Ziet er goed uit Gwen, erg mooi ingericht ook. Vind ook je keuken errug mooi! Succes met de verkoop, hebben jullie al wat nieuws op het oog? Richting Deventer wou je toch, als ik me niet vergis?
zo.. was net op tijd moet vanavond nog werken (beurs) hopelijk houden mijn darmen zich dan beetje rustig.. ja, de huizen zijn enorm goedkoop hier.. huizen naast ons.. die dus niet schuin lopen, met 3 kamers, achtertuin, vaste trap naar zolder.. daar vragen ze zo rond de 135.000 voor.. maar goed, daar kopen we ze in Deventer ook niet voor hoor.. en ja, we willen idd naar Deventer. Maar we hebben toch gekozen voor eerst verkopen, voordat we met dubbele lasten zitten.. dus nu gluren we al beetje in de rondte daar en denk dat we zo nu en dan eens wat gaan bekijken..
ja, mijn broer heeft in Arnhem een appartement waar je bij zijze van net je kont kan keren voor bijna hetzelfde geld gekocht 6 jaar geleden..
dames.. wat gebeurd hier? al bijna 2 uur stil hier.. we zakken helemaal naar beneden.. zo en hup.. naar boven.. Pff Mika is echt ontroostbaar vandaag.. weet echt niet meer wat ik nog goed kan doen..
Soms heb je dat wel eens dat ze echt ontroostbaar zijn. Ik vraag me dan ook altijd af wat doe ik verkeerd?
Goedemiddag! Melina, Nutrix is rijstebloem is pap Dus is allemaal hetzelfde.. en die potjes zijn niet allemaal even lang geweest dus.. 2 dagen is ook wel kort om aan een smaaktje te wennen. En al meteen liga... persoonlijk (maar dat is dus helemaal mijn mening en dat hoef jij dus niet te vinden) zou ik daar nog even mee wachten, maaar doe vooral wat je zelf goed lijkt. Melanie, ik vat het ook niet verkeerd op hoor, en inderdaad ik doe waarschijnlijk iets verkeerd, maar ik ben heel gevoelig in mijn nek, schouders en hoofd. Ik hoef maar iets te doen en het zit alweer vast en daarom houd ik ook mijn nek niet vast, maar houd ik mijn handen naast mijn oren.. (niet vast dus, want dan zou ik mijn oren eraf trekken.. maar ik zit gewoon krakkemikkig in elkaar dus daar ligt het waarschijnlijk wel erg aan. Oh meisje.. tot zo!
ZOoooo leuk... Wim en ik hebben enige tijd geleden de 'WIJ Jonge Ouders' besteld met een persoonlijke voorpagina. Dat kan op hun site, erg grappig om te maken. En die hebben we laten bezorgen bij de opa's en oma's. Dit was een foto van Hester op haar Doomoo-seat met een paar teksten eromheen in de trant van 'Hester mooiste baby van Amsterdam' etc. etc. Vandaag zijn ze bezorgd, dus mn moeder was eerst helemaal verbaasd van 'heeee ... die baby ken ik!' en toen had ze door dat het speciaal voor hun was gemaakt, haha. Ben benieuwd, heb m zelf nog niet gezien Maar cadeautje was dus wel een succes
@Dafje, ik wil gewoon kijken hoe hij daar op reageert, omdat de groente en fruit nu vies is even kijken hoe het fruit is als ik het meng met een ligakoekje.
alle groente potjes zijn wel even lang geweest hoor, alleen fruit niet. wil me eerst concentreren op groente.
Ja, ik wil m ook wel zien Hebben m helaas niet voor onszelf besteld, dus moet nog ff geduld hebben helaas.
Heb ff een Printscreentje gemaakt van onze bestelling >> zie album, moet je even op de laatste afbeelding klikken. Leuk he?
hahahahahaha! Da's waar! Ojee.... ik had eigenlijk toestemming moeten vragen of aan locatievermelding moeten doen
Wat een superleuk idee Muriel. Ik kan me voorstellen dat jouw (schoon)ouders bijzonder verrast waren!