November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Daar zou het CB toch ook aan moeten denken? hij was trouwens 350 gram aangekomen in 1 week!

2. Als hij niet tevreden is zou ik de hoeveelheid die je nu aan hem geeft verdelen over het aantal flessen die hij nu krijgt. Dus als hij nu bijv 500cc krijgt en 8 flessen en hij krijgt er nu 7 dan doe je gewoon weer 500cc gedeeld door 7. Snap je?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dat zou best kunnen hoor, zou even contact opnemen met het cb
    Je hoeft niet volledig over te gaan, wij doen ook 2 om 2. Daar doet hij het beste op.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahah zit me net te bedenken dat we geen dag voorbij laten gaan zonder dat we het over voedingen hebben :)

Ga even snel peukie roken

5. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ik ga ff fayenne halen ze schreeuwt de heleboel bij mekaar. helaas wel 5 kwartier te vroeg. kijken of we het kunnen rekken met speen.

6. Das wel veel 350 gram peetje.

Ik maakte de kruidvat voeding altijd voor 24 uur klaar. Maar nu met de indikkende voeding durfde ik het nog niet zo. Maar nu blijkt dat het pas indikt als het in aanraking komt met maagsap, kan ik het wel weer gaan doen.

7. Succes Rachel.. dat doe ik ook altijd :)

8. Nee kunnen we inderdaad niet haha :D

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier zit Deniz ook op voeding voor hongerige baby's en dan volledig. Hij krijgt nu 800cc per dag. 5x 160cc. Afgelopen maandag nog gevraagd bij het cb en wat hij nu krijgt is prima. Idd die reken som van 150cc x lichaamsgewicht. Dat is het minimale en 200cc x lichaamsgewicht is het maximale wat ze mogen hebben en Deniz zit daar netjes tussen. Dus Peetje Deniz krijgt evenveel als Martijn maar is wel een kilo zwaarder.

10. Rachel85

het gaat redelijk met speen als ze hem er niet uittrekt.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi volgens mij ligt Quinn een commedie in zijn slaapt te kijken :) ligt te schaterlachen in zijn slaap.

12. Rachel85

en toen sliep ze alweer bij mij in dearm met speen.

en idd hier gaat geen dag voorbij zonder dat het over voeding gaat maar ja ze zijn nog klein dat ze niks anders doen dan slapen eten huilen poepen en plassen dus waar heb je dan nog meer over te kletsen.

typt lastig met 1 hand.

over voedingen wat eten jullie vandaag haha hier kebab met krieltjes

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik maak trouwens de voeding per keer klaar. Ben net zo snel. Gewoon water in de magnetron voeding erbij even shaken en klaar.

14. Rachel85

wanneer lachte Quinn voor het eerst?
    Fayenne heeft nu stuiptrekjes en dan af en toe een glimlach

15. Rachel85

ik moet het water hier uitkoken hebben namelijk heel veel kalk in het water daarom maak ik ook voeding voor 24uur dat is voor mij makkelijker anders moet ik bronwater pakken. Dit heeft de VK mij geadviseerd i.v.m het kalk

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ja dan is het anders natuurlijk. hier gelukkig niet te veel kalk in het water.

17. Rachel85

soms wel lastig heb namelijk geen grote koelkast en daar kan ook geen kan in staan want voeding mag ook weer niet in de deur staan anders krijgt het steeds een klap als je de deur open doet. Dus doe het nu in een tuperware bak waar je normaal suiker of koffie in kunt bewaren. maar dat is een literbak en als ze straks meer mag dan wordt het een probleem. Zit wel te denken hoe ik dat streks ga oplossen.

18. Niet meer actief

En dat is precies het soort pakje waar ik al een tijdje naar op zoek bed. Dus tell me..waar heb je dit gekocht? :)

19. Rachel85

Want nu ook heb ik morgen verjaardag van mijn man. maar heb dus geen ruimte meer voor haar voeding dus moet die in de deur maar morgen gaat die koelkast nog vaker open dan normaal. HMMMMM zo meteen maar ff bednken hoe ik dat ga oplossen. Misschien morgen maar een dagje bronwater. Zou het anders niet weten.

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb ook 2 van die skipakken gewoon bij h&m en de ander bij c&a

Deel Deze Pagina