Hallo meiden Ik kan jullie niet bij houden hoor als ik overdag werk. Sorry daarvoor. Ik zit nu helemaal uitgeblust op de bank, hakt er een beetje in al een paar dagen zo vroeg wakker
Zo ik heb hier een gigantische mopperkont. Hij wil alleen maar zitten en staan "zucht". Hij zit nu in zijn wipstoel bijna helemaal rechtop en nog is hij verschrikkelijk boos. Nou, dan maar lekker boos zijn hoor. Ik kan hem moeilijk de hele dag vasthouden omdat hij zonodig wilt staan. Dees: Ik heb dat ook hoor als ik heb gewerkt. Ik ben dan gesloopt. Meestal kom ik dinsdags zelfs helemaal niet op het forum omdat s'avonds ook Ibrahim thuis is en ik dan lekker van mijn 2 mannetjes kan genieten.
Zo gaat nogal. Ik heb hem net in zijn bed gelegd want hij bleef maar krijssen, zelfs bij mij. Nou daar is mama niet van onder de indruk dus dan gaat hij maar lekker in zijn bed verder.
Nou ik ga maar eens lekker een sigaret roken. Hij slaapt nu toch dus wat later een fles kan ook geen kwaad.
Wij kijken hier nooit live naar de tv...We hebben z'n mediabox van UPC en dat werkt echt super. Zit inderdaad minder vaak doelloos voor de doos en mis gelukkig alle reclames He, Ilse, lees ik nu dat Willem toch ineens los is gekomen en jullie hebben kunnen praten! Wow! Gaar maar wel voldaan denk ik zo? De ervaringen die wij met wandelwagens en vliegen (KLM) hebben, zijn gewoon goed. Je geeft de wagen bij de gate af en als je geland bent, krijg 'em ook gelijk bij de gate weer terug. Niks van de band af hoeven halen. Muriel, zou dus gewoon even bellen met de betreffende maatschappij om te horen wat er daar precies gebeurt, want er zijn nogal veel verschillen in beleid lees ik zo. Spannend Gwen! Foto's zien er prima uit.