Lekker dat jouw eerste werkdag van deze week er al weer op zit, Debby. En morgen dus nog een dagje. Spannend hoor, dat Ryan voor het eerst een hele dag naar het kdv gaat. Hij zal zich er vast wel prima vermaken. De ienieminiemeet gisteren met Rachel (en Fayenne) was erg geslaagd. Ik vond het een gezellige middag en omdat we maar met z'n tweeën waren, hebben we ook lekker met elkaar kunnen kletsen. De meeting bij Ilse vond ik ook heel gezellig, maar omdat het daar zo druk was, heb ik het idee dat ik met niemand echt uitgebreid heb gepraat. De meisjes waren erg lief, ze sliepen om beurten en in de 5 minuten dat ze samen wakker waren, hebben we snel een paar foto's gemaakt. Rachel heeft het momenteel vrij druk, onder andere met het zoeken naar werk. daarom is ze wat minder actief op het forum. Dank je wel voor de uitnodiging voor jullie verjaardagsfeest, maar ik vrees dat het voor mij iets te ver weg is. Toch jammer, wat ik ben reuze nieuwsgierig naar je en ik hoop je binnenkort toch eens 'in het echt' te ontmoeten.
Ik kan helaas niet de 22e, dan zijn wij volop bezig in ons nieuwe huis. (de 14e krijgen we de sleutel en eind maart huizen we over) Saillaint detail: 22 maart was mijn trouwdag ... met mijn ex man
*inbraak* Kreeg vanavond een smsje van rachel dat hun pc gehackt is. Ze weet nog niet wanneer die het weer doet! *uitbraak*
Oh, dat is l*llig. Wij zijn daar gelukkig goed tegen beveiligd. Mijn man heeft er zelfs een sport van gemaakt. Af en toe laat hij me een lijstje zien van inbraakpogingen die zijn gedaan en die controleert hij dan (waar ze vandaan komen enzo). Niet dat ik dat interessant vind, overigens. Op computergebied lopen onze interesses nogal uiteen, haha.
Goedemorgen, Ik ben weer helemaal klaar om aan het werk te gaan , maar nog even snel de afspraken van vandaag. Dafje: succes met Fennan bij het CB! Dit keer geen prikjes neem ik aan? En succes bij de fysio, gaat het al beter met haar voorkeurshouding? Muriel: ik ben benieuwd of Wim vandaag daadwerkelijk mag gaan dansen op K3 . Rachel: gadver...zie dat je dit bericht helemaal niet kunt lezen. Balen zeg! Nou ja...evengoed succes met de prikjes van Fayenne! Voor de anderen: werkse vandaag of veel plezier en geniet van je vrije dag!
Moggel! Hehe ik voel me eindelijk weer eens wat beter! Waardeloos hoor, ik voelde me eigenlijk net niet ziek genoeg om op de bank te gaan liggen en niet goed genoeg om wat te doen Maar ik voel me nu eindelijk weer redelijk fit, ga zo mijn dingetjes doen, Jens lekker badderen en boodschappen doen. Lars zit tot 3 uur op school, Niels is met René mee (oor stinkt nog steeds maarja hij is niet ziek dus dan ff lekker een dagje mee) en René kwam vanmorgen helemaal brak zijn bed uit...tsja die stond nog op het lijstje niet-ziek Ik heb wel steeds alles bijgelezen maar spring er vanaf hier weer in! Hebben we nou hier nog een agenda trouwens of alleen op hyves? xxx Roelie
Debby, dank je en idd geen prikjes meer voorlopig De voorkeur is zogoed als weg en haar achterhoofd weer zo goed als symetrisch, dus volgens mij is dit de laatste keer
Roelie, wat lekker! Hoop dat René niet al te ziek gaat worden! Ja ook hier is nog een agenda, omdat we nog niet helemaal uit zijn wat we nu gaan doen.., maar waar? ver weg denk ik...
Mogge Wow, het negeren vanmorgen heeft effect gehad, ze is weer in slaap gevallen en slaapt nu nog... *joepie* Ik vind 8 uur toch een iets fijner tijdstip om op te staan dan kwart voor 7 Jee Rachel's pc gehackt, wat naar. Peet, dikke digi knuf voor jou! Ik wou dat ik wat dichterbij woonde, was ik naar je toe gekomen om je te steunen! Debby, werkze vandaag en ik hoop dat Ryan het naar zn zin gaat hebben op de kdv. Meiden met afspraken, succes!
Wat een gedoe dat je pc is gehackt Rachel, hoop dat het snel weer is opgelost! Das niet leuk! Zeg maar klote.. Debby, werkse en het gaat vast lukken met Ryan!
Debby: lief van je verjaardagsuitnodiging, ik zou graag willen maar Niels is de 23ste jarig Dus de 22ste is voor mij een stressdag van taart halen, boodschappen doen en de belastingenmeneer komt ook nog ff tussendoor...drukdrukdruk... Ik heb ff geen tijd de agenda van hier te zoeken maar ff op hyves gekeken: Dafje: succes bij het cb en de fysio, lekker he voorlopig de laatste prikjes en fijn dat het zo goed gaat met de voorkeurshouding! Muriel: ik dacht dat Wim gisteren naar de UvA moest? Zal het ff gemist hebben maar ik wens hem alvast sterkte hahahaha! Rachel: ohoh pc gehackt...tjee dat is niet niks! In ieder geval succes met Fayenne d'r prikjes!
En oja Goede morgen! Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Fenna is bij mijn moeder echt helemaal op d'r gemakkie. Ze wordt ook lekker geknuffeld door de twee oppaskinderen van mijn moeder. (meisje 4 jaar en jongen 8 jaar) Ze vinden haar helemaal top, de liefste baby die ze kennen. En als we naar huis gaan is het: ik wil Fenna nog een kusje geven Zo schattig en ze zijn echt superlief voor d'r. Speentje geven enzo. Ze heeft het echt getroffen! Oh en ik ben superblij haar nieuwe broekjes zitten super. Ze kan er zelfs nog even mee, en dat terwijl het maatje 62 is! Snap niets meer van die maten. Want alle 62 broekjes zijn te klein, maar deze zijn weer veel langer. Nou ja als het maar werkt.
Hmmm ik vind t zelf wel lekker dat ze nog slaapt, maar mn boobs geloof ik niet, zit me nu een partijtje te lekken hahaha... __update__ ze is wakker, dus ben er weer vandoor...tot laters!
http://www.nu.nl/news/1465483/62/Patric ... _ziek.html Sjee dat was mijn idool toen ik een jaar of 15 was...