November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ben vanmorgen gebeld heb 12 maart een sollicitatie voor een hele leuke functie! ben benieuwd!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    iedereen gaat weg?

:cry: :cry: :cry:

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jeetje meid.. dat is idd niet het nieuws waarop je zit te wachten.. eind april pas.. pff.. balen die onzekerheid

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier heb je ook smaakjes van of niet?

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    die pyama papjes zijn toch vanaf 6 maanden?

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haa gwen, je houd de site van mika niet echt bij hé?

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow dat is minder.. hij had het toch eerst wel naar zijn zin op school? weet je wel zeker dat het aan de school ligt? of aan de kindjes? Of vindt hij school op zich niets?
    heb je die school al gebeld?

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Beterschap meis! Probeer even lekker wat bij te tanken! hoe gaat het met Jens verder?

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Kijk dat zijn de betere berichten Debby! Moest Mika ook vanmorgen wakker maken voor de verandering.. nou ja wakker.. hij was al wel wakker.. maar schreeuwde eens niet haha

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wat trekt je zo aan in België eigenlijk? ik zou er niet aan moeten denken.. :rolleyes:

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ilse o meid sorry dat ik je aan het huilen hebt gemaakt, maar ben blij dat ik je toch hebt kunnen steunen.

Gwen, leren vind hij wel leuk, maar hij heeft gewoon behoefte aan wat begeleiding en opvang als hij op school komt en dat is er helemaal niet. Waardoor het naar school gaan al een tijdje een drama is.

We gaan nu een gesprek hebben op de school die eigenlijk onze eerste keus was, we nemen hem mee en kijken hoe hij het vind. Wil hem eerst een paar keer proef laten draaien. Het is een andere vorm van onderwijs. Ik zie en merk gewoon aan hem dat hij er moeite mee heeft. Tuurlijk is het naar school gaan wennen, maar als je goed word opgevangen dat scheelt denk ik al een heleboel.

Melina, die papjes zijn inderdaad vanaf 6 mnd, mijn jongens krijgen ze nog wel eens voor het slapen gaan. Ze blijven het lekker vinden.

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow.. jij hebt altijd van die leuke dingen! ben benieuwd wat de resultaten van de onderzoeken straks zijn!
    en vond ze K3 een beetje leuk?

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ilse DIKKE KNUFF VOOR JOU, als je een keer wilt praten en ik ben niet online, mag het ook via mail hoor of ff bellen.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier is het ook heerlijk weer! ben wel blij, want vandaag komt de fotograaf foto's maken van ons huis voor de verkoop. Staat tpch altijd mooier als het weer een beetje meewerkt :)

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    afgezegd? heb ik wat gemist? je was toch zo blij met je nieuwe baan? :confused:

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    dikke digi-knuf voor jou!

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    leuke foto's Debby! Ryan begint nu ook echt een "knuffel-koppie" te krijgen! :D

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb trouwens af en toe het idee dat Vangelis die groentehapjes en fruit helemaal niet lekker vind.

wat zou dat kunnen zijn?

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hoezo? Ik doe mijn best.. laatste foto is van anderhalve week geleden..

de blog loop alleen wel beetje achter.. maar goed, ga er niet elke dag wat opzetten... hij kan onderhand al weer zo veel meer dat ik niet eens weet wat ik er op zou moeten zetten haha..

zal eerdaags wel weer een verhaaltje erop zetten

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, beetje ondersteuning is het minste wat een school kan doen! succes ermee

Deel Deze Pagina