nou, hij begint wel steeds harder.. Maar de telefoon van mijn werk is doorgeschakeld naar mijn huis.. dus zal je zien als ik naar hem toe ga dan gaat de telefoon.. kan ik weer naar beneden rennen zodat de mensen hem niet horen schreeuwen..
Nou ondertussen verder gegaan met Quinn zijn map met blogjes. Had even mapjes gehaald om zijn uitgeprinte blogjes in te doen. Tot nu toe ben ik eindelijk eens bij met zijn map! kijken of ik het kan volhouden
Ik heb zonet Jens ff uit bed gehaald en sperzieboontjes gegeven...was wederom een groot succes na 4 dagen worteltjes vond hij dit een welkome afwisseling Hij hapt het echt zo van de lepel af, mondje open en hij eet het zo weg...ik sta er versteld van zelfs de slab is nog schoon Ben er nu wel vandoor, aardappeltjes schillen, Jens flesje, zelf eten straks en dan ff lekker in bad, de rillingen lopen me nu toch wel weer over de rug
Dat heeft hij netjs gedaan dan Roelie! Net mannetje heb je Doe je rustig aan meid, een bad zal je goed doen
Knappe Jens! maar spezieboontjes zijn ook lekker Iemand een suggestie wat ik zal gaan eten vanavond? Ik ben alleen...
Meiden ik ga afsluiten, even mijn laatste spulletjes pakken en dan naar mn werk Mischien tot vanavond anders tot morgen
Vlotte coupe, Dafje. Staat je leuk! Wil je vanavond echt gaan koken of iets kant-en-klaars? Misschien kun je een lekkere pasta maken of een pizza in de oven 'gooien'? Ik zou vanavond uit eten gaan met een vriendin, maar ze heeft net afgebeld omdat haar kindje ziek is. En morgen zou er een andere vriendin op visite komen en die heeft ook al afgezegd omdat haar dochtertje ziek is (oorontsteking).
tnx btw! Ben zelf ook tevreden... leuke bijkomstigheid, ben geknipt door een van de meiden va zw. gym