Hester voor allerlei camera's *** Hahaha, het klinkt wel leuk Muriel! En dat Hester live ging rollen, wow! Dat is natuurlijk helemaal super! Hahaha, ben benieuwd of Wim nog wel durft .