Geluk geluk geluk... De buren hadden nog een zak grit liggen, terwijl hun kat ca. 2 maanden geleden is overleden. Dus ik had niet verwacht dat ze nog zouden hebben! Pfew...
heb trouwens zelfs 1 van de 2 kattenbakken ook meteen in de vuilcontainer gemikt, want die was duidelijk al maanden niet meer gepoetst. Waarschijnlijk alleen het grit eruit en dan weer grit erin en niet schoonmaken. Hij was echt te vies om aan te pakken. Morgen maar even een nieuwe kopen. Wat een lapswans van een vent is het dan toch weer
Wanneer ga je? Ik zou sowieso een meer-standen buggy kopen, dan hoeft ze niet perse te zitten, maar kan ze ook liggen en kan ze er dus eerder in.
Oeh Muriel, ik voel je frustraties met je mee Ik heb hier overigens ook nog een zak kattenbakspul staan én nog 2 bakken. Had je met de meeting zo mee kunnen nemen joh. Dus mocht je (of iemand anders) nog 's in de buurt zijn....
poehhhhhhhhhhhh wat een hoop blz zeg! Ik heb geprobeerd om alles te lezen, en nu nog even nadenken of alles is blijven hangen. Eerst Ilse onwijs bedankt voor de Smurfen zegels, super lief! Ook een hele dikke knuffel, lijkt me allemaal erg zwaar meis. Ik kan je helaas geen goede tips geven, kan alleen een luisterd oor zijn. Goed dat je een besluit hebt genomen over de baan, als je er niet voor 100% achter staat moet je het inderdaad niet doen, dat is het best voor je zelf! Roelie, getver meis, beterschap! Ohww ik hoor nu al echo in me hoofd Muriel: mannen en kattenbakken ja die gaan niet samen helaas. Herken je frustraties Ohwwwww sorry meiden ik weet het niet meer
Hier een drukke dag gehad, begon van morgen al. gaf Quinn de fles en het ging al niet van harte, dus stopte er even mee, en toen kwam echt alles er weer uit , kon gelukkig alles nog net opvangen. Kind helemaal overstuur, zo zielig. Op het kdv heeft hij dan pas om 10 uur gegeten en dat na 3 uur vanacht, als ik de fles van vanmorgen niet mee reken, want daar bleef niks van binnen. Hij heeft verder heerlijk geslapen en een enorme poepbroek gehad en toen werd hij een heel stuk vrolijker. De leidsters vinden het heerlijk als hij zodra hij wakker word zo enorm moet lachen en dat gaat de hele dag door. Hie trouwens wisselend weer, zo scheen de zon en zo hagel, heb net nog een bui op me kop gehad. Piet neemt lekker mac voor me mee he wat naar. Nou ga hier nog even snel wat doen, Quinn ligt nu weer even te slapen en zal zo wel komen voor zijn fles en straks gata hij heerlijk in bad tot straks meiden
Mmmmm.... Mac is lekker, Dees! maar ik ga nu voor een heerlijke verse pizza van de AH met rucola, jummie....
De mac heeft gesmaakt ga nu maar even Quinn uit bed trommelen voor zijn flesje anders is de andere straks zo laat. Straks ook lekker badderen! Argg heb zo'n leuke boven buurman he, die laat de muziek van spelletjes over zijn boxen heen gaan, met lekker veel bas! Hij is 35 jaar, maar is echt nog een puber in dit gedrag