Oh wat erg zeg Peetje, dat is wel heel irritant! Hopelijk gaat het snel voorbij, want hier word je ook gek van...
Nou...de reacties voor de verjaardag stromen binnen hoor . Iedereen wil zooo graag komen en lekker mee-eten
Ja idd Peetje wij kunnen elkaar de hand schudden. Afgelopen maandag was ik op het cb en vroeg toen aan de vp hoe ik het beste tegen die tijd kon beginnen met bijvoeding. Ze adviseerde om te proberen tot 6 maanden te wachten omdat dat toch beter voor ze is. Ze zei wel dat ik met pap mocht beginnen. Het beste is uit een bordje met een lepel zodat ze daar al aan kunnen wennen maar met een fles was ook gewoon goed. Ik ga het uit een bordje proberen als ik terug kom uit Turkije. Nutrix is ook vanaf 4 maanden. En Martijn is nog geen 4 maanden dus ik zou even wachten en het de volgende keer vragen op het cb.
Hey meiden! Ben helemaal afgeblust en niet in staat om te reageren....Ik lees wel braaf alles mee en leef ook met iedereen mee! Vandaag nog weinig kunnen doen, zoals verwacht waren de autorisaties nog niet rond....dus veel computeren en bellen met de helpdesk was mijn "ding" vandaag... Het is echt vreselijk wennen om zo vroeg uit bed te moeten en zulke lange dagen te maken.... Ook Esmay heeft moeite met wennen op het KDV voor wat betreft de drukte om haar heen....Ze heeft nog steeds een heel opgewekt en vrolijk humeur, maar drinkt een stuk slechter... Gelukkig gaat het thuis wel gewoon goed met de flesjes! Ik spring er gewoon zo af en toe even in de komende tijd.... Moet de komende tijd echt even wennen aan het werkende leven...
Geeft niet hoor! Ik woon nu eenmaal in de the middle of nowhere . Kijk niet voor niets op de schaapjes uit
Ben meteen weer pleite..... Nog even een half uurtje mama tijd op de bank en dan flesje geven en naar bed.... Truste allemaal!
Ik ga ook richting bed, verder in mijn spannende boek (alhoewel ik gisteren in slaap ben gevallen, hahaha).
Ik ben blij dat ik neit aan de voorkant slaap (daar slaapt Ryan), want ik word al gek als ik 's nachts naar de wc moet en die schapen hoor
Dus Ryan kan schaapjes tellen om in slaap te komen?! (Leren Tellen is dan eerste prioriteit om hem te gaan leren )