Oh dat is zoooo leuk, tenminste als je Disney ook leuk vindt . Arnoud en ik zijn er samen 2x geweest en ik vond het helemaal geweldig. Wil later zeker nog een keer met Ryan heen! als hij wat ouder is natuurlijk
Ja klopt, bom is hier flink gebarsten weer, t weekend. Heb hier in t topic wel een en ander over geschreven, dus als je nieuwsgierig bent, kun je terugzoeken...heb nu ff geen fut om er verder op in te gaan...
Ik vind het geweldig, maarja Martijn heeft er nu nog niks aan. Maar op deze manier ga ik er gratis heen en krijg er nog geld bij ook! Ik krijg 50,- per dag dagvergoeding en eten en overnachting zit er al bij dus......
ooh Ilse sorry meid, ik ben vanaf 1270 weer begonnen met lezen en heb het dus waarschijnlijk gemist. ik zoek even terug dan hoef jij het niet weer op te rakelen
ja gister ging hij dus van half lig (tegen mijn benen aan) in een zit houding uitzich zelf, hield dat 2 min vol en viel toen terug op mijn benen, ik had hem dus niet vast aan zijn handen hé
Valt weinig op te lossen als hij zn mond niet open doet he. Ik had gisteravond een afspraak, maar ben bewust thuis gebleven zodat ik dan achteraf niet het verwijt kon krijgen dat hij had willen praten maar ik er niet was. Maarja, ik had net zo goed kunnen gaan dus. Was waarschijnlijk ontspannener geweest dan thuis
Ryan gaat ook steeds zitten, maar ik wil toch even tot de zomer wachten met de buggy, en zeker nu we geen voetenzak hebben...dus hoop het nog even 2 maandjes te kunnen uitzingen met de kinderwagen.
ja we houden weer van elkaar hahaha. we kunnen het in privé super vinden alleen heb ik vaak het probleem dat mensen mij niet serieus nemen.......door me leeftijd.
Pff...het blijft dus heel lastig. Wnat hij gaat er toch niet over praten (als ik jou zo begrijp), maar jij kan het van je af zetten...dus probleem wordt nooit opgelost...heerst er ook nog steeds spanning dus thuis?! Lastig hoor meis, ik zou ook niet weten hoe je zoiets kunt oplossen. Heel veel sterkte in ieder geval en een hele dikke knuffel!!
Ik denk dat Angelina nog een maandje met de reiswieg van de wagen kan doen, dan wordt het echt te klein en moet ze in het zit-deel van de wagen (vind t zo verwarrend al die namen, dat ik het maar gewoon zitje of zitdeel noem ) Ik denk niet dat ze dan al zelfstandig kan zitten, maar het zitje kan nagenoeg plat dus dan gaat t ook wel goed, denk ik.
Maandag zullen we het zien, dan gaan we weer samen naar het cb . Ik denk wel dat Ryan ietsje langer is...