volgens mij heeft de kruidvat ook potjes vanaf 4 maanden. en nestle ook dacht ik. Stond ik net bij het cb.. had ik pas een afspraak op de 20e grmbl.. nou ja.. ik kon d'r iig even wegen. was ook wel weer fijn na het spuugdrama van vorige week. Ze is iig 200 gram aangekomen in een maand. Minder dan normaal, maar dat is ook wel logisch, want ze heeft gewoon bijna een week niet gegeten! Dus over 2 weken kan ik weer!
JOEPIE! Lekker een weekje weg geboekt! Begin mei... SICILIE! http://www.elizawashere.nl/Accommodatio ... tionId=174 Dit is 'm geworden... vorig jaar in Andalusie was ook zo leuk via Eliza, dus we gaan het nog een keer proberen!
Goeiemoggel, Nou had ik een heel bericht getypt .........je raadt het al.......WEG! Grmbl! Nou, dan maar opnieuw proberen. Rachel: He bah dat is minder dat je pc gehackt is. Ik heb antispy eneen virusscanner op mijn pc zitten. Ik hoop dat dat genoeg is. Dafje: Vervelend he met die maatjes. Hier ook last er van. Deniz kan sommige truitjes maat 68 perfect aan maar in de andere verzuipt hij gewoon Broekjes heb ik minder last van, die past hij allemaal nog in 62 en 68 zijn idd nog veel te wijd. Muriel: Lekker een weekje? weg in mei. Heb je zo'n villa geboekt? En waar ga je precies naar toe?
Zat net te kijken op de site. Mooi appartement hoor. Maar ik vind hem wel erg duur. Zat in juni te kijken (wanneer wij op vakantie gaan) en we zouden per persoon het zelfde kwijt zijn als dat ik nu totaal voor een allinclusive vakantie betaal
Ja, die prijzen zijn erg hoog, maar het zijn ook wel fantastische plekjes. En het is wel incl. autohuur, da's wel lekker.
zo ben ik weer, Quinn slaapt, ik ben gedoucht enwel Muriel ziet er erg leuk uit zeg! tari: Gefeliciteerd! Gaat snel he? Roelie, fijn dat je je weer wat beter voeld meis! dafje: hihihi vekeerde datum, wel goed dat ze nog netjes is aangekomen. Ben benieuwd hoe het over 2 weken weer is! Hoeveel weegt ze nu eigelijjk?
Ik heb ook zitten kijken op andere aanbieders, maar word niet zo blij van die echte vakantie-plaatsen. Wil het dan toch liever wat kleinschaliger en lieflijker. Maarja, daar betaal je dan wel weer voor ...
@Roelie: fijn dat je je weer ietsjes beter voelt! Maar nu niet meteen gaan rennen-vliegen he, want dan wordt t er niet beter van natuurlijk En dat zal vast heeeeeel lastig voor je zijn
@Daphne: haha, verkeerde datum en niet zo'n klein beetje ook Nouja, inderdaad mooi weegmoment. Hoeveel weegt Fenna nu? Ze zal sowieso minder snel aankomen dan in het begin hoor!
Aha... lekker 2 keer! Icmeler ken ik wel, dat is wel leuk! Mijn vorige vriend (zijn ouders dan) had een appartement in Marmaris, van waaruit we ongeveer uitkeken op Icmeler.
O hebben wij weer. Ibo is naar Rotterdam toe naar het Turkse consulaat. Hij ging op de fiets naar het station. Alleen daar geldt een fietsverwijder actie. Als je fiets niet in de rekken staat wordt hij verwijderd. Nou, jullie raden het al. Ibo had zijn fiets niet in een rek gezet en nu fiets weg. Moeten we bellen om een afspraak te maken om de fiets weer op te halen.
Fenna weegt nu 5960 gram, ze is 200 gram aangekomen en we zijn dus nóg niet over de 6 kilo... wordt zo langzamerhand wel eens tijd haha..
oeh al die vakanties, heerlijk hoor! Heb er al helemaal zin in! Hebben jullie niet het gevoel dat je aan veel meer moet denken nu met een kleintje en dat je bang bent dingen te vergeten voor je kleine?