ik gebruik alleen maar bronwater voor de voedingen, maak het ook per keer klaar. met gewoon water gekookt kreeg hij buik krampjes, sinds de spa blauw niet meer!
Wat een schat van een man heb ik toch he Hij heeft een heel verwen pakket gekocht voor mij, parfum body lotion en badgel. Heel mooi verpakt, oef wist even niet waar ik het zoeken moest Hij zei erbij van Quinn en mij omdat je zo lief en geduldig bent, Zwijmel
ik heb ook een skipak is wel leuk en dan met die grappig handschoentjes en slofjes erbij. alleen heb ik veels te groot gekregen is maat 74 dus heeft ze volgens mij niks meer aan.
Even snel..we zijn weer terug van de ha en hebben nu andere medicijnen gekregen, Lozec. Ze heeft gebeld met de ka en die zou dit ook voorschrijven. En als dit niet werkt, dan moet hij waarschijnlijk voor een week worden opgenomen. En a.s. maandag belt mijn eigen ha om te overleggen over hoe of wat. Dus hopelijk gaat dit werken. De ha denkt overigens dat de slokdarm wellicht een beetje ontstoken is door al het zuur natuurlijk. En over de billetjes: daar zit waarschijnlijk een schimmel bij, dus daar hebben we zalf voor gekregen. En over de vele poepluiers: dat komt waarschijlijk door de Mortilum. Dat is een bijwerking (dus mocht één van de andere baby's dit ook hebben, niet schrikken!). En we moeten gewoon de Omneo blijven gebruiken, want anders weten we straks nog niet of de medicijnen niet werken zeg maar....
Fayenne heeft geen last van dat het water gekookt is. Morgen maar bronwater gebruiken is de beste oplossing
Debby heel veel sterkte met Ryan hoop echt dat het binnenkort voor jullie ook is afgelopen en dat je echt zonder zorgen kunt genieten.
Eva is alweer de hele dag wakker. Nouja, op wat hazenslaapjes van nog geen half uur na. Kind ligt nu het hele huis bij elkaar te brullen. Wil dr niet aan de borst leggen want ze heeft zowat van 3 tot 5 aan de borst gelegen. En volgens mij ligt ze gewoon te sabbelen. Vandaag is mijn klas langsgeweest dus het kan ook zijn dat ze gewoon helemaal van de wap is en het allemaal even moet verwerken.
Heeft iemand al iets van Jen gehoord? Sorry...lees net dat je alweer online bent geweest! Wat een gedoe zeg....
Ik heb bijnamen verzonnen voor Rob en mij. Rob = Diaperdaddy of pamperpapa Ik = Milkmommy of melkmama
Jemig Debby, tis wel een gedoe ook met die medicijnen he? Ik hoop dat dit wel aan gaat slaan! Maria, misschien een sprongetje, dan wil ze gewoon bij je zijn, je was toch een week overtijd? Dan klopt het precies met de 5 weken totaal.
Owja, die 'vriendin' met die broek van 300 euro en die de kleren van eva 'afschuwelijk' vond. Is gisteren zelf moeder geworden. Van een jongen 'Mika'. Ze is nu trouwens heel aardig tegen mij, misschien had ze wel gewoon last van dr hormonen toen. We gaan zelfs oud en nieuw bij haar vieren want haar man en zijn broer worden die dag 30. Vanavond meer specs als het goed is. Ik ben benieuwd of haar waterbevalling nog is gelukt. Moest wel lachen met dr, ze wilde in het water bevallen en de slaapkamer romantisch maken met kaarsjes enzo... Ik had zoiets van, tijdens de bevalling denk je echt niet aan romantisch hoor..
Ik maak voeding per keer klaar maar doe 's ochtends wel de poeder in doseerbakjes, dan hoef ik het alleen maar in de fles te schudden. Debby: sterkte, hoop dat deze meds eindelijk helpen.
Sammie: leuk zo'n Back in Shape Cursus. Gaan alle kindjes iedere les mee? En doen jullie ook nog iets met de kleintjes? Helaas lacht Ryan ook nog niet, maar hij heeft op het moment ook weinig te lachen . Peetje: maar hoe kwam het cb dan bij die koemelkallergie? Ik zou in ieder geval niet zomaar overstappen op andere voeding. Kan je hem niet even laten nakijken door de ha? En hij drinkt nu al 800 cc???!! Ryan krijgt nu pas sinds 1 of 2 dagen 5x 135 cc en daarvoor steeds 6x 100 cc en hij weegt 3915 gram Jen: maar waarom heeft de ha jullie dan doorgestuurd? Wat waren de klachten van Esmay? Wel balen zeg dat manlief niet even meeging naar het ziekenhuis...beetje kinderachtig vanwege een verkoudheid thuisblijven. Melina: wow...echt een verschil zeg! Vangelis ziet er supergoed uit! Dafje: bij jou loopt het dus ook allemaal nog niet lekker! Het houdt ook niet op he?! Ik hoop dat de kft iets voor jullie kan betekenen! Was het even vergeten, maar heeft Fenna nou ook reflux? Of niet? En Fenna ziet er ook schattig uit in haar pakje! Dees: fijn dat Quinn rustig is. Hopelijk blijft het zo goed gaan met hem! Ik heb nog steeds een klein beetje hoop dat de osteopaat iets voor Ryan kan doen....en wat een heerlijke foto! Hahaha, nu al zelf weten welke speen hij wil hebben! Dat wordt nog wat als hij groot wordt . Ook hier vergeet ik echt alles! Volgens mij zijn mijn hersenen gewoon eruit gepoept met de bevalling....En wat lief dat je een verwenpakket hebt gekregen! Esther: fijn om te horen dat het met de verkoudheid van Vincent weer iets beter gaat. En heerlijk...ben jaloers...lekker het huishouden en boodschapjes gedaan vandaag! Door alle aandacht die Ryan "eist" kom ik echt nergens aan toe. Maar gelukkig heeft Arnoud nu 2 weken vakantie, dus kan ik eindelijk ook iets doen (kan echt niet wachten, hoe raar het ook klinkt). Misschien komt dat ook (Dat ik niet kan wachten), omdat ik ook al 2 weken voor de bevalling plat heb gelegen. En ik heb vanaf Ryan zijn geboorte al niet echt het gevoel dat ik mijn ritme weer heb gevonden en het huishouden lekker kan doen.... Maria: kan me ook niet voorstellen dat ik nog aan kaarsjes en romantiek zou denken tijdens de bevalling.
Doseerbakjes? Ik heb wel van die bakjes om voeding mee te nemen, die je op elkaar kunt stapelen zeg maar....