Kan me voorstellen dat het fijn is dat je de wagen tot de gate mee mag nemen, maar helaas moet hij dan normaal gesproken alsnog het ruim in (als 'bijzondere bagage') en dan kun je hem van de band afhalen in het ergste geval. En dat is het gedeelte waar ik 'bang' voor ben: bij het in- en uitladen kan ie beschadigd raken, ze gooien er soms veel te gemakkelijk mee!
oh wow gaat de goeie kant op. Lukte het hem een btje? Misschien kun je hem nu wat motiveren zodat hij zich nog meer opsteld?
Wauw Ilse, dus er toch iets in gang gezet, wat fijn om te horen! Kom maar rustig bij vandaag, je zult wel even bij willen slapen xx
Hier ook geen video maar wel een dvdrecorder Ilse vreemd he dat dat dus per vliegmaatschappij verschilt. Ik zat hem al behoorlijk te knijpen want wij vliegen met een lowcost maatschappij en die laten dus geen rolstoelen en minder validen toe Tenminste dat stond op hun site bij meest gestelde vragen. Best wel stom vind ik. Je hebt er toch ook niet voor gekozen om in een rolstoel door het leven te gaan.
Ilse: Fijn dat jullie vannacht met elkaar hebben gesproken. Lekker uitrusten vandaag. Voor zover het kan natuurlijk.
gisteren is hier de fotograaf geweest voor de foto's voor de makelaar.. *slik* vind het toch wel spannend allemaal hoor! het kan nog wel eens heel snel gaan.. er is een tekort aan starterswoningen, ons hokkie is een échte starterswoning.. én spotgoedkoop.. whaaaaa wordt toch wel beetje zenuwappig..
toch vind ik de foto's wel mooi geworden.. voor de nieuwsgierigen onder ons.. foto's staan in mijn album.. hoe komt alles beetje over? wel netjes, toch? sorry hoor, ben niet zo heel snel onzeker.. maar nu wel
Raar is dat he Gwen, dat je huis dan ineens online komt te staan en dat het allemaal echt gaat gebeuren... Spannend hoor. Vragen jullie wel goed de hoofdprijs? Zakken kan altijd nog
ja, de buurman had 2 maanden geleden hoog ingezet.. en die had hem binnen een week verkocht.. dus wij gaan nog hoger zitten haha..
Mooi huis zeg, Gwen! Mooi ingericht ook, is mijn smaak wel. Hoe groot is het? En moet t kosten ? Lijkt het nou maar zo, of zijn de kamers niet 'loodrecht', maar hebben ze schuine wanden ipv hoeken van 90 graden? En ik bedoel dan horizontaal en niet verticaal hoor, haha.
nee klopt, daardoor is het ook een starterswoning.. we zitten zeg maar schuin tussen twee rechte blokken in. Patrick heeft hem destijds voor hem alleen gekocht.. maar ja, zie wat er is gebeurd haha.. Grootte weet ik niet precies.. Vraagprijs is 114.500 (Ja, ze bestaan nog voor die prijs haha) Huizen zijn hier in Almelo spotgoedkoop. Ben benieuwd wanneer ie op de site van de makelaar komt..
Leuk huis hoor Gwen. Hoeveel gaan jullie ervoor vragen? Volgens mij is het zo verkocht. Hoeveel slaapkamers zijn er en hebben jullie ook een zolder?
Boven hebben we dus 2 slaapkamers. Maar Mika's kamertje is dus alleen bereikbaar via onze kamer. Het was altijd maar 1 slaapkamer, en om praktische redenen hebben we het kamertje zo gemaakt, aangezien alleen schuin loopt en er anders niets over blijft.. in zoverre.. geen praktische ruimte.. We hebben ook een zolder waar makkelijk nog een 4e slaapkamer gerealiseerd kan worden, alleen is bereikbaar via vlizo.. en dat zagen wij niet zitten om daar een kamer te maken aangezien we toch al weg wilden.. zonde om daar weer zoveel geld in te investeren.
enige nadeel is dat je praktisch geen achtertuin hebt.. tenzij je niet van tuinieren houdt, dan is het ideaal haha.. maar.. het alarm gaat hier weer af.. effe badderen, voeding.. en kijken offie wéér een poepluier heeft.. arm kereltje.. poept wat af de laatste dagen.. zit gewoon te wachten of zijn tandje doorkomt.. zó zielig.. huilen, poepen, kwijlen, huilen, poepen, kwijlen... en oeps.. moet zelf ook weer rennen geloof ik..
wel leuk Gwen en echt heel goedkoop! Wel apart zo'n schuinhuis haha nou maar hopen dat jullie het goed verkopen!