Ik ga t van avond wel een beetje afzwakken, als dat nog lukt.... want hij mag natuurlijk niet afvallen hierdoor! Maar we krijgen de DVD, dus dan zal ik het wel zien, hahahaha!
hoi hoi, kom er nu niet aan toe om bij te lezen en te reageren. Heb af en toe wat gelezen, Melanie vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent met Estrella maar ze groeit flink hé! Vraagje over t wonen in het buitenland. hoe zit dat met belasting? en dan ook belastingaftrek van de woning? en werken in nederland?
Ik heb Blijdorp ook even in de agenda genoteerd. En volgens mij kan je zelf ook aangeven dat je erbij bent en wordt dat dan ook op je eigen profiel zichtbaar. Voor de liefhebbers
@maria, bij ons is het tegenovergesteld. als ik chris een avondje wil stappen belt hij eerst zijn moeder op om te vragen of ze op kan passen en zegt dan ineens we gaan vanavond uit...euh chris ik heb daar geen zin in, en dan gaan we niet, en als ik wel zin heb dan gaat de kleine naar ze moeder. wat dus bijna niet is, want ik hou ook niet van stappen. Vind het zoooo zonde van me weekend. @Muriel, hahaha Wim heeft nu al spijt dat hij zich heeft opgegeven *probeert zich door de berichten te wurmen maar het is heel druk op kantoor want me collega is ziek*
klopt chris en ik zijn er nog niet helemaal uit wanneer we er voor zullen gaan. Het liefst wil ik een zomerbaby en als ik van me vorige zwangerschappen uit moet gaan doen we er 3 rondes over. maar aan de andere kant duurt de zomer nog heel lang (dan zouden we dus in sept/okt) beginnen en schelen ze dan 2 jaar. we zitten nog in dilemma haha we wachten nu eerst iig tot eind mei.
Muriel: je kinderwagen lijdt echt enorm in een vliegtuig, ik zou een goedkope buggy meenemen. Melina: als je in Nederland werkt betaal je in Nederland belasting, hypotheekaftrek krijg je ook vanuit Nederland. gemeentebelastingen betaal je wle in het land waar je woont zooo uitgewandeld, toch zeker een uur buiten geweest maar het werd donkerder buiten dus een buitje op komst denk ik. Ik wil denk ik ook zo augustus, sept weer aan de bak gaan voor een 2e.
Voor zover ik weet kan ik een hypotheek bij de rabobank krijgen, maar het gaat om waar je de belasting betaald en dat is in NL dus ook de aftrek is in NL vergeven wel, vergeten nog niet, Jons doet heel erg zijn best. Hij heeft zich ingescheven bij een psycholoog en maakt veel tijd voor mij en Martijn. Ik geloof wel dat hij er oprecht spijt van heeft. Het blijft natuurlijk moeilijk, maar als ik hem een kans geef moet ik hem ook ECHT een kans geven. Hier in huis is dat net zo moeilijk/ makkelijk als ergens anders. Ik kan hem niet compleet afschrijven voor een domme fout
inderdaad, maar het lijkt me wel heel moeilijk. het is ook heel moeilijk om me voor te stellen hoe ik zou reageren, je weet t niet tot het jezelf overkomt.
Ja ik wist het ook niet voor het me overkwam. Maar je houdt natuurlijk wel van iemand, bent al jaren samen, hebt een huis, een kind en een leven samen. Dat is niet zomaar voorbij. Het scheelt natuurlijk wel iets dat hij noit een afspraak heeft gemaakt met een andere vrouw, nooit gebeld of gesmst heeft. Het was puur anoniem chatten voor de kick. Niet goed natuurlijk!
Ja kan het me helemaal voorstellen. Weet je ik vind het gewoon beledigend, ze doen net of je zelf geen verstandige beslissing kunt maken. Fijn dat je eigen familie zoveel vertrouwen in je heeft....
Jij hebt in principe gelijk maar NL heeft een belastingverdrag net België wat het toch mogelijk maakt
Ongelooflijk... echt NIET lief! Ik denk dat er voor een groot deel eigenbelang in zit, dat ze je gewoon niet willen missen, dat je verder weg gaat wonen. En dan kunnen ze mooi het 'buitenland-gedeelte' daarvoor gebruiken. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze je niet verstandig genoeg achten om zo'n beslssing te nemen. Ik denk vooral dat ze het misschien zelf nooit zouden doen of zelfs durven, misschien dat dat ook meespeelt?
Bij ons is het vooral dat ze het absoluut niet snappen waarom we weg willen, ze kunnen zich er niks bij voorstellen. We hebben tenslotte een mooi huis en een goed inkomen, wat willen we nou nog meer, we hebben hier toch alles wat we kunnen wensen?