November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    I know... maar begin mei zal H nog niet echt stevig rechtop zitten in die buggy misschien? Ik heb eigenlijk geen idee...
    En we nemen de Maxicosi ook al mee (want hoe moet je anders daar ter plaatse met de taxi en met de auto?), dus vandaar dat ik dacht aan alleen het onderstel.
    Maar neem hem inderdaad veeel liever niet mee, kan me voorstellen dat ie gehavend uit de strijd komt en daar is zo'n wagen me toch net iets te kostbaar voor :(

Hoe doen jullie dat, dames, met de komende vakanties? En dan alleen de vliegvakanties, want met de auto nemen we m makkelijk mee!

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dat denk ik wel want je kunt volgens mij niet echt in Canada wonen en in Nederland werken. Dit is echt speciaal voor grensarbeiders

ik kan niet naar de beurs, beiden dagen zitten vol

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, ben hier ff pissig! Onze kinderwagen, althans de buggy, was niet compleet. De voetenzak van de buggy mist. Nu hebben we er tig keer achteraan gebeld en kregen vandaag pas (na ongeveer 2 maanden bellen en toezeggingen dat hij geleverd zou worden) dat deze niet meer leverbaar is in onze kleur! Dus nu was het alternatief een zwart/grijze voetenzak. Nou...daar ben ik het dus niet mee eens! Dus ga straks (ze zijn natuurlijk pas vanaf 13.00 uur bereikbaar) even bellen en vragen of ik een andere mag uitzoeken in een andere kleur en dan kosteloos omruilen.

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Muriel: ook geen buggy die je plat kunt leggen? wij gaan dit jaar niet vliegen dus kan je niet helpen sorry

Debby: belachelijk zeg!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Sem is 3 dagen ouder dan Ryan. En eerst groeide hij ook heel hard, steeds veel harder dan Ryan, maar ineens (de laatste keer bij het cb) was Ryan iets zwaarder. Maar het verschil lijkt nu wel groter geworden. Ik denk dat hij zo klein is (alhoewel hij zijn benen wel iets heeft opgetrokken hoor...), Ryan was de laatste keer 5815 gram en 61 cm. Maandag moeten we weer naar het cb dus ben benieuwd!

En Ilse, heb je al een beslissing genomen over je baan?

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik maak een inpaklijstje voor centerparcs, alleen martijn's spullen vullen al 1 pagina!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, creatief idee, ik ga eens even rondneuzen...

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We hebben de kinderwagen gekocht bij Baby-Dump. het is een X-Adventure. Toen we de kinderwagen gingen bestellen, hoorden we al dat deze kleur eruit zou gaan, dus we hebben hem toen al extra vroeg besteld. Vervolgens kregen we eerst een zwarte geleverd, dus weer gebeld en toen moest hij weer omgeruild worden. En nu dus dit gezeur...grrr..Maar ik heb een nieuwe kleur uitgezocht, een bruine met lichtblauwe binnenkant, hoop dat ze deze kosteloos willen omruilen. Dan heb ik wel mooi een nieuwe kinderwagen :). Alleen de levertijd is weer 8 weken waarschijnlijk :(

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mij zegt het wel iets hahaha maar turnhout is nog wat verder van NL af dan Lommel

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha dat begreep ik al hoor Ilse ;). maar inderdaad..een hoop gezeur. Ik hoop alleen wel dat ik een andere mag kiezen en kosteloos mag ruilen...

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ja hem als hij af is ff naar je sturen, pfff en ik durf te wedden dat ik dan nog steeds dingen vergeten ben

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach...als je hem even naar Ilse mailt, ziet zij misschien nog wel dingen die jij bent vergeten en zo wordt het dan toch een compleet lijstje ;) :D

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja stukken beter, bedankt, lief dat je er aan denkt. Martijn is nu beter in zijn humeur, ligt nu te jengelen/ mopperen/ huilen in bedjemaar ik laat hem nog even liggen en pak vast zijn spullen in. hij gaat naar mijn schoonmoeder terwijl ik een vergadering op school heb.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maandag naar port zelande, centerparcs. wanneer gaan jullie en waarheen
    ?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En welke film wordt het? Jullie gingen toch een wandeling in Parijs maken n.a.v. een film?

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    soms lukt het gewoon niet, geeft toch niks. Jij hebt het ook druk.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En Ilse hoe gaat het met jouw studie?

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dat moeten we straks gaan bespreken, maar ik vrees dat ze wel weer de Davinci code zullen pakken, wnat anders heeft het geen zin om die route te maken. Jammer want ik heb de evaluatie vorig jaar uitgeschreven en we hadden besloten dat hij niet goed was.

tijd en geld gebrek binnen het onderwijs.........zucht

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ssssssssssssttt hij slaapt :D

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Is de minimeet apeldoorn trouwens doorgegaan vandaag?

Deel Deze Pagina