November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    valt toch wel mee Stasia hihihi

Quinn had zich ook al moeten melden voor zijn fles, maar we laten hem even lekker, in de hoop dat hij vanacht lekker door tukt, al hou ik er geen rekening mee, kan het allemaal mee vallen :D

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
  3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ... Hester was zo moe en daardoor overstuur op de UvA dat Wim's afspraak daar niet door kon gaan.
    Nog geen DVDtje van een dansende Wim dus :(

maar misschien morgen....

nog even geduld dus dames, hihi.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik hou het weer voor gezien voor vandaag want ben te gaar om nog een poot, laat staan een vinger, te verzetten...

Sweet dreams lieve meiden!

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Er is alleen nog 1 kleine uitdaging voor vanavond, zie ik...

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Want ik nader de 4500 berichten nu wel heel dicht....

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    \:D/ 4.500! \:D/

(maar nu ga ik me gauw schamen, want de volgende in de rij die ik 'moet' gaan inhalen is Muuske :oops: )

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Zo...mijn eerste werkdag van de week zit er weer op. Morgen weer werken en Ryan voor het eerst de hele dag naar het kdv. Ben erg benieuwd! Maar het zal vast wel goed komen, vorige keren vond hij het allemaal ook erg interessant die kindjes :).

Sandra: Arnoud werkt als controller bij de Deutsche Bank. Wel vreemd trouwens dat ze Arend pas kunnen behandelen als hij 6 jaar is...Ik hoop dat het zoontje van je vriendin snel weer gezond naar huis mag! Is altijd zo zielig zo'n kleintje in het ziekenhuis...

Maria: hier ben ik het helemaal zat, dus ik ga ook Sonja Bakker'en. En doorzetten dit keer :D.

Esther: ik lees ook veel minder hoor...nu voornamelijk op bed, dus vaak lekker op tijd erin en dan heerlijk lezen. Scheelt dat Arnoud altijd de laatste fles om 22.30 uur geeft, dus ik heb alle tijd :). Maar ja...het forum is ook altijd wel erg gezellig :D.

Peetje: hoe gaat het met je? Heeft de buikgriep doorgezet...hoop het toch echt niet voor je! En hoe was de vergadering? Wordt het inderdaad de Da Vinci Code?

Dees: en ben je de dag nog wakker doorgekomen? Pff...weer half 5 zeg...daar word je echt niet vrolijk van.

Daphne: ik werd al moe van alles wat jij opschreef wat je allemaal had gedaan die avond, laat staan dat ik het zelf allemaal moest doen :). Af en toe wel even rust nemen voor jezelf he?!

Tari: oh meis, jij ook al een onderbroken nacht. Maar ja...het tijdstip was nog net binnen de perken ;).

Roelie: heeeel veel beterschap! Hoe gaat het met je hand? Al minder pijnlijk? En arme Niels..wat kunnen kinderen dan hard zijn he?! Inderdaad maar even lekker thuisblijven bij mama.

Maria: een heerlijke periode dus voor jullie met de het-is-tijd-om-geld-over-de-balk-te-smijten-dag :D. Altijd leuk! Wij hebben onze keuken in Duitsland gekocht, veel voordeliger en een prima service! Hmm...nu ik iets verder lees, word het misschien tijd voor een nieuwe laptop/toetsenbord met letters die WEL werken :) :)

Muriel: en hoe is het met Wim gegaan vandaag? Moest hij ook dansen op K3 :)? Wat een leuk idee zeg van die "Wij jonge ouders". Krijgen wij de voorkant ook nog te zien :D? Oh wat leuk zeg! Echt een superleuk idee !!! He jammer dat we Wim nog niet kunnen zien dansen, nou ja...morgen weer een dag :).

Serafijntje en Rachel: Hoe was de minimeeting gisteren? Trouwens...Rachel heb ik al een tijdje niet gezien?

Linda: hoe gaat het met jouw Sonja Bakker'en? Wel fijn om te lezen dat dat je weer dingen aan het oppakken bent. Oh lees net dat je op de sportschool niet was afgevallen, maar thuis wel! Het is ook belangrijk dat je zelf merkt dat het goed gaat, ik vind het in ieder geval super datje het volhoudt en ga zeker een voorbeeld aan je nemen!

Indigo: hoe was het in het ziekenhuis? Kreeg je direct de uitslag?

Mellina: je kunt toch ook 's avonds rijstebloem door de melk doen? Of doe je dat al?

Blondie: ik hoop voor je dat de volgende echo weer iets uitgebreider is, want zo is het natuurlijk ook niets aan. Wel leuk dat Remco meegaat! Kan me voorstellen dat je het graag samen wilt delen :D. Krijgen jullie straks de sleutel of is het huisje dan al klaar?

Ilse: dat is goed nieuws dat jullie lekker gepraat hebben! Heel goed om te lezen!!!

Stasia: vreemd hoor dat ze geen mensen in een rolstoel meenemen...maar ja...of je er iets tegen kunt doen...

Gwen: hebben jullie al een ander huis gevonden of willen jullie je eigen huis eerst verkopen? Wel spannend hoor! Ik heb de foto's even bekeken en volgens mij zijn jullie het zo kwijt hoor! Mooie foto's!

Ik heb iedereen al uitgenodigd hoor, 22 maart vanaf 16.00 uur. Arnoud en ik vieren onze verjaardagen altijd samen. Dus wie wil komen, GEZELLIG! Laat het alleen wel even weten ivm taart, want aangezien de novembermama's wel van taart houden (en nu eindelijk maar eens een taart die je echt kunt eten) :) .

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker ben jij...nodig ik je net uit voor mijn verjaardag, ga je weg ;)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja EN zelfgemaakte taart he de 22e maart :D

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En nu ben ik alleen? reageer ik heeeel uitgebreid op iedereen, en dan is iedereen weg :( :cry:

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoef nog maar 8 berichtjes en dan heb ik 3000 :D

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waar is iedereen?

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Pffff, ik geloof dat ik de baby van de maand wedstrijd voortaan maar ga negeren. Eigenlijk is het een grote nep-toestand, vriendjespolitiek. :( Het gaat er toch om dat je de leukste foto kiest? Maar het komt er vaak toch op neer dat iemand een oproepje plaatst om op haar te stemmen (hoewel dat eigenlijk 'verboden' is) en als je dan toevallig bij een grote mama-groep hoort, krijg je dus ook meer stemmen. Pure vriendjespolitiek en niet een keuze om de foto zelf. Ik keek net naar de foto's en was bij een baby nieuwsgierig hoe oud hij/zij was. Ik klikte dus op de naam van de moeder om haar banner te bekijken en toen zag ik in haar berichtjes een oproep staan om op de foto te stemmen. Uit pure nieuwsgierigheid ben ik verder gaan zoeken en vervolgens las ik ook reacties op haar berichtje: "ja, ik heb OOK op jouw foto gestemd, hoor! :) " Ik snap niet dat de moderators hier niet tegen optreden. Zo is het toch geen eerlijke wedstrijd!? :evil: Ik ben blij dat ik deze maand niet heb meegedaan.

(Zo, dat is eruit.)

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan is een beetje verkouden...en als hij kucht, dan kijkt hij heel zielig, hahaha.

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben er (half) Debby, maar ik wil eerst even bijlezen wat jullie vandaag hebben geschreven en ik moet ook nog wat e-mailtjes schrijven en mijn moeder bellen... :rolleyes:

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    He dat is niet leuk Serafijntje. En ik had deze maand nog wel een speciale foto van Ryan geplaatst...maar dat hoeft dus ook niet meer! :evil: :evil:

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Druk druk druk Serafijntje ;). Ik hoor net dat ik maar even een mailtje moet uitsturen wie er allemaal mee willen eten met onze verjaardagen (22 maart), dus mochten er hier meiden zijn die willen komen EN mee willen eten, graag even een berichtje :)

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Nou schiet mij maar af, pffffff rampzalige dag.

4.00 vannacht gaat er een huilen, om 4.30 besluit ik hem maar een speentje te geven. Vervolgens komt Leo (poeziepoes) me als kado 2 theedoeken brengen, gaat over me heen lopen en likt steeds aan mijn voorhoofd of haren. Na eindelijk poeziepoes weggejaagd te hebben, gaat Martijn om 5.30 weer huilen. en nu werkt het speentje niet, dus maar een fles. Om 6.30 is meneertje toch wel weer moe dus Martijn bedje in en mama ook. 9.00 is hij weer wakker.

Vervolgens op de gehele dag 2x een half uurtje geslapen. steeds willen eten na 3 uurtjes, willen zitten en staan, rondgedragen willen worden. Maar vooral NIET: stilzitten, liggen, slapen, in de maxi. Pfff continu met hem bezig moeten zijn, zelfs mijn ouders waren gesloopt. Nu ligt ie knock out in zijn bedje. alleen kom ik nu op een voeding teveel, of ik moet dit al zijn laatste voeding maken.

1 lichtpuntje: tussen 23.00 en 24.00 komt Jons thuis!

vraag: hoe weet ik wanneer Martijn aan pap toe is?

Melina: pas op met banaan dat stopt heel erg

Gwen: leuk huis! en wat een prijs?! Ons tijtjes huis moet tpch wel 275.000 opleveren

Stasia
    : vlogens mij kunnen we elkaar een hand geven, martijn heeft dezelfde bui

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ga een flesje maken en geven, en er 1 wakker maken

Deel Deze Pagina