November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja we doen het er maar mee denk ik. we gan ook een dagje naar Eurodisney!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    je vond het toch te zwaar?

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dat is zoooo leuk, tenminste als je Disney ook leuk vindt :D. Arnoud en ik zijn er samen 2x geweest en ik vond het helemaal geweldig. Wil later zeker nog een keer met Ryan heen! als hij wat ouder is natuurlijk :)

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melina: hoe is het nu eigenlijk op jouw werk? is dat met die ene collega nou opgelost?

5. Niet meer actief

Ja klopt, bom is hier flink gebarsten weer, t weekend. Heb hier in t topic wel een en ander over geschreven, dus als je nieuwsgierig bent, kun je terugzoeken...heb nu ff geen fut om er verder op in te gaan...

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik vind het geweldig, maarja Martijn heeft er nu nog niks aan. Maar op deze manier ga ik er gratis heen en krijg er nog geld bij ook! Ik krijg 50,- per dag dagvergoeding en eten en overnachting zit er al bij dus......

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had de hoop dat dat intussen weer een beetje "opgelost" was...

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh Ilse sorry meid, ik ben vanaf 1270 weer begonnen met lezen en heb het dus waarschijnlijk gemist. ik zoek even terug dan hoef jij het niet weer op te rakelen

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja gister ging hij dus van half lig (tegen mijn benen aan) in een zit houding uitzich zelf, hield dat 2 min vol en viel toen terug op mijn benen, ik had hem dus niet vast aan zijn handen hé :) :) :)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Superleuk hoor! enne...alsje nog begeleiding nodig hebt ;)

11. Niet meer actief

Valt weinig op te lossen als hij zn mond niet open doet he. Ik had gisteravond een afspraak, maar ben bewust thuis gebleven zodat ik dan achteraf niet het verwijt kon krijgen dat hij had willen praten maar ik er niet was. Maarja, ik had net zo goed kunnen gaan dus. Was waarschijnlijk ontspannener geweest dan thuis :(

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan gaat ook steeds zitten, maar ik wil toch even tot de zomer wachten met de buggy, en zeker nu we geen voetenzak hebben...dus hoop het nog even 2 maandjes te kunnen uitzingen met de kinderwagen.

13. Niet meer actief

WOW! :thumup:

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gezien :) denk dat het idd zo lijkt omdat hij ze beentjes heeft opgerold.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja we houden weer van elkaar hahaha. we kunnen het in privé super vinden alleen heb ik vaak het probleem dat mensen mij niet serieus nemen.......door me leeftijd.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pff...het blijft dus heel lastig. Wnat hij gaat er toch niet over praten (als ik jou zo begrijp), maar jij kan het van je af zetten...dus probleem wordt nooit opgelost...heerst er ook nog steeds spanning dus thuis?! Lastig hoor meis, ik zou ook niet weten hoe je zoiets kunt oplossen. Heel veel sterkte in ieder geval en een hele dikke knuffel!!

17. Niet meer actief

Ik denk dat Angelina nog een maandje met de reiswieg van de wagen kan doen, dan wordt het echt te klein en moet ze in het zit-deel van de wagen (vind t zo verwarrend al die namen, dat ik het maar gewoon zitje of zitdeel noem ;) )

Ik denk niet dat ze dan al zelfstandig kan zitten, maar het zitje kan nagenoeg plat dus dan gaat t ook wel goed, denk ik.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maandag zullen we het zien, dan gaan we weer samen naar het cb :). Ik denk wel dat Ryan ietsje langer is...

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vangelis zit in de ligstand, gaat prima. Veel leuker en wij hebben helemaal geen voetenzak gehad :(

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    pfff gaat ff snel hier he hahaha

Deel Deze Pagina