Mogge! Vandaag precies een jaar geleden dat Vincent werd verwekt (volgens mij was het ook zo ongeveer dit tijdstip) Ben er niet veel vandaag. Moet wassen/strijken en inpakken voor ons weekendje Limburg. xxx
Jeetje.. ik heb dirty dancing echt zo vaak gezien.. wel vreemd hoor.. wordt er toch een beetje verdrietig van...
Goeiemorgen, Lag er pas om 00.00 uur in en om 5.45 uur was Estrella wakker. Maar ja moest er toch uit, Angelus naar school brengen, straks nog naar fysio en vanmiddag gesprek andere school. Misschien nog naar de condeleance van Milan, maar weet het nog niet zeker, aangezien we morgen ook 'uitgenodigd' zijn voor de begravenis (in eigen kring). Daar ga ik samen met mijn moeder heen. Roelie weer een beetje beter meis. Lekker dat Niels even met papa mee is. Debby, ik kom wel hoor de 22e. Hoe gaat het met je salsa lessen. Rachel, jemig meid, lekker is dat dat je pc gehackt is. Daphne succes bij de CB, leuk dat Fenna zulke lieve oppaskindjes om zich heen heeft. Zal ze zelf ook vast leuk gaan vinden als ze groter is. Melina, liga kan wel hoor, maakt zo bij Angelus zelf de fruithapjes. En lekker dat hij het vond. Liga, banaan, geraspt appeltje, scheutje sinasappelsap en een schepje suiker. Heerlijk! Muriel heb je Wim al voor bereid met liedjes van K3? Haha arme Wim, tja of ze hebben alleen jou zo te pakken gehad en dat hun in een deuk lagen aan de andere kant van de camera,
Goedemorgen! H lag na het brul-debacle bij de Uva gistermiddag al om 18 uur in bed. Ze heeft liggen maffen tot half 3, dat arme kind was dus echt oververmoeid. Vanmiddag een herkansing voor Wim... Ojee... Melanie, dat zal toch niet waar zijn... dat ze mij er gewoon in getruct hebben, whahahahaha!
Ik krijg vandaag als het goed is mijn zo-goed-als-laatste-babyvisite over de vloer. Mijn familie uit Duitsland zit een midweekje in Zandvoort (hoe cliche, hahaha) en komen meteen even langs. Da's wel leuk!
@Debby, Helaas Debby, ook ik kan de 22ste niet. Wij geven die datum zelf een feestje! @Melanie, pff lastige keuze dan hé wel gaan niet gaan. Het is wel heel zwaar hoor, dus je bent er wel van van slag een paar dagen. Ik ben een keer naar een kinderbegrafenis geweest (meisje van 2) en tot op de dag van vandaag kan ik ineens spontaan zitten huilen als ik daar aan denk. Gister inderdaad liga met fruithapje geprobeerd en meneer at het helemaal op. bonbebe potjes voeding is echt slecht in vergelijking met olvarit! Bah hij vond het ook erg vies!!! Het plakte helemaal. @Roelie, fijn dat je je wat beter voelt. @Maria dank je wel voor je lieve pb terug! Hoest met jouw en Eva? Hoe loopt je winkeltje eigenlijk? Ik heb nog een paar vriendinnen de link gegeven! Vanacht was het bij ons weer drama, om 19:30, toen 23:30 en toen 1:30 en toen 6:00! Ben kapot want Chris was er niet en heeft alleen die van 1:30 kunnen doen... Maar ja wil niet weer een vrije dag nemen, dillemma dilemma..
Melina ik ga dus wel naar de begravenis omdat hij in eigen kring word begraven en wij dus wel een kaartje daarvoor gehad hebben. Maar ik weet niet of ik dan ook naar de condeleance ga, misschien is dat wel dan dubbel op, plus dat ik in mijn eentje heen moet en dat vind ik inderdaad te heftig. Heb Adriaan al voorbereid dat ik een paar dagen niet te genieten zal zijn.
Die van ons vonden olvarit niet lekker, maar er is ook nog een andere merk. weet niet meer hoe deze heet die vonden ze hier wel lekker.
ja nutricia ofzo? of albert heijn huismerk of iets met bemama ofzo... alleen is dat allemaal pas vanaf 6 maanden, net als goedenacht pap en pyama pap, dat durf ik dan nog niet te geven.
Quinn heeft weer ouderwets lekker lang door geslapen, om 10 voor 9 melde hij zich Had hem vanacht wel een paar keer gehoord, maa is niet tot huilen gekomen, dus vond het best. Iedere keer was het dan in een half uur stil. Nu ligt meneer naast me op de bank, en poepbroek te maken voor me, en het stinkt dus dat ga ik nu maar eens eerst doen
zal eens kijken welk merk ze hier hebben, want die mochten wel vanaf 4 mnd. Je hebt ook va zonnatura, minder keus maar wel vanaf 4 mnd.