Nee hoor, ik ben er nog, Ryan ligt ook heerlijk te slapen . Hij doet tegenwoordig slaapjes van 3 kwartier tot 1 uurtje en is dan even wakker en dan weer op bed.
Mwah, druk valt wel mee, Angelina ligt eindelijk te pitten, is vandaag niet te genieten, dus ben blij dat ze nu ff slaapt. Maar het komt gewoon niet binnen, ik zit terug te lezen en t komt gewoon niet aan...
wij kopen een buggy voor 50 euro ofzo! Vangelis zit nu al aardig goed in de buggy van de quinny dus denk dat tegen die tijd hij al goed zit in een gewone buggy. zo'n maclaren voor 150 euro heeft 3 ligstanden trouwens.
De film is al best lastig als je het boek niet hebt gelezen, voor de 15 jarige 3T leerlingen is dat echt boven hun pet. Ze raken het verhaal kwijt en kijken dan gewoon niet meer
Over 2 weken, de 14e, weekendje Arcen, Roompot. Maar ik zou veeeeeel liever naar Port Zelande gaan, das m'n alltime favo park hoor. Veel plezier alvast! Oh en mocht je gaan 'virtual bowlen', alvast 1 waarschuwing..je krijgt er zwarte handen van, dus zorg dat je daarna je handen kan wassen
Kan hij al goed zitten? ik weet niet vanaf wanneer ik de buggy zal gaan gebruiken, denk vanaf 6 maanden?
waar heb je dit vandaan? ik heb een paar pagina's snel gelezen hoor.... is er een foto te zien ergens?
Dankje, lief van je. Maar helaas kun je niks doen, er is maar 1 persoon die iets kan doen en tja...die doet t niet...
Nee, we kopen geen nieuwe kinderwagen, we ruilen onze "oude" kinderwagen in z'n geheel om voor een andere kleur.
oohja Ilse ik weet het alweer, dat was echt een superaanbieding toch? ell ontzettend leuk daar! Ik ben nog nooit in port zelande geweest, dus ben benieuwd. en bedankt voor de tip!
ik gok op willem. Hebben jullie ruzie gehad ofzo? Sorry ik wil me nergens mee bemoeien, maar als je wilt praten kan dat alrtijd