Had eerder vandaag dus ook een emo-momentje trouwens.. vriendin van Natasja is bevallen van een dysmatuur kindje, dus ze vroeg of ik nog wat kleertjes maatje 44 had voor haar... (ben by the way vernoemd! hihi) Dus ik ben wat kleertjes uit aan het zoeken.. als je dan die ienieminie kleertjes in de hand hebt.. toen sprongen de traantjes me ook wel weer even in de ogen Natasja heeft trouwens paar weekjes geen internet.. dus ze kan helaas niet op het forum. Ik zie haar morgen.. dus als iemand nog iets kwijt wilt?
Hier even lekker boodschapjes gedaan, kon eigelijk het liedje "heb me wagen volgeladen" zingen Quinn is volgens mij verkouden aan het worden, hij knort namelijk als een varkentje. Heb maar voor de zekerheid neusspray in huis gehaald, luf had ik al staat en er ligt al een uitje in zijn kamertje (stink als de ......) Bij de Etos zijn trouwens de billendoekjes in de aanbieding. Ga ik morgen even halen, kon er niet meer bij namelijk. Roelie: Huil maar lekker hoor, lijkt me inderdaad heel erg moeilijk, is zo definitief. Dikke knufff Gwen kan het me van jou ook helemaal voorstellen, het was voor jou veels te snel voorbij. Jullie dikke knuf Ik ga even mn huis aan kant maken, eten maken, en vanavond weer werken. Ik gluur af en toe wel even hier natuurlijk tussen de huishoudelijke taken
Gwen, wil je Natasja de groetjes van me doen? Ook al zeg ik het niet altijd op het forum, ik denk wel veel aan haar en haar gezin! Dat geldt trouwens ook voor Lenthe, die is momenteel ook niet veel online... *gaat weer verder met poetsen, lekkere afleiding anders word ik zo depri als een deur *
Roelie, ik zal de groetjes doen Dees, heb je een nieuwe banner? of loop ik weer achter de feiten aan?
Jaaaaaa..... dikke buiken en zwangerschaps-/bevallingsverhalen ben ik soms ook nog best jaloers op, alhoewel het gelukkig al veeeel minder is dan vlak na de bevalling. Ik heb nu op dit moment alleen maar zwangere vriendinnen (en jullie), dus ik kan helaas niet om de dikke buiken heen, haha. Iedere maand vanaf nu tot en met oktober ben ik onder de pannen vwb kraamvisites ... Maar ik kan me het gevoel goed voorstellen hoor, Roelie, dat je weet dat dat niet meer zal gebeuren.. Nu kies ik daar natuurlijk zelf voor, maar dan nog, ik vond het wel allemaal superbijzonder en mooi!
Zit ik met thee en wat lekkers op Lars te wachten...hij komt binnen: mam ik ga spelen doei! Oke dan...is al dat lekkers voor mij Gwen ik kan me voorstellen dat het voor jou ook bizar moet zijn geweest, jij was echt nog niet bezig met bevallen en ineens was Mika daar met alle zorgen en toestanden...ik hoop echt dat, mocht je ooit weer zwanger raken, je gewoon lekker 42 weken zwanger mag zijn Hebben ze trouwens ooit nog achterhaald waarom Mika zo vroeg kwam? Muriel wat als Wim nou wel echt heel graag een tweede wil, zou je dan overstag gaan denk je? Mag ik vragen waarom je eigenlijk 1 kindje wilt?
Ik zag net bij een forumlid een heel mooi onderschrift: Kies niet met je hoofd, maar met je hart. Je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken Het is hier trouwens rustig, heb ik eens een keertje tijd is er niemand
Nee, ik weet nog goed dat Pat tegen me zei toen de vliezen braken en de weeen begonnen "goh, zouden we dan morgen papa en mama zijn?" Nou, kon hem wel wat aandoen.. Ik dacht "NEE.. NIET NU!" Ik was nog helemaal niet bezig met bevallen en alles wat er bij kwam kijken.. ik dacht.. daar heb ik straks in mijn verlof alle tijd voor.. ga ik me nu nog niet te veel in verdiepen.. mezelf niet wijzer maken dan nodig Haha.. wie weet haal ik straks inderdaad de 42 weken! Maar nee, wil niet tot de max lopen.. tenminste.. als de bevalling natuurlijk komt, ok.. maar niet worden ingeleid of zo.. ik wil het een volgende keer op tijd doen zonder allemaal pilletjes en toestanden.. deze keer weeenremmers, volgende keer weeenopwekkers lijkt me ook niets haha.. Nee, de oorzaak is niet gevonden.. inwendig onderzoek gehad.. alles was goed.. had wel een bacterie bij me, maar is normaal geen oorzaak voor vroeggeboorte. Wel word ik volgende keer vaker in de gaten gehouden. Wat kweekjes afgenomen om te kijken of de bacterie zich weer openbaart. Zo ja, dan krijg ik strengere controle. Tweede mogelijkheid is dat ik een zwakke baarmoedermond heb, maar dat kunnen ze pas zien bij een volgende zwangerschap. Zo ja, dan krijg ik een soort bandje eromheen om te voorkomen dat hij open gaat staan en de vliezen kunnen breken. Maar goed.. time will tell.. ga ik me nu niet druk om maken.. eerst maar eens genieten van onze knappe kerel! enne.. geniet van je lekkers!
Ik zou natuurlijk even heel erg kunnen gaan spammen nu...allemaal Jensjes op een rij En dan haal ik misschien vandaag nog wel de 2100 berichtjes...
dat is idd mooi! en.. ik ben er zo af en toe.. ben ook aan het werk dus ja.. ssssst niet tegen mijn baas zeggen he
Hmmm heb ik eens een goed plan...hoor ik al wat gepruttel van boven komen....en eigenlijk moet ik vast wat aan het eten gaan doen...
Doe ik ook hoor Gwen, ik haal Jens er pas uit als hij écht begint te huilen want vaak doezelt hij toch nog even weg...ik heb gewoon de regel: je gaat er rond half 2 in en je komt er voor 4 uur niet uit (tenzij hij heeeeeeeel hard brult) maar ik wil gewoon dat hij went aan dat ritme, dat is zijn tijd alleen en mijn tijd voor de andere 2...
zoooooooo huisje gedaan, eten staat op, bijna klaar ook. Nog fftjes zitten en dan mag ik weer werken. Gwen, deze banner heb ik nu een week geloof ik, je bent de eerste die het opvalt Roelie: Hoe doet Jens het nu op de voeding, en hoe is het met zijn spugen nu? Heb je al minder klontjes?