Ilse ik voel met je mee meid, hier nog een man die absoluut noooooit van zijn leven geleerd heeft om ergens over te praten. Jons doet gewoon of er niks aan de hand is, begint vrolij over het weer ofzo
Ik heb nog een paar foto's op Ryan z'n website geplaatst, voor de liefhebbers . En geen voetenzak? Waar ligt Vangelis in dan?
gewoon een dekentje en een skipak en als het wat warmer is gewoon een jasje. hij zweet heel snel, heeft het snel warm
Ik denk dat een dekentje en een skipak wel ongeveer gelijk zal zijn aan een voetenzak. Heeft ie dat pak aan ipv gewone kleertjes, of erover heen?
Das met Willem dan niet zo, hij wíl echt praten, gaat ook naast me zitten en probeert te praten, maar er komt gewoon letterlijk niks uit. Is soms net een stomme film, zn mond gaat open maar er komt geen geluid uit, echt heel triest. Ik neem het hem dan ook niet echt kwalijk, ik bedoel, het is geen kwaaie wil ofzo. Maar ik vind wel dat hij er iets mee moet. Want hij heeft er zelf ook onwijs veel last van, niet alleen ik. We vinden beiden dat er iets moet veranderen, maar ik kan dat niet voor hem doen. Hij weet en vindt zelf dat hij fout zit, dat vindt ie al jaren, dus dat valt alweer mee. In t begin dacht ik namelijk altijd dat ik me aanstelde en dat ik het maar gewoon moest accepteren, onder het mom 'aard van het beestje'. Maar ik weet intussen dat het zo gewoon niet zit en dat er echt iets moet veranderen, maar ik kan dat niet voor 'm doen. Maar ik lijd er wel onder en dat doet zeer
Oh ik kan me dat goed voorstellen. En voor hem is het antuurlijk ook heel moeilijk. En heeft hij hier op zijn werk bijv. geen problemen mee?
Met t werk zelf niet, daar wordt weinig bij gepraat en hij is erg goed in wat ie doet dus hoeft er ook weinig over te praten. Hij wordt vaak 's avonds thuis nog gebeld dat ze problemen hebben en dat ze dan alleen Willem kunnen bedenken om t op te lossen. Dus geloof dat dat wel goed zit. (vind ik overigens best stoer dat bij zo'n groot bedrijf, duizenden mensen, ze specifiek Willem nodig hebben.) Maar ander aspect is het feit dat hij zelfstandig is en dus via opdrachten werkt. Maar hij neemt geen initiatieven, kan niet onderhandelen en is heel terughoudend, niet echt commercieel dus. Zo moest ie bijvoorbeeld al een jaar lang een factuur maken voor een opdracht waar ie mee bezig was/is en dat deed ie gewoon niet, dat vergat ie dan telkens. Ik heb 'm dus een jaar lang achter zn kont aan moeten zitten om t te doen en hij deed t gewoon niet. Hallo, t gaat hier om geld hoor, inkomen, get real! Nadat ik zondag dus heel boos ben geworden is ie t ineens gaan doen en heeft m verstuurd...hij is erg geschrokken geloof ik
Goh, ik zat net nog 's in de berichtenlijst te spieken en zie dat ik nu zelf ook bijna op pagina 1 ben gekomen...ojee, das wel een erg slecht teken he, ik ben echt teveel met t forum bezig, das duidelijk
Qua werk is het natuurlijkwel fijn, maar het is wel lastig als hij nieuwe opdrachten moet gaan aannemen natuurlijk...blijft lastighoor! Ik hoop dat hij hulp kan vinden die hem kan helpen dit op te lossen! Want ik had al begrepen dat hij dat al eerder heeft geprobeerd, maar zonder succes...
Tja, als hij naar de ha gaat om te zeggen dat ie verwezen wil worden, zegt ie dat ie zoveel aan zn hofod heeft en dat nu zn kamer zo'n rotzooi is
Hahaha nu ik t zo zie sta, is t eigenlijk best lachwekkend, maar op dat moment lachte ik niet hoor, ik was er bij en heb me dr even mee bemoeit De ha schrok nog al van me geloof ik, maar gaf me achteraf wel gelijk.
Ik ben een paar keer meegeweest en dan is t net of ík zn therapeut ben, want ik krijg de dingen wel uit m getrokken terwijl de therapeut er maar een beetje bij zit. Het was de bedoeling dat hij in therapie ging en ik af en toe mee ging. Na een paar maanden stelde ze voor om vaker te komen en er dan een soort relatietherapie van te maken. Ook prima, als ik willem daarmee kan helpen doe ik dat. Maar dat ging steeds verder en ze ging steeds meer doorvragen over mij, over mijn geschiedenis, over mijn verleden en ze praatte amper nog met Willem :schock: Toen heb ik gezegd dat ik daar niet op zit te wachten, ik heb mn portie therapie wel gehad en we waren daar voor Willem niet voor mij. Nu snap ik best dat ik veel interessanter ben hoor hihi, maar daar kwamen we niet voor. Dus toen ben ik gestopt en een paar weken later is Willem ook gestopt. Netto resultaat? Nul komma nul dus!
Goh, Ilse, jullie zitten dus nog steeds in een impasse Vind het zo vervelend om te horen, want we kunnen je er zo slecht bij helpen Ebt zo'n probleem/ruzie dan op een gegeven moment gewoon weg, dat het afzwakt en vergeten wordt?
Misschien een andere therapeut? En dan Willem alleen laten gaan? Want zolang jij meegaat, praat jij misschien wel voor hem? Ik bedoel het niet boos hoor!
Ilse meid vervelend dat het niet is opgelost tussen jullie. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat afspraken van jezelf opzeggen echt niet de oplossing is. Zolang hij er niets aan wil doen, door bijv.naar een psych te stappen of met jou te praten houd het op. Je kan dan wel medelijden met hem hebben van ja zo is hij nou eenmaal en hij kan er niets aan doen, maar mijn ervaring is echt dat je hem zo het slachtoffer laat zijn. Gewoon je eigen dingen doen, je afspraken door laten gaan en vooral niet voor hem om die reden afzeggen. Je lost er niets mee op. Denk anders dat je niet verder komt met hem en dat je in je uppie naar Canada gaat of moet. Sorry dat het zo cru over komt maar dat bedoel ik niet, spreek alleen uit eigen ervaring. Debby, lekker zeg van die voeten zak, vond die van jullie wel erg mooi van kleur, de wagen, niet de voetenzak, hahaha Hier Estrella nog in de reiswieg, maar niet voor lang meer denk ik. Wil het echt zo lang mogelijk uitstellen. maar ze is al 66 cm dus ja ben bang dat het niet lang meer duurt.
En de baan..., Ilse, toch maar niet gedaan? Wat gaf de doorslag? En waren ze teleurgesteld, of hadden ze nog een goeie runnerup? En ben jij opgelucht met je beslissing? Voel me nu wel nutteloos, met mijn e-nor-me peptalk van voor het weekend